• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
טקס יקירי פרדס חנה כרכור 2023

אות יקיר פרדס חנה – כרכור 2023 הוענק לשישה

הוזכים באות יקיר פרדס חנה - כרכור: דוד לוין, חוה פומרנץ לוין, מרים קוטה, גדי פיכטמן, שולה שובל ועזרא "עזיז" יושעי. הגר פרי - יגור: "אתם מקור לגאוות כולנו"

הוזכים באות יקיר פרדס חנה – כרכור: דוד לוין, חוה פומרנץ לוין, מרים קוטה, גדי פיכטמן, שולה שובל ועזרא “עזיז” יושעי. הגר פרי – יגור: “אתם מקור לגאוות כולנו”

בטקס רב רושם, במעמד ראש המועצה וחברי המועצה, בני משפחה, חברים וחברות, העניקה הגר פרי – יגור את אות יקיר פרדס חנה כרכור. השנה הוענק האות לשישה יקירים ויקירות. דוד לוין, חוה לוין, מרים קוטה, גדי פיכטמן, שולה שובל ועזרא יושעי. היקירים נבחרו על ידי הוועדה הציבורית לבחירת יקיר/ת פרדס חנה כרכור מבין המועמדים שעמדו בקריטריונים. בקביעת מקבלי האות הובאו במניין השיקולים, המרקם המיוחד של אוכלוסיית פרדס חנה כרכור ותחומי עשייתם השונים.

יו”ר הוועדה הציבורית, תמי בר ששת, אמרה כי “בערב זה בחרה המועצה המקומית פרדס חנה כרכור להוקיר את הנבחרים מבין ותיקי היישוב שתרמו תרומה יוצאת דופן להתפתחות היישוב, לגיבוש אופיו ולמורשת שלו. השלכת פעילותם ניכרת באופן בולט, חשוב ומשמעותי גם כיום”. ואילו פרי – יגור אמרה בנאומה, כי “אני מודה לכל אחת ואחד מכם אישית על תרומתכם האדירה למושבה שלנו. אתם הפכתם את החזון לדרך חיים. טיפחתם והזנתם מרחבים קהילתיים. יצאתם מהמרחב האישי ומאזורי הנוחות. פעלתם (ועדיין פועלים) למען הזולת, יוצקים משמעות לחיי הקהילה שלנו ומטביעים חותם אמיתי בהווה ולעתיד. תרומתכם זוהרת במיוחד ואתם מקור לגאוות כולנו. אתם מרכיביה של חברה תומכת, בריאה אנושית, ערכית – פרדס חנה כרכור במלוא הדרה”.

יקירי המושבה פרדס חנה כרכור לשנת 2023:

דוד לוין, יקיר המושבה לשנת 2023

דוד יליד ארצות הברית עלה ארצה, הגיע לפרדס חנה והתחיל את עבודתו במדרשיית נועם פרדס חנה. הקים וניהל בית ספר מקצועי הטכנולוגי דתי אורט בנימינה. היה ראש מועצה 10 שנים שתי קדנציות נפרדות. עבד בסוכנות היהודית – מנכ”ל מחלקת העירייה לאורך כ 30 שנים כיהן כחבר וכיו”ר “עמותת שוחרי המרכז הגריאטרי”, שבהם הקדיש דוד שעות כימים לקידום רווחתם ואיכות חייהם של האזרחים הוותיקים. בנועם הליכותיו וביכולת הארגון, הצליח דוד לוין ללכד סביבו את ראשי המועצות בסביבה, אנשי ציבור ואת הקהילה . זאת, לצורך פרויקטים רבים ומגוונים למען האוכלוסייה היותר חלשה במדינה.

חוה לוין, יקירת המושבה לשנת 2023

חוה פומרנץ לוין התנדבה לאורך השנים במיזמים רבים, ביניהם בנווה מיכאל. היא החלה כמורה לאנגלית ואח”כ הביאה תורמים רבים לנווה מיכאל. לאורך השנים עסקה חווה, בהתנדבות בתחומי חברה ורווחה. גמילות חסדים, גמילה מסמים, תמיכה במשפחות במצוקה ועזרה לילדים חסרי עורף משפחתי. כולל, אירוח בביתה שהיה פתוח תמיד.

מרים קוטה, יקירת המושבה לשנת 2023

מרים קוטה נולדה בתימן ועלתה בגיל 12 לכרכור. היא עבדה כטבחית בחדר האוכל בבית הספר היסודי מורשה. התנדבה בוועד למען החייל וגם סרגה צעיפים וכובעי צמר לחיילים. היא עמדה מאחורי מבצעי התרמות לארגונים שונים. כמתנדבת בגולני מזה 14 שנה, הביאה להם אוכל והייתה “האימא” של המטבח הצבאי. בכל אירוע התנדבה לעזור ובכל קריאה הושיטה את ידה.

גדי פיכטמן, יקיר המושבה לשנת 2023

גדי שרגא פיכטמן הוא יליד המושבה. הוריו הכירו בפרדס חנה. במשך שנים רבות עבד גדי באליאנס חדרה והעסיק שם נוער בסיכון. גדי היה ממקימי המשמר האזרחי בישוב והיה פעיל בו כמתנדב במשך כ 30 שנה. בנוסף, הוא מתנדב בשער מנשה כל יום שישי אחרי צהריים להנעים את זמנם של המאושפזים. גדי הוא חבר ארגון נכי צה”ל. מזה כ -35 שנה נוא חבר בחבורת הזמר הייצוגית ” קולות בשדרה”.

שולה שובל, יקירת המושבה לשנת 2023

שולמית שובל לבית שתיל, ילידת כרכור, אחות שכולה משנת 1943. היא התנדבה במלאכת יד לחולי דיאליזה בהלל יפה. במשך 10 שנים התנדבה בבית ספר ממלכתי כרכור כעוזרת למורות לקרמיקה ואומנות. כל בוקר, לא משנה מה עונת השנה, התייצבה שולה בבית ספר וסייעה למורות שונות. היא הדריכה ילדים בסיורים בבית ראשונים להכרת היישוב ומורשתו. לאורך השנים ועד היום מתקנת ספרים לספריות בית ספר. על כל אלה ועוד נבחרה גברת שולה שתיל ליקירת המושבה לשנת 2023.

עזרא יושעי, יקיר המושבה לשנת 2023

עזרא הנקרא בפי תושבי היישוב ” עזיז” מילה נרדפת ליקר נולד בכורדיסטן. במושבה פרדס חנה התיישב עם בני משפחתו בשנת 1950. כבן לחזן בית כנסת, המשיך את דרכו של אביו כקורא בתורה, חזן מלמד ילדים לבר מצווה בהתנדבות. עזרא מגיע לכל לוויה ועורך את הטקס לנפטר בבית העלמין. עד שנת 2006 עבד בשער מנשה ומאז מתנדב שם בחוגים, במסיבות, בביקור חולים ובתרומות למאושפזים. עזרא מסייע למשפחות נזקקות, מהווה כתובת לתושבי שכונתו לפתרון בעיות, ארגון פעולות קהילתיות וקונפליקטים שונים. השפעתו המפשרת על סביבתו הינה גדולה. כמו גם בתחום התורני והכל בענווה ובצניעות, בנחישות ובתקווה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן