• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
אורן גולן, הפועל חדרה

אורן גולן – הלב האדום הפועם של הפועל חדרה – ראיון

אורן גולן, מנהלה המקצועי של הפועל חדרה, יכול לנשום לרווחה, האדומים לבנים שלו נחושים, מדויקים ועושים את הכל לפי הספר; ראיון על הקשיים, האתגרים, הטעויות, ההצלחות והחלום הגדול.

אורן גולן, מנהלה המקצועי של הפועל חדרה, יכול לנשום לרווחה, האדומים לבנים שלו נחושים, מדויקים ועושים את הכל לפי הספר; ראיון על הקשיים, האתגרים, הטעויות, ההצלחות והחלום הגדול.

העונה הנוכחית של הפועל חדרה, גם לגבי אורן גולן, מנהלה המקצועי של הפועל חדרה, לגמרי מרגישה כמו רכבת הרים. עם זאת, קשה יהיה שלא להסכים, כי אותה רכבת בצבעי אדום לבן  נמצאת בעלייה. דווקא הניצחון הסופר חשוב על מכבי נתניה, מצביע יותר מכל כי חדרה הגיעה לחוף מבטחים. רגע לפני שנכנסים לישורת האחרונה העונה, בראיון פתוח – על הקשיים, האתגרים, המשימות וההצלחות.

מה קרה השנה שלקבוצה לא הלך והחלפתם מאמן?

“אני חושב שהמאמן שרון מימר עשה עונה מצוינת שנה שעברה. זו גם הסיבה שהוא קיבל את המפתחות לבנות את הקבוצה גם השנה. בסופו של דבר, איך שלא נסובב את הדברים, אי אפשר להתווכח עם עובדות. הבחירות שנעשו לא היו מספיק טובות, כי הקבוצה הייתה בחלק גדול מהזמן העונה במקום האחרון. ההמשך של שרון מימר בקבוצה בעקבות ההצלחה של העונה שעברה היה טבעי. עם זאת, אני חושב, שהחלפת מאמן היה צעד חכם, נכון ובעיקר מתבקש. זו גם הסיבה שהפועל חדרה הצליחה להתרומם קצת מהתחתית – לפחות בשלב זה”.

איפה אתה חושב שטעיתם?

“כאשר בוחרים חמישה זרים ומחליפים כל כך הרבה שחקנים בקבוצה, זה משפיע. בחלק מהשחקנים נכשלנו וצריכים להודות בזה. מנגד, בחלק האחר של השחקנים הצלחנו”.

האם, לדעתך, סגל השחקנים בהפועל חדרה היום, הוא סגל מספיק טוב כדי להישאר גם לעונה הבאה. בכך, אולי, לייצר יציבות?

“אני חושב שהפועל חדרה, מבחינת סגל שחקנים, מציבה את הסגל הטוב ביותר מבין חמש הקבוצות האחרונות בטבלה. במיוחד אחרי חלון ההעברות של ינואר והגעת השחקנים החדשים. הסגל של הפועל חדרה הוא סגל מצוין, שרק עכשיו מתחיל לממש את הפוטנציאל האמיתי. לשאלתך, הם לגמרי ראויים בעיני להמשיך לעונה הבאה”.

הפועל חדרה העונה – הקבוצה היחידה בליגת העל הנתמכת על ידי עירייה

אתה חושב שיש מקום בליגת העל לקבוצה שנתמכת על ידי עירייה?

“ראשית, כן. לטעמי גם חד משמעית. תראי אותנו כדוגמא הטובה ביותר לכך שזה אפשרי. אנחנו קבוצה שנתמכת על ידי עיריית חדרה. עם זאת, נמצאים כבר עונה רביעית ברציפות בליגת העל. נכון, שאנחנו הקבוצה היחידה העונה שנתמכת על ידי העיריה ולא על ידי ידיים פרטיות. עדיין יש לנו את המשאבים שלנו. כמובן עם הספונסרים שלנו. אנחנו עומדים יפה מאוד על שתי רגליים. יתרה מכך, אחרי שהקמנו מועדון כדורגל מפואר, הפכנו אותו לגאוות העיר. אני בהחלט צופה לנו עתיד ורוד. לא רק עם הקבוצה הבוגרת, אלא גם עם הילדים והנוער”.

האם במחלקות הנוער של הפועל חדרה היום, יש שחקנים שבעתיד יוכלו להוביל את הקבוצה הבוגרת קדימה?

“ללא ספק. מחלקות הנוער שלנו מסבות לא פחות גאווה לעיר מהקבוצה הבוגרת. יש לנו את קבוצת נערים ב’ בליגת העל, קבוצת נערים א’ בליגת העל, קבוצת נוער בליגת העל. אני יכול לגלות לך, שבמחלקת הנוער יש ארבעה שחקנים מאוד מעניינים שמתאמנים כמעט קבוע עם הקבוצה הבוגרת. לדעתי, בשנה הבאה, אם יתמידו, הם כבר ישולבו בבוגרים. אני מקווה שנבטיח את הישארותנו בליגה כמה שיותר מהר, ואולי נספיק כבר העונה לראות אותם מגיחים לטבילת אש בקבוצה הבוגרת ורושמים דקות משחק”.

החלפת מאמנים שהובילה להרמת גבה – הובילה בסוף לשינוי

עד כמה אתה, מנקודת המבט שלך, מצליח להבחין בשינוי על הקבוצה מרגע הגעתו של מנחם קורצקי?

“מאותו הרגע בו מנחם קורקצקי הגיע, החלה לנשב רוח חדשה במועדון. רוח אופטימית, חיובית והישרדותית. החבר’ה הפנימו מהר מאוד את המצב של הקבוצה. גם קצב האימונים עלה וכמוהו גם סף הדרישות. מנחם לגמרי סוחף אותנו למקומות מאוד טובים של מחויבות גדולה מצד השחקנים. בכלל, מחויבות רבה מכלל אנשי המועדון. השינוי הוא לטובה והוא מורגש בכל רגע ובכל צעד. לנו נותר רק לקוות שזה ימשיך ויתעצם עוד ועוד”.

עד כמה אתה, אורן גולן, מתערב ומעורב במתרחש במועדון?

“אני חייב להודות, שמשום מה השאלה הזו כל הזמן נשאלת – בכל מיני וריאציות. תמיד התשובה שלי זהה. בגדול, דברים מהותיים שקשורים ברוח המועדון ועתיד המועדון. כמובן, דברים הקשורים לצד המקצועי של הקבוצה הבוגרת. אלה דברים שכמובן עוברים דרכי – יחד עם צוות האימון, המנכ”ל ושאר האנשים שמנהלים את המועדון. אז כן, שם אני מעורב במאת האחוזים. יש המון אנשים מדהימים בעמותה שלנו ולכל אחד תחום אחריות. בסופו של דבר, המטרה של כולנו משותפת והרצון של כולנו הוא הצלחת הקבוצה”.

מה באמת צריך לשנות

אם הייתה לך היכולת, מה לדעתך היית משנה?

“יכולת לשנות זו שאלה פתוחה ורחבה. אם אנחנו מדברים על הפועל חדרה, על הקבוצה הבוגרת שבעזרת השם תשרוד עוד שנה בליגת העל. זה אומר שהיא תקעה יתד רציני בליגה. מנקודה זו, באמת מה שנשאר לנו זה להסתכל קדימה הכי רחוק שרק אפשר. חשוב לי לפתח את המועדון שלנו עם שחקנים חדרתיים, צעירים שישחקו ויובילו בליגת העל. זה החלום האישי שלי”.

“מעבר לזה, כל מה שקשור בצד הניהולי, הייתי מאוד שמח שהקורונה תעלם. שהשנה ההזויה הזו שחווינו בעקבותיה, תסתיים על הצד הטוב ביותר. חשוב לי שהפועל חדרה, יחד עם עיריית חדרה, יפעלו יחד לקידום בניית האצטדיון (השבוע אישרה הועדה המחוזית את הקמת האצטדיון ט.ח) שזה אחד הדברים החשובים לכל מועדון כדורגל. במיוחד שלנו. אני מאמין, שכאשר יהיה לנו אצטדיון בעיר ומתחם אימונים מפותח, זה יגדיל לנו משמעותית את כמות האוהדים של הקבוצה. מעל לכל, אצטדיון עירוני חדש, ישמש לכולנו בית”.

אורן גולן על חלומות, הצלחות וטעויות

הפועל חדרה בהנהגתך הגיעה למקומות שהרבה אנשים, אם נודה על האמת, לא האמינו שתהיה מסוגלת להגיע. במחשבה לאחור ועם יד על הלב, היית לוקח על עצמך את התפקיד הזה שוב?

“כאשר נכנסתי לתפקיד הזה לפני כחמש שנים, לא חלמתי שנצליח ליישם את המטרות שהצבנו לעצמנו. בוודאי לא תוך זמן כל כך קצר. ההשקעה היא עצומה. הדבר הזה שואב ממך המון אנרגיות. אני חושב, שאם הייתי חוזר אחורה, הייתי לוקח ומבצע שוב את התפקיד הזה. בתכל’ס, בלב שלם ואמונה עוד יותר שלמה במועדון הזה. הייתי עושה את אותם דברים שעשיתי. נכון, עשיתי גם הרבה מאוד טעויות, אבל זה חלק מהעניין. אנשים נוטים להסתכל רק על הצלחות, אבל אני בדעה שאי אפשר להצליח בלי לעשות טעויות בדרך. גם אני וגם חבריי עשינו טעויות שידענו להתגבר עליהן. לתת להן לחשל אותנו בדרך קדימה. שורה תחתונה, יצרנו וייצרנו מועדון מפואר. גאווה של כולנו וזה מה שחשוב באמת”.

אפרופו להסתכל קדימה. שאלה לסיום, מה המטרות שלך עבור הפועל חדרה?

המטרה העיקרית שלי היא לראות עד 2000 ילדים במועדון, גדלים ומתחנכים על ערכים של ספורט ונהנים מהמתקנים הנהדרים שלנו בעיר. אני מאמין גדול בכך, שאפשר באמצעות ספורט וחינוך לספורט לייצר גאווה אמיתית. כמובן, לייצר תחושת שייכות.  עבורי, לצפות בקבוצות הילדים, עולות לנערים, לנוער ומשם לבוגרים – זו הצלחה וזו גאווה חדרתית אמיתית. זה כבר קורה. בשנים הקרובות כולנו נראה כיצד המהלכים שהתחלנו לפני חמש שנים, קורמים עור וגידים. מתעצמים וצוברים תאוצה. לי נותר רק לקוות, שהחזון הזה ימשיך להתממש”.

 

  • בתצלום: אורן גולן. צילום שלומי גבאי – הפועל חדרה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן