• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
אפרים מעודה. איש של אנשים

אפרים מעודה מכריז: מתמודד לקדנציה נוספת 

סגן ראש המועצה בפרדס חנה - כרכור מציג רשימת הישגים משמעותית וקובע: "אני לא פוליטיקאי דיגיטלי, אני מתייצב בשש בבוקר במחסן הלוגיסטי של המועצה עם צוות התפעול. באתי לשרת את הציבור ולא בשביל "סלפי"

סגן ראש מועצת פרדס חנה – כרכור מציג רשימת הישגים משמעותית וקובע: “אני לא פוליטיקאי דיגיטלי, אני מתייצב בשש בבוקר במחסן הלוגיסטי של המועצה עם צוות התפעול. באתי לשרת את הציבור ולא בשביל “סלפי”

אפרים מעודה, סגן ראש המועצה בפרדס חנה כרכור במהלך חמש השנים האחרונות, הכריז כי הוא מתמודד לקדנציה נוספת. על שמו של מעודה, איש ציבור ותיק ובעל ניסיון רב, רשומים הישגים ותהליכים רבים – אותם הוביל במהלך השנים לטובת הציבור. את הריאיון קיימנו במשרדו במועצה.  “תעלו לקומה ראשונה. חפשו דלת פתוחה, זה המשרד שלי. המשרד שלי אף פעם לא נעול מי שרוצה יכול להיכנס”, הוא אומר בחיוך.

במשך שתי קדנציות שימש מעודה כחבר מועצה בהתנדבות מלאה.  בשנת 2018, בקדנציה השלישית שלו, נבחר מעודה לתפקיד סגן ראש המועצה. במהלך חמש השנים האחרונות הוא ריכז את תחום התפעול והתשתיות. כבר בחודש הראשון לתפקידו הוביל מעודה רפורמה לייעול וצמצום צי הרכב של המועצה. מעודה, שפעל בהידברות מול העובדים, צמצם עלויות וחסך למועצה כמיליון שקלים.

אנחנו חיים בעידן של רשתות חברתיות. נבחרי ציבור דואגים לצלם ולתעד עצמם. אתה, שעושה כל-כך הרבה, כמעט ולא מופיע ברשתות. למה? 

“אני לא פוליטיקאי דיגיטלי. אני מתייצב בשש בבוקר במחסן הלוגיסטי של המועצה עם צוות התפעול יום יום. באתי לשרת את הציבור ולא בשביל “סלפי“. אני כאן כדי לעבוד ואני לא מרגיש שונה מאף עובד. אני כל בוקר נפגש עם צוות התפעול הלוגיסטי, נותן הנחיות, יורד לשטח ועוקב אחר כל פעולה שנדרשת ביצוע. תוך כדי  העבודה השוטפת אני עונה לטלפונים של כל תושב. אני לא צריך רכב צמוד, לשכה ולוגו. יש לי פתקים ועט ואני רושם משימות. אני דואג לבצע אותם באופן מידי. איני מתנצל על זה, אני גאה בזה מאוד! אני לא מאמין בקשר עם הבוחר דרך הפייסבוק או  בתמונות סלפי. אליי לא פונים במייל ואצלי איש לא נכנס ל”ספאם””.

“הטלפון שלי תמיד פנוי. במשך עשרות שנים, אין מצב שתושב יבקש להיפגש איתי ולא נקבע. עזרתי כבר למאות אנשים ומשפחות וקידמתי פרויקטים. אני לא חושב על התחנה הבאה שלי. אין לי תוכניות פוליטיות ואינני זקוק למשכורת. אני נבחר ציבור של הדור שאכפת לו. דור שכאשר הוא רואה עוול, הוא לא ישן בלילה. אני מוכן להזיע ולרוץ עד קצה העולם עד שבעייתו של פלוני תיפתר. זה הטיקט שלי ואני לא צריך בשבילו קליפ עם זמרים מפורסמים/ במסגרת תפקידי אין אצלי סדרי עדיפות של אופוזיציה או קואליציה. מאז ומתמיד, כל תושב או  כל חבר מועצה שפונה אליי בבעיה, אני עושה את המיטב כדי לטפל”.

על-פי מעודה, במהלך חמש השנים האחרונות, מתוכם שנתיים וחצי קורונה, יצאו לפועל תשתיות ועבודות פיתוח עליהן פיקח באופן אישי. החל מהעבודות ברחוב התנאים, רחוב הבוטנים, דרור, הנץ ורחובות נוספים. זאת, תוך חידוש מערכות תשתיות ותיעול ברחבי הישוב שהוזנחו עשרות שנים. “מדי שבוע אני יוצא לסיור עם מהנדס המועצה ברחבי הישוב, כדי לתפעל ולהסדיר תקלות בישוב”, הוא אומר.

במהלך החודשיים האחרונים, מחלקת התפעול, החלה בפיילוט המשלב בינה מלאכותית. רכב תפעולי נוסע ברחבי המושבות ומאתר ליקויים בתשתיות כבישים. “הפיילוט זכה להצלחה רבה”, אומר מעודה: “המהלך הוביל לזיהוי מהיר ולטיפול מיידי”.

סגן ראש מועצת פרדס חנה - כרכור אפרים מעודה בסיור שטח לקידום עבודות תשתית

המהלך להטמעת מערכת בינה מלאכותית המזהה ליקויים בתשתיות, אכן הוכיחה עצמה. מה מתוכנן בקדנציה הקרובה? 

“תוכניות גדולות בתשתיות על הפרק, שחייבים להמשיך ולקדם. בקדנציה הקרובה תבוצע החלפת כל התאורה בפרדס חנה לתאורת לד – כמו בערים המתקדמות. זו רק דוגמא. מעבר לעבודת השטח, התייצבתי והשתתפתי ב-99% מכל ישיבות המועצה והועדות השונות. אני כאן כדי לתת את כל כולי. מי שמכיר אותי יודע זאת ואני מאמין בציבור שיעשה את הבחירה הנכונה”.

נושא שמירת הצביון של המושבה לאחדות וכבוד הדדי חשובה לך. למה? 

“אכן, אני אמשיך להיאבק לשמירת הצביון של הישוב לאחדות וכבוד הדדי. לא אאפשר לרוחות חדשות לשנות את הסטטוס קוו. התושבים מכירים אותי כמי שלא יכול לסבול בירוקרטיה ומשיכת זמן מיותר. בכל שנות פעילותי, טיפלתי בבקשות וטענות ומדי יום מנסה לתקן עוולות בירוקרטיות. אני רואה את הרשות המקומית כחייבת לתושב ולא להיפך. אני רואה שליחות בתפקידי בסיוע לחלשים –  אלה שאינם יכולים לעמוד בתור שעות, אלה שאינם יודעים לערער באינטרנט על חשבון המים שלהם. לסייע גם לאלה שאינם יודעים לקרוא את תלוש הארנונה שלהם. כל עוד אני כאן אמשיך לסייע. יש עוד הרבה עבודה, יש המון פרויקטים שהם בתהליך ביצוע ואני מרגיש צורך עז להתמודד לקדנציה הקרובה. אני חושב שגם חבריי למועצה יודעים כי אינני יושב בחיבוק ידיים. אני מאחל בהצלחה לכל מועמד שמוכן לקבל על עצמו שליחות ציבורית – בעיקר כדי סייע לתושבים”.

1תגובה

  • אורנה , 20 באוגוסט 2023 @ 21:30

    אין עליו באמת הוא עם דלת פתוחה לכווולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן