• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
פסטיבל איטליה

החופש לבחור איטלקי

רשת טיב טעם מביאה את איטליה לישראל ותקיים ב 41 סניפיה ובאתר האונליין חגיגה קולינרית איטלקית המשלבת השקת מוצרים, מבצעים אטרקטיביים ומתכונים על מוצרים ומאכלים תוצרת איטליה.

רשת טיב טעם מביאה את איטליה לישראל ותקיים ב 41 סניפיה ובאתר האונליין חגיגה קולינרית איטלקית המשלבת השקת מוצרים, מבצעים אטרקטיביים ומתכונים על מוצרים ומאכלים תוצרת איטליה.

להרגיש ולחוות את איטליה הכי קרוב שיש… רשת טיב טעם ממשיכה כמידי שנה עם קונספט “חודש מדינה” מהעולם, ותחגוג במהלך חודשים אוקטובר ונובמבר החל מה- 14.10.20 ועד ה- 29.11.20 את חודש איטליה, תחת הכותרת: “החופש לבחור איטלקי”, שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל טעמיו וסוגיו.

במסגרת חגיגות חודש איטליה בסניפי הרשת, תייבא ותשווק טיב טעם באמצעות חברת הבת ישרקו מגוון רחב מוצרים בלעדיים ממיטב המותגים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, יינות ואלכוהול, שמני זית, רטבים, שימורים, נקניקים, ממרחים, עוגות ועוגיות, קרקרים ועוד.

סניף של טיב טעם
סניף טיב טעם. צילום: יחצ

יוסי שלו סמנכ”ל סחר ושיווק טיב טעם: “הישראלים אוהבים אוכל איטלקי – האוכל האיטלקי מתאים לחיך הישראלי והינו האוכל המתאים למנטאליות ולקצב הישראלי המהיר. אנו כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי, דואגים להביא את מיטב מוצרי המזון האיטלקיים מבחר טעמים חדשים וייחודיים, ומיטב המותגים האיטלקיים הנבחרים בקפידה, הישר לצלחת הישראלית”.

לדבריו: “במיוחד עכשיו שכולנו נשארים בארץ ומתגעגים לחווית חו”ל, חשוב לנו בטיב טעם להעניק ללקוחות שלנו חוויה ייחודית המעניקה אווירה של חו”ל. במטרה לשמור על מובילות קולינרית, חדשנות וחווית קנייה. בחודש איטליה סניפי הרשת יקושטו בהשראה איטלקית ותנוגן מוזיקה איטלקית ברקע, ונספק ללקוחות מתכונים לתבשילים איטלקיים המתבססים על חומרי גלם איטלקיים איכותיים, לצד חוויה איטלקית מהנה.

הרשת תציע במהלך חגיגות איטליה מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים במחלקות השונות. מבצעים לחברים לדוגמא: מגוון גבינות ישרקו איטלקיות במשקל במעדניה- קונים 400 גרם ומשלמים רק על 300 גרם. רוטב פסטה במגוון טעמים של המותג גראנריה 400 גרם 1+1 מתנה. מגוון פסטות גראפולו 500 גרם מוצר שני ב 50%. שמן זית כתית מעולה צ’יריו רק ב29.90 ₪ . למברוסקו מדיצי הרמטה 750 מ”ל סוגים שונים 2 יח’ ב 45 ₪. יין סרטורי סוגים שונים 750 מ”ל ב 29.90 ₪. רודולפי מחית עגבנית 690 גרם ב 7.90 ₪, ועוד ועוד.

יוסי שליו סמנכל רשת טיב טעם
יוסי שליו סמנכ”ל המסחר והשיווק. טיב טעם צילום: אלעד גוטמן

עוד ציין יוסי שלו: “מתחילת 2020 הוזילה רשת טיב טעם למעלה מ- 1000 מוצרים, ולאחרונה הוזילה מחירים ל 1000 מוצרים נוספים, ובסה”כ הוזלו מחירים של למעלה 2000 מוצרים בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד.”

ניתן למצוא בסניפי טיב טעם מגוון רחב ואיכותי של מותגים איטלקיים, החל מגבינות בטעמים שונים, פסטות, רטבים, יינות ועוד. וכן גם מגוון רחב של נקניקים ופסטרמות של המותג מזרע המיוצרים בקו האיטלקי על פי מיטב המסורת והמתכונים האיטלקיים, ביניהם הקלאסיקות: סרוולט איטלקי, סלמי טוסקנה, קרפצ’יו, ברזאולה, פפרוני עגל, מגוון מורטדלות, פרושוטו ועוד”.

המותגים האיטלקיים המובילים: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO, וכן של המותג AGNESSI פסטות טריות קפואות במגוון רחב של מילויים מבית SURGITAL , גבינות פרמז’ן ופקורינו של COLLA , גורגונזולה, טאלג’יו, קשקבל ופקורינו של המותג CIRESA , מגוון חומץ בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, מגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI , ועוד. בתחום היין והאלכוהול SARATORY, RICASOLI, BOTEGA, CORONA, ROCCA DELLE MACIE ועוד.

את מוצרי חודש איטליה ניתן למצוא גם באתר ובאפליקציה “טיב טעם בקליק” המשרת כיום כ – 80% מאוכלוסיית ישראל, עם אזורי הפצה רחבים הכוללים את חיפה ואזור הקריות, כולל עכו ונהריה,אזור המרכז, אזור שוהם, מודיעין ויישובי הסביבה במזרח ועד אשקלון ובאר שבע בדרום. המשלוח חינם בקנייה מעל 750 ₪. יצויין כי רשת טיב טעם משרתת את קהל לקוחותיה גם בשישי-שבת וחג.

סניף טיב טעם
חוגגים איטליה. צילום יחצ

פעילות חודש איטליה תלווה בקמפיין ברשתות החברתיות, דיגיטל, דיוור ישיר, קמפיין במגזר הרוסי וכן נראות חוויתית בניחוח איטלקי בכל סניפי טיב טעם ובאתר. ההצטרפות למועדון החברים היא חינם. החברים במועדון נהנים ממבצעים בלעדיים, קופונים, והטבות המותאמות אישית ללקוח.

צילום: בן פרידמן/יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן