• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
תמונות החטופים

ינון בן דוד: האיש שחזה את הקטסטרופה

במקום בו מערך המודיעין כשל, היה זה המיסטיקן ינון בן דוד שחזה כבר לפני ארבעה חודשים את אשר יקרה במהלך חודש אוקטובר

במקום בו מערך המודיעין כשל, היה זה המיסטיקן ינון בן דוד שחזה כבר לפני ארבעה חודשים את אשר יקרה במהלך חודש אוקטובר

במהלך עשרת הימים האחרונים מצא את עצמו ינון בן דוד מסייע לעשרות בני משפחות הנעדרים הרבים, מבצע עבורן מפות ולעתים תכופות מתלבט בינו לבין עצמו מה אומרים במקרה בו המפה מצביעה על הגרוע מכל. “נזהרתי בכל מילה, במצבים מסוימים נמנעתי והעדפתי לומר שאני מתקשה לראות במפה בבהירות. במקרים אחרים הכוונתי”. ינון בן דוד מגיש תחזית מיסטית על הצפוי.

לפני כארבעה חודשים, כשהתחלתי לכתוב טורים לעיתון העיר News , סיכמתי עם עורך העיתון שאפרסם, אחת לשבוע, טור בסגנון של “על שולחן הניתוחים”. בו אקח דמות ואנתח אותה בהיבט המיסטי. את הטור הראשון הקדשתי לבני גנץ.
“עוד לפני שייבחר לראשות ממשלה, על פי המפה שלי, המדינה תעבור סוג של אירוע (מלחמה), בו בני יצטרף בדרך מסוימת לתמיכה זמנית בבנימין נתניהו, ושם נראה שיתוף פעולה שונה מזה שהיה ביניהם בעבר. זה יקרה עוד לפני סוף השנה”. כך כתבתי. עורך העיתון, אדם סקפטי מטבעו, הופתע. הוא לא האמין אז, בשיא המאבק נגד החקיקה המשפטית, שתיתכן בכלל סיטואציה כזו. ואיפה יאיר לפיד הוא שאל אותי, עניתי שהוא לא ייכנס להרכב.
את הטור השני, לפני ארבעה חודשים, הקדשתי לנשיא ג’ו ביידן, שבאותה עת עיקר ההתעסקות הייתה אם ביידן יזמין או לא יזמין את בנימין נתניהו לבית הלבן. אז כתבתי: “ארה״ב תהיה קשורה בצורה כזו או אחרת לעימות של ישראל עם איראן…
היחסים בין ארה”ב לישראל יתהדקו וישתפרו עד לסוף השנה – ולא רק שנתניהו יוזמן לבית הלבן, אלא נשיא ארה”ב יגיע לישראל בין אוקטובר לנובמבר השנה”.
לצערי, גם התחזיות שלי בעניין חיזבאללה ואיראן וארגון המרצחים החמאס, קלעו. אני אומר לצערי, כי הייתי מעדיף לטעות בניתוח המפות המיסטיות.

חיזבאללה

בדיוק כפי שכתבתי לפני ארבעה חודשים, גם כעת המפה המיסטית מצביעה על שינויים בהנהגת הארגון, המשמש פרוקסי של איראן בצפון המדינה. אם תרצו, איראן היא ראש התמנון וחיזבאללה היא אחת הזרועות האפקטיביות יותר. וכן, נסראללה נתון למרות איראנית. ובדיוק כמו שלא רצה להתערב בסוריה, אבל נאלץ אחרי שקיבל הוראה חד משמעית, גם כאן. צריך לומר, שנסראללה נכנס לשנה-שנה וחצי אחרונות בחייו בתפקידו. הן בגלל מחלה קשה שהוא מתמודד איתה מספר שנים והן בגלל פעילות מלחמתית. המפה מצביעה על-כך, שתוך כדי מבצע ולא בצורה מכוונת ישראל תצליח לפגוע בנסראללה.
על-פי המפה המיסטית שערכתי לפני ארבעה חודשים, גם במפה החדשה, עוד באוקטובר יפתח מאבק רציני בין ישראל ללבנון – כאשר ישראל נכנסת למלחמה קשה ולא פשוטה בכלל, אך מוצלחת מאוד מול החיזבאללה.
היא תהיה מוצלחת במלוא מובן המילה. במאבק הזה ייכנסו עוד שתי מדינות לתמונה וממש יילחמו לצד ישראל (ארה״ב היא אחת מהן).
מה שמעניין הוא, שתוך כדי המאבק מישהו אחר יתפוס את מקומו של נסראללה בעקבות פציעתו/ הריגתו. עוד רואים, כי בלבנון, במהלך השנתיים הקרובות, תתחדש מלחמת אחים. הלבנונים עצמם, הנחלקים לעשרות קבוצות, שמרביתם רואים בחיזבאללה את כל הסיבות להתפוררות המדינה שלהם, יגלו אומץ. במהלך המבצע עצמו מול ישראל יהיו כאלה שיילחמו מתוך לבנון בחיזבאללה. אתם בטח שואלים את עצמכם אם חיזבאללה יצליח להשתלט על חלק מהיישובים בצפון כמו שקרה בדרום? טוב, עכשיו כנראה, מערכת הביטחון והמודיעין יהיו יותר ערניים (קוראים לזה דיליי בימינו), והם לא יצליחו איפה שחמאס הצליח.
אני צופה על-פי המפה, כי פעולה מצד חיזבאללה כלפי ישראל או ארה״ב, היא זו שתדליק את הגפרור והמדורה האמיתית ומשם יתפתח המאבק האמיתי.

החמאס והחטופים

ייתכן שברגעים אלה, שהמדור ירד לדפוס זה כבר יקרה, ישראל יחד עם ארה״ב יוצאת לפעולה/ מאבק של שחרור הרואי רגלי. על-פי המפה המיסטית כוחותינו יצליחו לשחרר לפחות 50 חטופים (אולי יותר). זה ידהים את העולם, כי זה יהיה במימדים של מבצע אנטבה. לגבי שאר החטופים, לצערי, יהיו שם לא מעט הרוגים אך גם כאלה שישוחררו בהסכם. קראנו ברשתות החברתיות שחמאס טוען שכמה חטופים נהרגו בעקבות פעולות צה״ל בעזה. אני מתחבר לזה שבאמת מפעולות ירי זה קרה. לא המון אך זה פגע בחלק. בתהליך הגישור יש מדינה עם האות ר׳ או מ׳ שתעזור לנו בסיפור של החטופים.
בעניין חמאס, כארגון טרור, את הרעיון העומד בבסיס המרצחים הללו לא נשמיד, אך מדינת ישראל תצליח עד אמצע 2024 לחסל את מרבית חברי ההנהגה הצבאית והמדינית.

ראש הנחש איראן

הדבר הראשון כשבודקים את תאריך ההקמה של הרפובליקה האסלאמית של איראן רואים תופעת טבע קשה מאוד. בסדר גודל שהעולם לא ידע ולא ראה כמו רעידת אדמה או צונאמי, משהו שיעבור על איראן בשנתיים הקרובות.
תאמינו או לא, אך רוב העולם מתגייס לטובת איראן משום שאותו נזק ייכנס לשיאים היסטוריים ויגרום להרס רב ומטורף. שנתיים-שלוש תצפו לתופעה הזו. כן רואים בחודשים אוקטובר-נובמבר עימות צבאי בין איראן לישראל.
נשמע מפחיד? אתם צודקים, אך תזכרו שמפעולת המלחמה בשנה הזאת ייפגעו שני מתקני גרעין בעקבות הפצצות על אדמת איראן.
כמו שכבר הבנתם, די בתחילת העימות מול איראן, ארה״ב תצטרף ותיאבק בצורה קשה מול האיראנים. יהיו קולות מרוסיה, מטורקיה וגם מסין של מחאה, של תופי מלחמה, אך אל דאגה – בפתח לא מחכה לעולם שום דבר שקרוב למלחמת עולם שלישית.

נתניהו

בדיוק כפי שחזיתי לפני מספר חודשים, כך גם הפעם, המפה המיסטית צופה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא יסיים קדנציה מלאה והוא עתיד לפרוש. על-פי המפה המיסטית זה יקרה באמצע שנת 2024 .

מילים לחיזוק

המילים הבאות מיועדות לכולנו: איש, אישה, ילד. כבר שנתיים לערך שהמדינה שלנו חוותה תהליך של התפוררות. בעיני רבים התפרקה באופן הדרגתי (בעיקר זעזועים במרקם החברתי). עזבו אותי מפוליטיקה, ממחנאות. תתרכזו בעיקר ותודו: שכחנו לדבר אחד עם השני, לכבד ולהבין.
המרקם החברתי עמוס העדתיות ששמר על עצמו כל כך הרבה שנים. למד לזרום ולחיות לצד גזענות בין עדות וכן דעות קדומות הפעם התעייף.
נראה, כי החברה שלנו עמדה ממש בפני מלחמת אחים. עייפנו, התפללנו, חלק מאיתנו הפגין ומחה וחלק מאיתנו רק רצה שקט. עד שהגיע שבעה באוקטובר. תראו עכשיו כמה מלוכדים אנחנו וזה לא צבוע. זה אמיתי, כי בתוכנו יש ביחד אחד גדול שיודע להתגייס בשעות מצוקה.
זה אמיתי, כי בתוכנו יש ביחד אחד ענק שבאמת רגיש לסביבה, שלא באמת שונא אחד את השני. בטעות גדולה החזיקו אויבינו שחשבו שהפגנות וחוקים משפטיים יחריבו את ביתנו. חבל בשביל כולנו, שדרך השיעור הקשה הזה ורצח של תינוקות ומשפחות שנהרסו, למדנו והזכרנו איש לרעהו אחדות מהי.
עכשיו אני נושא תפילה מהולה בתקווה שלא נשכח את הרגעים הקשים האלה לעולם. שהזיכרון הקצר שלנו שרגיל כל פעם לשכוח ולטשטש עקבות יזכיר לנו כל פעם מה קורה כשמלחמות בינינו מתחילות. איך אויבינו חושבים בכל רגע שסופנו קרב. זה הזמן לצחצח איש את נפשו ולהבין – יהודים אנחנו, אוהבים ומתגייסים על מלא בכל רגע נתון. שיהיה לנו בהצלחה עם הרבה אהבה בלב.

תמונות החטופים על מרכז עזריאלי. צילום: אורן ברזילאי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

מנעול על מערכת סייבר

מתקפת סייבר מדומה

מבוא למבדקי חדירה במערך הסייבר – penetration test בעולם בו איומים דיגיטליים מתפתחים כל

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן