תחנת שירות יעוץ לאזרח חזרה בחדרה לפעילות מלאה; הפעילות המתקיימת במסגרת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית חדרה, נותנת מענה ויעוץ לכל אזרח בתחומים רבים
עיריית חדרה הודיעה, כי תחנת שי"ל – שירות יעוץ לאזרח, חזרה לפעילות מלאה.
שי"ל הינו שירות ממלכתי ציבורי, במסגרת האגף לתפקידים מיוחדים במשרד הרווחה והשירותים החברתיים, אשר פועל בשיתוף הרשות המקומית.
הפעילות של שי"ל חדרה מתקיימת במסגרת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות באגף הרווחה של עיריית חדרה.
נמסר, כי הסניף בחדרה הינו מהוותיקים בארץ ופועל משנת 1969. הסניף פתוח לכל אזרח בעיר במתן ייעוץ ועזרה ללא תשלום.
תחומי הפעילות בסניף שונים ומגוונים: דיור, ענייני עבודה, תעסוקה, זכויות עובדים, זכויות ניצולי שואה, צרכנות, עזרה במילוי טפסים ועוד. הסיוע ניתן במספר שפות לטובת עולים חדשים ממדינות שונות, כולל תרגום (בתיאום מראש) בשפות צרפתית, אנגלית, רוסית, וערבית.
הצוות מרבה להשתתף בהשתלמויות מחוזיות וארציות במגוון נושאים שנועדו להרחיב את אפשרויות הסיוע של המתנדבים לציבור הפונים.
עוד נמסר, כי מטרת השירות לענות לצורכי תושבי העיר בפניותיהם לצורך מימוש זכויותיהם, הכוונה וסיוע לפתרון בעיות, יצירת קשרים עם הממסד וקיצור הליכי בירוקרטיה, העברת מידע בתחומים רבים לגבי חוקים, זכויות וחובות, ארגונים ומוסדות. השירות ניתן בדיסקרטיות ובחינם לכל פונה.
*צילום מדף הפייסבוק של עיריית חדרה