• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ

כרכור: בן 14 ניצל מלינצ’ לאחר שהותקף בפארק יובלים

בנס נמנע אסון כבד לאחר שמספר נערים תקפו, באמצעות אלות, נער בן 14 בפארק יובלים; במועצה רואים את האלימות בחומרה וקוראים לציבור להתנדב להקמת סיירות הורים. המשטרה חוקרת

בנס נמנע אסון כבד לאחר שמספר נערים תקפו, באמצעות אלות, נער בן 14 בפארק יובלים; במועצה רואים את האלימות בחומרה וקוראים לציבור להתנדב להקמת סיירות הורים. המשטרה חוקרת

מועצת פרדס חנה כרכור-הגורמים הרלוונטים וכן המשטרה מנהלים בימים אלה חקירה, בעקבות תקיפה של נער בן 14 בפארק יובלים ביום חמישי האחרון, על ידי חבורת נערים, שהכו אותו באמצעות אלות וקסדה.

פארק יובלים הממוקדם בשכונת יובלים בכרכור, ידע ימים יפים יותר. בשבועות האחרונים פוקדים את הפארק, בשעות הלילה, בני נוער, שצועקים, מקללים, חורקים עם אופניים ומשתוללים. מספר פעמים אף הוזמנה משטרה, אולם הנערים נמלטו מהמקום.

ביום חמישי האחרון, בשעות הלילה. שמע שגב בן שלום, תושב השכונה ועובד סוציאלי בהכשרתו רעשים חריגים מכיוון הפארק. בן שלום לא תיאר לעצמו שזמן קצר לאחר מכן יציל נער מלינצ’.

בן שלום סיפר למערכת “העיר News”: “אני גר מעל פארק יובלים כבר שמונה שנים, פארק נחמד ונעים שכונה שקטה. כל קיץ יש פה בני נוער, זה אף פעם לא היה מטרד. בשבועות האחרונים אני מרגיש שמשהו השתנה. פתאום שומעים נפצים מכיוון הפארק. זה חריג, כל שני לילות נפצים וקללות, איומים, חרקות של אופניים חשמליים. בתחושה שלי משהו השתנה, בשבועות האחרונים, באופי של הנוער שמגיע לשם בלילות. בשבוע וחצי האחרונים הזמני שכנים ואני לפחות שלוש פעמים משטרה לנערים בפארק, אבל הם נמלטו”.

“בחמישי בערב היתה לי תחושת בטן לא טובה, שמעתי קללות הזמנתי משטרה. כשהם הגיעו הנערים נעלמו. ירדתי לדבר עם השוטרים להסביר להם שמשהו כנראה הולך לקרות, אבל הם כבר נסעו. עשיתי סיבוב בעצמי. ראיתי במרכז פוליצר, מרכז מסחרי ליד הפארק, לקראת חצות 15 נערים שעמדו שם”.

בן שלום חזר לכיוון הפארק ואז נגלה לעיני מחזה אימה: “ראיתי ממש אלות מתרוממות באוויר ויורדות. ראיתי כמה נערים מכים נער. צעקתי להם שיתרחקו ושאני מזמין משטרה. חלק מהם שמו קפוצ’ונים על הראש. אחרי שצעקתי הבנתי שהם הזעיקו עוד נערים, כנראה אלה מהמרכז המסחרי שראיתי קודם”.

“עשרה נערים הגיעו מולי עם נבוטים. במקביל הייתי עם המשטרה על הקו, הודעתי להם שעומדים לרצוח פה ילד. נער אחד מול 15 נערים. הנער המותקף החל לברוח, הם רדפו אחריו ואני בניהם. חבר שלי הצטרף אלי לריצה. ניסינו לאתר את הנער ולהגן עליו. החבורה של הנערים התפצלה. בסוף איתרנו אותו מסתתר. אמרתי לו שהמשטרה בדרך. באותו רגע החלו שבעה נערים לתקוף אותנו עם אלות, כשחבר שלי ואני מגנים בגופנו על הנער. שלוש דקות אחרי זה הגיעה המשטרה והנערים הצליחו להימלט”.

בן שלום הרגיע את הנער החבול והתקשר להוריו. במקביל התברר, כי גם נערה, שככל הנראה, היתה אתו הוכתה אף היא. אחד הנערים סטר לה.

הנער המותקף, הוכה בגבו עם קסדה ובכל חלקי גופו עם אלות. הוא סובל מחבלות, אולם לא נזקק, למרבה המזל, לטיפול רפואי.

לדברי בן שלום אין זו הפעם הראשונה של התפרצויות אלימות כלפי נערים שעוברים בפארק. לדבריו לפני חודש תקפו נער שעבר שם ולפני שבועיים היה עוד מקרה של נער ששלף סכין על ילד שעבר בשכונה.

בעקבות המקרה יוצאים בן שלום ושכנים נוספים מדי ערב לסיורים בשכונה, על מנת לשמור על ביטחונם של ילדי השכונה: “הקמתי פה סוג של משמרת פארק, כל ערב אנחנו יוצאים לשמור על הילדים. חמישה מסיירים וחמישה בכוננות”.

אביו של הנער, סיפר, כי בנו סובל מחבלות רבות, אולם מתאושש. האב הגיש תלונה במשטרה נגד הנערים התוקפים. עוד לדבריו, בעקבות המקרה, התקשרה אליהם ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, הגר פרי יגור, דרשה בשלומו של בנם ומסרה שהיא רואה בחומרה את הדברים.

למערכת “העיר News” נודע, כי מספר נערים שהיו, לכאורה, בין התוקפים יצרו קשר עם הנער המותקף וביקשו לערוך סולחה. נקבע מקום מפגש אליו הגיעו הנער, הוריו ותושבים נוספים מהשכונה, אולם הנערים לא הגיעו.

ארז אריאב, פעיל חברתי ותושב השכונה, פעל כבר בדצמבר האחרון לחדש את משמר השכונה. בפגישה עם המשטרה נקבע שברבעון השני של 2021, יחל לפעול משמר השכונה, אולם, לדבריו, הנושא הוקפא ככל הנראה.

אריאב מסר: “מן הראוי שהמשטרה תגביר את הסיורים שלה גם בשעות המאוחרות של הלילה וגם וונדליזם שאנחנו חווים בתקופה האחרונה. אנחנו לא שונים מאזרחים אחרים ומגיעה לנו הגנה ראוי”.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר בתגובה, כי “המועצה מגנה בכל תוקף את אירוע האלימות בפארק יובלים ובכלל. מדובר באירוע אלימות חמור מאוד בו מעורבים בני נוער מהישוב ומחוצה לו. האירוע מטופל החל מיום חמישי בערב 22.4.21 ע”י משטרת ישראל והשיטור העירוני”.

“גורמי המועצה לרבות ראש המועצה ומנכ”ל המועצה נמצאים בקשר רציף עם משפחת הילד שהותקף וכן עם משטרת ישראל ומוסדות החינוך אליהם משויכים הנערים התוקפים, עומדים מקרוב ומעורבים בטיפול בנושא”.

“לצד זאת, פועלת המועצה להקמת סיירות הורים שתפקידה לצמצם התנהגויות מסוכנות של בני נוער. הורים שרוצים לקחת חלק מוזמנים לפנות לאליהו קרב, מנהל הרשות לביטחון קהילתי : 077-09779738 / 077-9779997”.

מהמשטרה נמסר, כי “המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועומדת בקשר עם הגורמים הרלוונטיים. כלל הסיורים בישוב מבוצעים בהתאם להערכת מצב המתקיימת מעת לעת. לטובת הקמת משמר השכונה נדרש גיוס מתנדבים ומעבר קורס בהתאם. במקביל במסגרת פרויקט על”א ניתן להקים סיירת הורים בהליך מהיר יותר, אשר יסייעו לעבודת המשטרה במקום”.

*אלימות מתפרצת. צילום מתוך סרטון שצילם שגב בן שלום כשהגיע לפארק

1תגובה

  • יורם , 28 באפריל 2021 @ 18:04

    נורא ואיום, ממש פחד.
    לרשת את כל היישוב עם מצלמות!!!
    וסיורים מאורגנים מטעם המועצה והמשטרה….דחוףףףףף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן