• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
חיסון קורונה-.אילוסטרציה פוטוליה

ממשיכים להתחסן וחוזרים לשגרה

במקביל לירידה במספר החולים ברחבי הארץ כך נרשמה ביישובי האזור ירידה בתחלואה; כמעט 50 אחוזים מהתושבים התחסנו, אולם אחוז המתחסנים בחריש הכתומה עדיין נמוך באופן יחסי

במקביל לירידה במספר החולים ברחבי הארץ כך נרשמה ביישובי האזור ירידה בתחלואה; כמעט 50 אחוזים מהתושבים התחסנו, אולם אחוז המתחסנים בחריש הכתומה עדיין נמוך באופן יחסי

במספר רשויות באזור חלה ירידה חדה במספר החולים. ברשויות שקיבלו מתחת לציון 6.5 על פי תכנית רמזור, חזרו תלמידי הכיתות הנמוכות ללימודים, זאת בהתאם למתווה שנקבע.

בין הרשויות שהורשו לפתוח את הלימודים בגני הילדים ובכיתות א’-ד’ נמצאות בנימינה-גבעת עדה, פרדס חנה-כרכור, קיסריה וזכרון יעקב.

בעיר חדרה שעדיין כתומה, עם ציון 6.7 על פי תכנית רמזור ישנם היום 536 חולים. בחדרה התחסנו 47.17 אחוז מהציבור בחיסון ראשון ו-33.9 אחוז בחיסון שני.

בחדרה צויינה ירידה במספר המאומתים, אולם היא עדיין כתומה. עיריית חדרה הודיעה, השבוע, על מתחם חיסונים, שיפתח לטובת תושבי מערב העיר, ברחבת מתנ”ס גבעת אולגה.

מתחם החיסונים לכלל חברי קופות החולים יפעל ביום שני הקרוב בין השעות 08:00 עד 20:00.

פרדס חנה-כרכור צהובה עם ציון 5.3 על פי תכנית רמזור. בפרדס חנה נכון להיום 185 חולים מאומתים. 47.37 אחוז התחסנו בחיסון ראשון, 32.49 אחוז קיבלו חיסון שני.

גם בפרדס חנה-כרכור, חזרו תלמידי הכיתות הנמוכות ללימודים. תלמידי כיתות ה’ עד יב’ ימשיכו ללמוד מרחוק. בפרדס חנה קוראים לצעירים בגילאי 16 לבוא להתחסן ולהמשיך להקפיד על ההנחיות.

בנימינה-גבעת עדה צהובה עם ציון 5.1 על פי תכנית רמזור. בבנימינה גבעת עדה יש נכון להיום 42 חולים. 47.11 אחוז מתושבי המושבות קיבלו חיסון ראשון ו- 32.23 אחוז חיסון שני.

מועצת בנימינה-גבעת עדה הודיעה השבוע, כי בימים ראשון ושני 21-22/2 יתקיים מבצע חיסונים נרחב נגד קורונה בבנימינה ובגבעת עדה בו זמנית בשעות 14:00-21:00: באולם הכדורסל ברחוב העצמאות בבנימינה ובאולם הספורט בבית הספר “גבע” בגבעת עדה.

עוד נמסר מהמועצה, כי החיסון מיועד רק למי שטרם התחסן לראשונה. מי שחוסן במנה הראשונה מתבקש להמשיך את התהליך מול קופת החולים. המועצה תיזום סבב לחיסון השני בעוד שלושה שבועות לערך כדי להשלים את ההליך הרפואי כהלכה. כמו כן, המועצה קוראת לכל מי שנתקל בקושי הנוגע להגעה למוקדי החיסון ליצור קשר והמועצה תסייע בפתרון.

קיסריה ירוקה עם ציון מרשים של 4.2 על פי תכנית רמזור. בקיסריה יש 16 חולים. למעלה ממחצית התושבים – 53.27% קיבלו חיסון ראשון ו- 38.87 אחוז חיסון שני. מערכת החינוך בקיסריה נפתחה השבוע בהתאם למתווה שנקבע.

אור עקיבא הציגה, אף היא, ירידה מרשימה במספר החולים המאומתים העומד כיום על 99. על פי תכנית רמזור אור עקיבא צהובה עם ציון 5.8, דבר שיאפשר את פתיחת הלימודים לכיתות הנמוכות על פי המתווה שנקבע.

בנוסף באור עקיבא התחסנו בחיסון ראשון 47.62 אחוזים מהתושבים ו-32.65 אחוז קיבלו חיסון שני.

בזכרון יעקב חלה הירידה המרשימה ביותר במספר החולים. כזכור עד לפני כשבוע היתה זכרון יעקב אדומה ואף הגיעה לציון 8.3 על פי תכנית רמזור. נכון להיום זכרון יעקב צהובה-4.9 על פי תכנית רמזור. בזכרון יעקב ישנם כיום 101. אחוז המתחסנים בזכרון יעקב גבוה ועומד על 62.57 אחוז שהתחסנו בחיסון ראשון ו- 43.32 אחוז בחיסון שני.

גם בחריש, למרות הנתונים הגבוהים בתחלואה, ניתן לראות מגמת ירידה במספר החולים. עד לפני מספר ימים היתה העיר חריש אדומה. נכון להיום חריש כתומה עם ציון 7.2 על פי תכנית רמזור. בחריש יש כיום 142 חולים מאומתים.

מנתוני משרד הבריאות עולה, כי בעיר חריש התחסנו רק 26.65 אחוזים בחיסון ראשון ורק 13.34 אחוזים בחיסון.

ממשרד הבריאות נמסר, כי משרד הבריאות מבצע עדכון בחיתוך הרמזור לצורך פתיחת מערכות החינוך ברשויות השונות כבר ביום ראשון הקרוב (21.2.21): “לאור השיפור במגמות התחלואה המשפיע על ההתקדמות בציוני הרמזור של הרשויות המקומיות, התקיים הבוקר דיון בראשות שר הבריאות, לבחינת מספר שינויים ועדכונים בביצוע חיתוך הרמזור הקרוב. זאת מתוך מטרה לאפשר למספר רב יותר של תלמידים לחזור לספסל הלימודים כבר בתחילת השבוע הבא”.

“על פי המתווה שאושר בממשלה, החזרה ביום ראשון תכלול בנוסף לגני הילדים וכיתות א’-ד’ גם את כיתות ה’-ו’ ו יא’-יב’ – וכל אלה בישובים ירוקים וצהובים וכן ביישובי “כתום בהיר””.

“ההחלטות שנקבעו במהלך הדיון היום, כוללות את השינויים הבאים: חיתוך הרמזור שתוכנן להיום (רביעי) יידחה למחר (חמישי, 18.2) וישמש כחיתוך הקובע לפתיחת מערכת החינוך ביום ראשון. ציון הרף לערים “כתומות בהירות” שעמד על 6.5 ומטה יעודכן ויעמוד החל מחיתוך זה על 7 ומטה. רף ההתחסנות המחושב ימשיך להיות 70% (בני 50 ומעלה שבוע לאחר חיסון שני). חישוב שיעור ההתחסנות יבוצע על בסיס השיעור המחושב ליום ראשון (23.3) – כלומר השיעור שיהיה נכון ליום פתיחת מערכת החינוך. בחישוב שיעור ההתחסנות יבוצע ניכוי של מחלימים”.

במשרד הבריאות ביקשו להדגיש, כי חיתוך זה הינו חיתוך חד פעמי, המתבצע לאור המגמות בתחלואה ולקראת פתיחת הפעימה השנייה ביום ראשון. בנוסף החל משבוע הבא הכוונה היא לחזור לשעון הרמזור הרגיל – שייחתך פעם בשבוע ביום רביעי ויקבע את פתיחת החינוך למשך שבוע קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן