חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת מלונות היוקרה בעולם
השמיים אמנם לא נפתחו עדיין אך ההשפעה של מלונות היוקרה בעולם ניכרת ונותנת את אותותיה בעולם העיצוב עם הטרנד המוביל: מראה שיש יוקרתי.
אבן השיש נחשבה משחר ההיסטוריה לחומר יוקרתי, המעניק אוירה של הוד והדר . עוד בימי קדם עיצבו באמצעות שיש בריצוף ובחיפוי הקירות את הארמונות היוקרתיים של הקיסרים, המלכים וכן את הוותיקן. גם כיום מלונות היוקרה המובילים בכל רחבי העולם עושים שימוש בשיש למראה של יופי ואלגנטיות שאין שני לו.
כיום חזר מראה השיש לככב בעולם העיצוב גם בבתים ובדירות כשעיקר השימוש הוא באריחי גרניט פורצלן במראה שיש, המעניקים יתרונות רבים על פני השימוש בשיש: השיש הוא חומר יקר ובשל אחוז ספיגה גבוה, הוא רגיש לכתמים, בעל רמת “חלקלקות” גבוהה (לא מומלץ ליישום במקומות הבאים במגע עם מים כמו חדרי רחצה.) כמו כן, דורש טיפול וליטוש לעיתים תכופות ושימוש בחומרי ניקוי מותאמים באופן אישי. לעומתו, אריחי גרניט פורצלן במראה שיש, מאפשרים תחזוקה קלה ועמידה בפני שחיקה. האריחים כמעט ואינם סובלים מפגיעות, שריטות ורטיבות וניתנים ליישום בכל חלל כולל בחדרי רחצה.
חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, החיפוי והכלים הסנטרים, משיקה סדרת אריחי גרניט פורצלן ענקיים ואיכותיים במראה שיש בשם קוסמופוליטן (cosmopolitan) לחיפוי וריצוף המתאימים גם לחדרי רחצה. הסדרה מדמה את מראה שיש היוקרתי ,אך בהיותה עשויה מגרניט פורצלן, מאפשרת תחזוקה קלה ועמידה בפני שחיקה. האריחים כמעט ואינם סובלים מפגיעות, שריטות ורטיבות וניתנים ליישום בכל חלל כולל בחדרי רחצה.
לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: “אריחי גרניט פורצלן דמוי שיש, מעניקים תחושה של התאמה אישית. הם מבטאים את הטרנד של “חזרה לעבר” ויכולים להשתלב עם סגנון אלגנטי או עתיק ועם ריהוט בסגנון ספרדי או איטלקי באופן מושלם. יחד עם זאת ישתלבו נפלא גם עם עיצוב עדכני ומודרני – שילוב של ישן וחדש, כאשר מראה האבן מעניק טאצ’ אלגנטי”.
הסדרה מוצעת בגווני החל מלבן אפור בהיר ועד אפור כהה ובמידות שונות . במידה 120/278 בעובי 6 מ”מ מחיר: החל מ- 710 שח למ”ר להשיג ברשת אלוני