• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי

בלש פרטי: בגידה-עובדים יחד

הוא בגד בה עוד בטרם נישאו, אבל היא סלחה לו. תשע שנים אחרי, עם שני ילדים משותפים, הייתה לה תחושה שהוא, שוב, בוגד בה. היא הופתעה לגלות עם מי... ואני הופתעתי גם...

הוא בגד בה עוד בטרם נישאו, אבל היא סלחה לו. תשע שנים אחרי, עם שני ילדים משותפים, הייתה לה תחושה שהוא, שוב, בוגד בה. היא הופתעה לגלות עם מי… ואני הופתעתי גם…

הם היו נשואים תשע שנים, הכירו לאחר שחזרה מטיול ארוך בדרום אמריקה, רגע לפני שנרשמה לשנת הלימודים הראשונה למשפטים. היא בילתה בדאנס-בר מוכר, הוא ניגש אליה, החליפו מספרי טלפון. וכעבור שנה בדיוק נישאו. הוא היה נהג מונית, היא הספיקה לסיים את התואר במשפטים, אבל לא התפנתה לסטאג’. בנם הבכור נולד. שנתיים אחריו, נולדה הקטנה ואז היא החליטה להתמסר לגידול ילדיה.
היא סיפרה לי, שהיה לה חשוב להתמסר לגידול ילדיה, כי היא בילדותה גדלה, בעיקר, על-ידי מטפלות פרטיות. כשאמרה את שמה של אמא שלה קישרתי, אכן האם הייתה דמות ידועה בקהילת המודיעין – עד שפרשה לפנסיה.
היא הייתה ישירה, כאשר סיפרה לי על מעללי בעלה. “חודש לפני החתונה תפסתי אותו עם חברה טובה שלי”, אמרה “בגידה” והביטה לי בלבן של העיניים. “למה לא ביטלת את החתונה?” שאלתי, “הייתי מטומטמת!” היא ענתה. היא סיפרה לי כי מאז נישואיהם היא חושדת בו , ביושרו ובזוגיותו. “זה לא שאני מחסירה ממנו מין, אני אוהבת את זה בדיוק כמותו, לעיתים אפילו יותר, אבל, אני מסתפקת בבעלי והוא כנראה שלא”. היא סיפרה לי כי תפסה את הבעל, לא פעם ולא פעמיים בשקרים. בכל פעם היה לו תירוץ אחר, שקר אחר.

עכשיו אני חושדת שיש לו מישהי קבועה. בגידה.

הוא נעדר המון מהבית והראש שלו בכלל לא בילדים. כל פניה שלהם אליו נענית בקוצר רוח ובצעקות. אני חשה שהוא מבולבל. כל הזמן מקבל שיחות טלפון לנייד ופורש הצידה”. חייכנו שנינו. הסברתי לה כי מעקב אחר נהג מונית אינו קל, אבל אפשרי בהחלט. סיכמנו כי אתחיל לעבוד כבר למחרת בצהריים.
היא סיפרה כי בעלה מקבל את הרכב ב- 15:00מנהג שעמו התחלק במונית שלו. למחרת, קצת לפני 15:00,התמקמתי בסמוך לביתה. בית דירות חדש בשכונה חדשה באזור. הבעל נכנס למונית, נסע בערך עשר דקות, הוריד את שותפו למונית בביתו והחל משמרת. רבע שעה לאחר מכן כבר אסף נוסע. נסיעה קצרה והורדת נוסע, ומשם לנקודה קרובה לאיסוף זוג מבוגרים. שוב צילמתי ותיעדתי. זה המינוס במעקב אחרי נהג מונית. אי אפשר לדעת מתי זה עבודה ומתי זה עניין שמצריך צילום, ויש את עניין העצירות הפתאומיות כשעובר אורח מרים יד ועוצר מונית. פניות הפרסה האלה ובכלל העצירות הפתאומיות, מקשות מאוד על מעקב.
כעבור שעתיים ותשע נסיעות קצרות, התחיל לזרום לי האדרנלין בצורה מוגברת. הוא עצר ליד בית דירות ישן ומוזנח, ממנו יצאה צעירה כבת עשרים וקצת, כשנכנסה למונית. הייתה נשיקה מהירה לשפתיים. מזל שהעדשה הייתה פתוחה – כך שהתיעוד נקלט ואפילו יפה. הם ירדו לכביש החוף לכיוון דרום ואני אחריהם. הם הגיעו למרינה בהרצליה. הוא החנה את המונית והם יצאו יחד לכיוון מתחם המסעדות הצמוד לקניון. 10עשר דקות אחר-כך ישבתי בבית הקפה הצמוד למסעדה שבחרו. הייתה לי זווית צילום מעולה. ישבתי באלכסון אליהם מאחוריהם – מה שנתן לי מרווח צילום ללא כל חשד מצידם. כיוונתי את המצלמה שהייתה בתוך חפיסת הסיגריות שהונחה על השולחן. בדקתי במכשיר הסלו’ ששימש כמוניטור, שהתמונה מצודדת ולחצתי הקלטה.
הם אכלו יחד מצלחת אחת גדולה של פסטה. מעת לעת שילבו אצבעות. היא נראתה מאוהבת בו. כשחזרה, התנשקו ארוכות.

הערכתי שהיא צעירה ממנו לפחות בעשור.

אחרי המסעדה צעדו לרכב, נכנסו למונית, נסעו כמה דקות ונעצרו מעל צוק גבוה ששלט על החוף הלבן. התמקמתי 100 מטר מהם. נתתי להם זמן. עברו 10
דקות וצמצמתי מרחק לחמישים מטרים. עכשיו, הורדתי מושב, סגרתי וילונות (לא הכי טעם שלי ברכב, אבל עושה את העבודה) ונתתי הרגשה לסביבה שגם ברכב שלי יש זוג מאוהב, שגונב שעה מתוקה לפני ההגעה הביתה. הייתה זו שעת אחר צהרים מאוחרת. קיץ, השמש עדיין זרחה, ולכן ניצלתי זאת וצילמתי אותם דרך הוילונות. הם התנשקו והתלטפו. לפתע, צלל ראשה של הבחורה. במקביל, לצד רכבי החנתה מזדה לבנה, גם כן עם וילונות. בוודאי עוד זוג אוהבים חשבתי לעצמי.
חזרתי להתמקד בנהג מונית. הם התלטפו והתחבקו כחצי שעה נוספת, אחר כך החלו בנסיעה, נסעתי אחריהם. הוא הוריד אותה בביתה. לא המשכתי אחריו, נתתי לו לנסוע. אני עקבתי אחריה במטרה לגלות מי זו האישה הצעירה. השגתי את כתובת דירתה וביתה.
חזרתי למשרד, צלצלתי ללקוחה וקבעתי איתה יום למחרת במשרד.
למחרת בבוקר ישבנו במשרדי. היא ראתה את סרט המעקב והיא הייתה כעוסה מאוד. מסתבר, שהצעירה הייתה לא אחרת מהבייבי סיטר שלהם. סטודנטית צעירה.
עברו ארבעה חודשים לערך. נקראתי לעדות בבית הדין. כשהעדות שלי נסתיימה, ביקש עורך הדין של הלקוחה להעלות לדוכן את אמה שלה, זו “הפנסיונרית” של משרד הביטחון, גם היא עקבה אחריו שבוע רצוף ותיעדה אותו, טען עורך הדין. הבטתי ימינה וראיתי אותה, יושבת ומחייכת בזווית הפה. הדיינים לא הסכימו לקבל את התיעוד שלה, “היא בעלת דין” אמרו: “לשם כך יש חוקרים והבאתם אחד כזה, והוא מספיק טוב” ואני חייכתי במבוכה.
כשירדנו למטה לאחר הדיון ראיתי שוב את האם שסקרנה אותי באופן אישי. ניגשתי לרכב שלה, מזדה לבנה. עכשיו נזכרתי כי הייתה זו המזדה עם הוילונות שנעצרה לידי ביום שהוא לקח את הצעירה לחוף הים, כבר אז היא עקבה. “הי” אמרתי לה, “עבדנו יחד מסתבר”… “כן”, אמרה וחייכה, “אכן כן”.

צילום אילוסטרציה: פיקסביי

לסיפורים נוספים של הבלש 

הכותב: איתי כהן, בעלים של משרד חקירות בחדרה. השמות בסיפור בדויים וחלק מהפרטים שונו למניעת זיהוי. לקבלת יעוץ מידי ודיסקרטי חייגו 053-786-5001

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

מנעול על מערכת סייבר

מתקפת סייבר מדומה

מבוא למבדקי חדירה במערך הסייבר – penetration test בעולם בו איומים דיגיטליים מתפתחים כל

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן