במועצה החלו להפעיל מוקד טלפוני מקצועי במחלקת גבייה בנוסף למענים נוספים. הוא פועל שישה ימים בשבוע ללא צורך בהמתנה לפקידי המועצה.
שרות חדש במחלקת הגבייה במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה. מוקד טלפוני מקצועי מעניק שירות שישה ימים בשבוע. השירות החדש מאפשר קבלת מענה מקיף ללא צורך בהמתנה לפקידי המועצה.
המוקד הטלפוני פועל, כאמור, שישה ימים בשבוע. בין הימים ראשון – חמישי (08:00-20:00) וביום ו' עד השעה 13:00. בכך למעשה מכפיל את שעות קבלת המענה. כבר כיום המוקד יודע לספק לתושבים מידע, שירותי גביה שונים ושירותים נוספים על פי צורך. במידה ונדרש טיפול נוסף על ידי נציגי המועצה, המוקד מעביר פנייה מסודרת.
"חיפשנו דרך לשפר את השירות שניתן לתושבים", הסביר גזבר המועצה, אבישי יצחקי. "מבדיקה שערכנו מצאנו, כי בשל כוח האדם המצומצם, אנשים נאלצים להמתין זמן לא מבוטל. גם כשמדובר בשירות פשוט יחסית. המוקד המקצועי מאפשר לקבל שירותים רבים מבלי להגיע לפקידי המועצה. בכך, לאפשר עבודה יעילה יותר עם כוח האדם הקיים. המוקד פועל בחודש וחצי האחרונים. כבר כיום אנו מדווחים על למעלה מ-60% מהפניות המטופלות על ידי המוקד. היעד שלנו הוא שבעוד כשנה, 80% מהפניות יטופלו באמצעות המוקד".
במקביל לשירות זה הגדילו במועצה את האפשרויות להגשת טפסים דיגיטלים לשירותים השונים. הטפסים נמצאים באתר המועצה ומאפשרים ביצוע פעולות רבות ללא צורך בנציג. ואילו בבמחלקת המים נשלחות הודעות לתושבים באמצעות מערכת הוואטס אפ בעת צריכה חריגה או קושי בקריאת המונה. שירות זה מאפשר טיפול מיידי של התושב להסדרת חשבון המים שלו, ללא צורך בהמתנה לדואר הרשום שיגיע לפתח ביתו.
"השינויים הטכנולוגיים הנעשים כיום באגף גזברות הם עוד צעד במילוי יעד "שירות איכותי לתושב" עליו התחייבה המועצה". כך סיכם ראש המועצה איתי ויסברג, שהוסיף כי ה"התוצאות בתקופת ההרצה מצביעות על שיפור ניכר, ומהווה מודל אימוץ טכנולוגי לשאר אגפי המועצה".