• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
משה ביטון - אור עקיבא

משה ביטון: אתמוך במעורבות התושבים בחיי הקהילה

המועמד לראשות עיריית אור עקיבא ויו"ר רשימת "חזון והגשמה", משה ביטון, קבע כי "קיום מיזמים קהילתיים וקהילה מעורבת הם דברים הכרחיים כדי ליצור עיר מחוברת יוצרת ומגובשת"

המועמד לראשות עיריית אור עקיבא ויו”ר רשימת “חזון והגשמה”, משה ביטון, קבע כי “קיום מיזמים קהילתיים וקהילה מעורבת הם דברים הכרחיים כדי ליצור עיר מחוברת יוצרת ומגובשת”

 

משה ביטון, המועמד לראשות עיריית אור עקיבא ויו”ר רשימת “חזון והגשמה”, הודיע כי יתמוך ויעודד מעורבות התושבים בחיי הקהילה. את הדברים אמר במהלך מפגש עם תושבים. עוד ציין, כי “קיום מיזמים קהילתיים וקהילה מעורבת הם דברים הכרחיים כדי ליצור עיר מחוברת יוצרת ומגובשת”

לעיתון אמר ביטון, כי “אלברט איינשטיין אמר כי – “עיקר מהותו וערכו של היחיד אינו בזכות היותו יצור מובדל, אלא בזכות היותו חלק מציבור אנושי גדול”. אני מאמין כי העיר אינה רק מיקומים גיאוגרפיים או אוספים של מבנים, אלא האנשים שמרכיבים אותה. כוחה של העיר היא ככוחם של התושבים המתחברים יחד כדי ליצור משהו גדול מהם. זאת, מתוך הבנה שעל ידי השתתפות פעילה ומעורבות בקהילות שלנו, יש לנו את היכולת לעצב ולשנות אותן לטובה”.

עוד הוסיף, כי “מעורבות התושבים היא אבן יסוד בקהילה משגשגת. כל אחד ואחת מאתנו מחזיק במיומנויות, כישרונות ונקודות מבט ייחודיות, אשר בשילובם יוצרים שולחן עוצמתי של חוויות משותפות וחוכמה קולקטיבית. בין אם זה באמצעות התנדבות, השתתפות באירועים מקומיים, הצטרפות לארגונים קהילתיים או פשוט מתן יד עזרה לשכן במצוקה, התרומות האישיות שלנו יוצרות אפקט אדווה שמפיץ חיוביות, אחדות וצמיחה”.

בשנה האחרונה קמו יוזמות קהילתיות רבות בעיר, שבתוכן ניתן לציין את פרויקט סירי לידה הדואג לאוכל חם וביתי לאימהות אחרי לידה, פרויקט מאם לאם שבו אימהות מנוסות מלוות אימהות צעירות, חג השכנים הנועד לחבר בין השכנים, יצירת קהילות עסקיות לעידוד עסקים ובעלי מקצוע מקומיים והקמת סיפריות קהילתיות. זאת לצד הרצון של התושבים להיות מעורבים בקבלת החלטות בעירייה הנוגעות לחיי היומיום, כמו היוזמה להקמת גן מונטסורי ציבורי, ניקיון העיר, תחזוקת גני שעשועים, השפעה על מחירי הקייטנות, התקנת מתקני אופניים והשפעה על שמות רחובות העיר.

“היוזמות הללו הן יוזמות מבורכות, שיש להעצים ולעודד. בזכותן ובזכות התושבים האכפתיים ניתן לייצר עיר משגשגת, הדואגת לתושביה ומייצרת סביבת חיים המושתת על ערכים של ואהבת לרעך כמוך, אהבת חינם, ערבות הדדית וכיבוד האחר. אנחנו כמנהיגי העיר מחויבים לתת לתושבים את כל הכלים להבטחת עתידם, גם אם זה מצריך עלויות ומשאבים גדולים, מטרה נעלה זו מקודשת וכל האמצעים להגשמתה”.

כמי שכיהן כסמנכ”ל עיריית חדרה ולאורך כל פעילותך באור עקיבא, במידה ותיבחר לתפקיד ראש העירייה – עד כמה תעמיק ותחזק את הקשר בין התושב לעיר ובין הקהילה לעירייה?

“לאורך כל שנות פעילותי בעיריית אור עקיבא, נפגשתי באופן אישי עם תושבים ושמעתי אשר על ליבם. ניסיתי לקדם כל יוזמה שהגיעה לפתחי, מתוך אמונה שעל ידי הקשבה לתושבים אנו מרחיבים את האופקים שלנו, מקבלים נקודות מבט חדשות ומפתחים הבנה עמוקה יותר. אנו לומדים אחד מהשני, בונים גשרים בין תרבויות, דורות ורקעים. התושבים יודעים בצורה הטובה ביותר מה יכול לשפר את איכות חייהם, ויודעים להצביע על הפערים בצורה מדויקת וכנה. לראיה עבודתי כסמנכ״ל עיריית חדרה, במהלכה נפגשנו עם נציגי וועדים וביצענו סיורים בעקבות פניות לעירייה. התייעצנו עם תושבים לבחירת שם לגני שעשועים ועוד. אני מאמין כי אחד מתפקידיה החשובים של העירייה היא ליזום, לעודד ולתמוך יוזמות קהילתיות, שיקדמו את חיי החברה והערבות ההדדית בעיר”.

עד כמה אתה מאמין בתפיסה, כי שיתוף התושבים, דעתם ורצונם חייבים להיות נר לרגלי נבחרי הציבור ועובדי העירייה?

“אני אומר יותר מזה. שיתוף התושבים, דעתם ורצונם חייבים להיות נר לרגלי נבחרי הציבור ועובדי העירייה, אחרת כשלנו בתפקידנו. קהילה מעורבת היא קהילה עמידה. כאשר אנו מתאחדים להתמודד עם אתגרים ולטפל בבעיות נפוצות, אנו מעצימים את הכוח הקולקטיבי שלנו ומוצאים פתרונות חדשניים. על ידי עבודה משותפת, של התושבים, נבחרי הציבור ועובדי העירייה, וכמובן שיתופם בוועדות העירייה בכלל הנושאים, נוכל ליצור עתיד בר-קיימא, מכיל ומשגשג יותר לכולם”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן