• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ

אירועי תרבות-מתחשק לכם לצאת מהבית ואתם לא יודעים לאן?

אירועי תרבות ינואר 2023, הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגה או תערוכה; אירועי תרבות במקום אחד

אירועי תרבות ינואר 2023, הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגה או תערוכה; אירועי תרבות במקום אחד

משעמם לכם בבית מחפשים מקום לצאת אליו. ריכזנו עבורכם מגוון רחב של אירועי תרבות הקימיים באזור לחודשיים הקרובים. הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגות ילדים ומבוגרים, תערוכות ועוד…

לֵיְילִי – הופעת מוזיקה

חמש שנים חלפו מאז אלבומם הראשון והיפהפה של לֵיְילִי, אלבום שסחף את מאזיניו לעולמם הפנימי של יוצריו – גיא לוי וגל תורן. והנה, שניה אחרי יציאתו של אלבומם השני והמסקרן מגיעים ליילי לאלמא למופע שכולו מסע הרמוני-גרובי אל תוך הרומנטיקה והשאלה הקיומית, עם השירים היפים משני אלבומיהם.
יום רביעי, 4.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

ארז לב ארי -הופעת מוזיקה

ארז לב ארי במופע טריו אקוסטי קרוב ומרגש, כולל את אוסף להיטיו של ארז בעיבודים אקוסטיים, בגרסה אינטימית, חשופה ונקייה, הכי קרובים לצורה שבה נכתבו השירים מלכתחילה. עם ארז על הבמה שני נגנים מוכשרים – אורן צור בכינור, שמנגן עם ארז עוד מתחילת הדרך, ונדב בכר בגיטרה. יחד הם יוצרים משולש מוזיקלי יוצא דופן וחד פעמי.
יום חמישי, 5.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

ברוך ג’מילי- הצגה התיאטרון העברי

מי היה ברוך ג’אמילי? האם בכלל היה אדם כזה? ואם היה, מה היה? את מי אהב? את מי שנא? ועל מה ולמה תבעה אותו מדינת ישראל למשפט? ומה עשה שם ב1948 על גג מבנה משאבת המים בצומת באב אל וואד? כל זאת בקומדיה ישראלית חדשה המבוססת על סיפור, האגדה והמיתוס.
יום חמישי, 5.1.23, בשעה 20:30. יום שבת, 7.1.23, בשעה 20:30. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

ברלין – הצגה התיאטרון העברי

קומדיה דרמטית מצחיקה ומרגשת, בכיכובה של גילה אלמגור. תקומה, אלמנה נמרצת, מגיעה באמצע הלילה לברלין כדי להחזיר את בתה ונכדה המתגוררים מזה כ-6 שנים בברלין, ועומדים לקבל אזרחות גרמנית. למרות שהבטיחה ש”כף רגלה לא תדרוך שם עוד פעם אחת” היא מגיעה בהפתעה, כדי לתבוע בתוקף מהבת שלה לא לקבל את “האזרחות המטונפת הזו” ולשוב איתה מיד לישראל. אלא שאז קורה משהו, שמטלטל לגמרי את כל עולמה.
יום חמישי, 5.1.23, בשעה 20:30. יום שבת, 7.1.23, בשעה 20:30. בית ניר שרייבמן, זכרון יעקב פרטים וכרטיסים באתר זמארין

סטלה מאריס חוגגת יומולדת 30- הופעת מוזיקה

אחרי תקופה ארוכה, הלהקה הוותיקה חוזרת לנגן את להיטיה הגדולים וחוגגת 30 שנה של פעילות. להקת הרוק סטלה מאריס פרצה לתודעה בשנת 1992 עם אלבומה הראשון מתוכו הלהיטים “אישתר”, “לילה טוב”, “שגיאה” ועוד, וסחפה אחריה את המדינה.
יום שבת, 7.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

מתנות קטנות- הצגת ילדים

מתנות קטנות חנוכה 2022 ברחבי הארץ! פרי יצירתם של הזמר והיוצר האהוב רמי קליינשטיין והמשורר והסופר החשוב נועם חורב. בעקבות ההצלחה האדירה של השיר “מתנות קטנות” ובהשראת סדרת הילדים האהובה בה כיכב רמי קליינשטיין ואירח שלל אמנים אשר שרו את שיריו המיתולוגים, נולדה הצגת ילדים קסומה אשר עומדת לככב בחנוכה בהפקת תיאטרון הילדים הישראלי . רמי קליינשטיין בתפקיד מנהל חנות מתנות קטנה ומטריפה , מארח את כוכבי הילדים טל מוסרי וענבלי ואת כוכבי הספרים שמוליקיפוד ופיטר הארנב במופע מוזיקלי איכותי ומוקפד עם השירים האהובים מכל הזמנים המונגשים לילדים.
יום שבת , 7.1.23 בשעה 11:00. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

אריק איינשטיין משנה את העולם – יואב קוטנר- מפגש

יואב קוטנר, מעריץ וידיד, מביא במפגש יוצא דופן את סיפורו האישי של אריק איינשטיין ומתרכז בתחילת הדרך של גדול זמרינו, בניית הצליל המיוחד והעצמאי שלו ועד סוף שנות השבעים וההחלטה לפרוש מהופעות. עם קליפים נדירים, סיפורים אישיים וצילומי ראיונות עם איינשטיין שלא פורסמו מעולם.
יום ראשון, 8.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

דיקלה- הופעת מוזיקה

דיקלה מהמוסיקאיות המשפיעות והמבוקשות בישראל.מככבת בפס הקול הישראלי עם להיטיה והחותמת הייחודית לה. המופעים של דיקלה הפכו לשם דבר אליו עולים לרגל בזכות היכולת שלה לשלב שמחה ורגש, אנרגיה ממגנטת שהקהל מתמסר אליה והיא אליו. המופע זכה במספר תארים, אבל מה שהפך אותו למה שהוא זה הקהל החד פעמי של דיקלה, שהוא חוויה בפני עצמו.
יום רביעי, 11.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

ירדן ג’רבי – ללא פשרות- הרצאה

ירדן ג׳רבי, אלופת עולם ומדליסטית אולימפית בג׳ודו. במסגרת המפגש ירדן חולקת עם המשתתפים את התובנות שפיתחה בהתמודדות עם תחרות ויריבות, לרבות התמודדות עם לחצים, כישלונות והצלחות, איתור החולשות והחוזקות האישיות לצד היכולות הטכניות והמנטליות. על התמודדותה עם הנושא המגדרי בספורט, בו נדרש כוח פיזי לצד תחכום ואסטרטגיה, והכלים אותם פיתחה לצורך התמודדות זו מאפשרת למשתתפים לזהות בתוכם יכולות ורעיונות בדרכם להגשמת חלום ולפריצת תקרת הזכוכית.
יום חמישי, 12.1.23, בשעה 20:30. בית ניר שרייבמן, זכרון יעקב פרטים וכרטיסים באתר זמארין

רן דנקר – כי גם ככה פה זה בית משוגעים- הופעת מוזיקה

רן דנקר, הזמר הכי מצליח במדינה מגיע אלינו להופעה מרימה, מקפיצה ומטורפת עם הלהיטים שכבשו אותנו בשנה האחרונה ונכנסו לפלייליסט האישי של כל אחד מאתנו. מה לא נאמר על השנה האחרונה שלו. 10 תחנות רדיו הכתירו אותו כאיש השנה במוזיקה עם השיר שזכה להיות שיר השנה- בית משוגעים. השמלה החדשה שלו כבשה את כל פלטפורמות המוזיקה בספוטיפי, יוטיוב, אפל וטיק טוק וכמובן את כל תחנות הרדיו/ עשרות ההופעות אותם הוא מקיים בכל רחבי הארץ מלאות עד אפס מקום והוא ממשיך לכבוש את הבמות ובגדול!!
יום חמישי , 12.1.23 בשעה 21:00. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

קריוס ובקטוס – הצגת ילדים

הצגה מחודשת בגרסה חדשה! חינוכית ואיכותית! שני החיידקים “קריוס ובקטוס” חיים בתוך שיניו של הילד עוזי חופרים לו חורים וזוללים מהממתקים שעוזי זולל ומספק להם. עוזי מסרב להכיר בקיומם, מתעלם מבקשות אימו לצחצח את שיניו – עד שמגיעים הכאבים – ונדרש טיפול של רופא השיניים “דוקטור ניב”, המגניב שמסביר לעוזי על הטיפול, מגרש את החיידקים, סותם את החור ומקבל הבטחה מעוזי להתחיל לשמור על שיניו. הצגה צבעונית, מוסיקלית עם הומור ומסר חינוכי. דובי גל בתפקיד “קריוס” .
יום שני, 16.1.23, בשעה 17:30. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

ילד הטבע -הצגה תאטרון השעה הישראלי

הצגה לגילאי 4-10. מחזמר קסום על סיפורו של תינוק יתום, שנותר לבד בג’ונגל ואומץ ע”י קאלה הגורילה. קאלה מגדלת את התינוק ביחד עם אחיו הגורילה “צ’יטה” כאילו היה מדובר בבנה האמיתי. היא מלמדת אותו את סודותיו הנפלאים של הטבע, כיצד לחיות בשלום עם החיות ואיך לשמור על הסביבה. יום אחד מגיעה לג’ונגל משלחת מלונדון ובה פרופסור אנגלי, בתו הסקרנית ג’יין, המאבטח הזדוני מר קלייטון והעוזרת שלו מארי. ג’יין פוגשת בילד הטבע ועל אף השוני ביניהם הם מוצאים שפה משותפת ולומדים להכיר את המנהגים האחד של השנייה.
יום שלישי, 17.1.23, בשעה 17:30. בית ניר שרייבמן, זכרון יעקב. פרטים וכרטיסים באתר זמארין

נעם חורב – מפגש

נעם חורב (38), הוא כותב ויוצר, זוכה פרסי אקו”ם. במהלך המפגש מספר בהומור וברגש רב את סיפורו האישי והמרגש, חוזר אחורה אל דרכו האמיצה ורצופת המכשולים לעבר הגשמת החלום, משתף בתהליך כתיבת השירים ויציאתם לאוויר העולם, חושף אנקדוטות פיקנטיות מלב תעשיית המוזיקה, וסוחף את המשתתפים לחוויה מוזיקלית וישראלית מיוחדת ובלתי נשכחת. במופע משולבים קטעים מוזיקליים ייחודיים ונדירים, וקטעים מתוך ספריו.
יום רביעי, 18.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

ישי ריבו סיבוב חורף אקוסטי – הופעת מוזיקה

בחורף הקרוב , מגיע ישי להופעות באולמות בכל רחבי הארץ, עם מופע אקוסטי חדש, בו יעניק, יחד עם הרכב הנגנים המבריק שלו, אור חדש לשירים הישנים, עם עיבודים ופרשנויות עדכניות ואף לראשונה יחשוף גם כמה שירים חדשים. ישי ריבו חוזר להופעות אינטימיות, אחרי סדרת מופעי הענק בבריכת הסולטן, מנורה, קיסריה , הסיבוב המדובר בארה”ב ואירופה.
יום רביעי , 18.1.22 בשעה 21:00. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

תפוחים מן המדבר- הצגה תיאטרון בית לסין

שרה, אחותה של ויקטוריה, נחרדת מן השמועה: רבקה, בתם היחידה של ויקטוריה וראובן, נראתה רחמנא לצלן, עם בחור בכניסה לבית קולנוע בירושלים. האחיות מנסות להפריד בין זוג האוהבים, וסופן שהן עצמן נופלות בשביו של השידוך.
מחזה רומנטי, עסיסי ומפתיע על רצונותיו של הלב שאיש לא יכול לעמוד בדרכם, על אהבת אחיות הגוברת על כל המכשולים, ועל טעמם המשובח של התפוחים מן המדבר.
יום רביעי, 18.1.23, בשעה 20:30. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

עוזי פוקס – המופע – אמן אורח – מני בגר -הופעת מוזיקה

מופע מרגש עם כל הקלאסיקות והלהיטים הגדולים: ילדונת, תחתונים וגופיות, יום יבוא, קשת בענן, כן כן לא אז לא, זה היה ביתי, בוקר של חמסין, הולך למערב ועוד וגם מחווה לזמר ג’ו קוקר ועוד קלאסיקות זיכרונות, מילים, מכתבים וחלומות…
יום חמישי, 19.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

מתי כספי – הופעת מוזיקה

מתי כספי במופע אינטימי, איכותי, המשלב מוסיקה טובה והומור לצד אופיו הייחודי, שנינותו וניסיונו רב השנים על הבמות, יוצר מתי חוויה מרגשת, מקרבת ובלתי נשכחת ומגיש בליווי פסנתר וגיטרה בלבד את שיריו ולהיטיו הגדולים: “מקום לדאגה”, “ברית עולם”, “ילדותי השנייה”, “סליחה”, “ימי בצורת”, “הנה הנה”, “זה מכבר” ועוד
יום שישי, 20.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

סימבה מלך הג’ונגל- הצגת ילדים

הצגה מעובדת ע”פ סידרת הטלויזיה . סימבה גור אריות ,יוצא למסע ארוך בג’ונגל כדי לפגוש את מלך העצים ולקבל ממנו את שבעת הכוכבים .סימבה פוגש חברים שעוזרים לו ולומד לשרוד בג’ונגל. בדרכו חזרה עם שבעת הכוכבים, הוא נתקל בשירקן הנמר הרע ומכניע אותו. שירקן מגורש לשטחי הפרא וסימבה משחרר את הצוק השחור ומוכתר למלך הג’ונגל.
יום שבת , 21.1.23 בשעה 11:00. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

תיבת נח -הצגת ילדים

תיבת נח – חנוכה 2022 מחזמר מרהיב וססגוני לכל המשפחה! המספר את סיפורו המדהים של נוח התמים והטוב שבנה תיבה שתציל את הזולת ואת החיות מהמבול הגדול, וכך הציל את העולם כולו. המחזמר כתוב בצורה קלילה וקומית ומלווה בשירים מדהימים ובתלבושות מרהיבות של חיות. בהשתתפות רינת גבאי מלכת הילדים, טובה צפיר האייקון של הילדים, שחר חיון כוכבת הנוער הגדולה בישראל, נדב אבקסיס השחקן והקומיקאי המוכשר, אמיר זרד ושיינה היידי כוכבי הטיקטוק ועוד. המחזמר ירוץ בכל הארץ מצפון עד דרום, מתאים לילדים מגיל שנתיים, ועד לבני נוער ומבוגרים.
יום ראשון, 22.1.23, בשעה 16:30 ו- 18:15. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

אביתר בנאי- סולו – הופעת מוזיקה

אביתר בנאי הוא אש יוקדת של סקרנות, אמונה וחיפוש אינסופי יש לו את היכולת לתרגם את זה לצלילים שמתפרקים במקומות הכי עדינים של כל אחת ואחד מאיתנו. מופע הסולו, הוא מעין כרונולוגיה של מסע בזמן המשלב 25 שנות יצירה. זו הזדמנות נדירה לפגוש את השירים באופן ישיר, מדויק ועוצמתי, כמו שנכתבו לראשונה על הפסנתר.
יום רביעי, 25.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

פיקוח נפש – הצגה תיאטרון בית לסין

בעוד שבועיים וחצי עתיד עזריאל בן ה-18 להתחיל את לימודיו בישיבת הסדר יוקרתית, אבל דווקא עכשיו, כשנראה שהוא מגשים את פסגת שאיפותיו, הוא מתוודע לחבורת משוררים תל אביבית, שגורמת לו לחשב את מסלול חייו מחדש. למרות משיכתו העזה לעולם השירה ולעטרה, משוררת צעירה ונועזת, עזריאל חושש שאם “יצא מארון הקודש”, יפגע בהוריו ובעיקר באביו המועמד לראשות הישיבה המקומית. עזריאל הקרוע בין עולם התורה לעולם השירה, מנסה לתמרן בסתר בין העולמות, ניסיון שמביא לחשיפת סוד משפחתי וגובה מחיר כבד.
יום רביעי, 25.1.23, בשעה 20:30. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

ערן צור -הופעת מוזיקה

ערן צור, מהאמנים הנדירים שהצליחו, במהלך הקריירה המוסיקלית שלהם, לגבש לעצמם זהות אמנותית מגובשת, אמינה, ובעיקר אישית מאוד. בהרכב של שלישייה שומר ערן על רוח הרוקנ’רול המיוחדת שלו.
יום חמישי, 26.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

עברי לידר xxv -הופעת מוזיקה

עברי לידר מגיע אלינו לאחר שזכה באין ספור ביקורות מ ט ו ר פ ו ת בתקשורת ואין ספור מחמאות מקהל הצופים , עם סיבוב ה- XXV המציין 25 שנה של עשייה מוזיקלית מפוארת . כל מה שנגיד לא יצליח להגדיר ולתאר את עוצמת המופע החדש , אז פשוט תבואו !
יום חמישי , 26.1.22 בשעה 21:00. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

מיקה קרני – הופעת מוזיקה

מיקה קרני במפגש אמן אינטימי בסימן 25 שנה למיטשל. עם גיטרה וכינור מיקה קרני מבצעת את השירים בעיבודים אלקטרו אקוסטיים חדשים, ומגלה על שמסתתר מאחורי המילים, מספרת על דרכה האישית המוזיקלית במפגש חשוף וקרוב במיוחד. באירוע תבצע מיקה קרני את שיריה האהובים, הישנים והחדשים, וביניהם: קח, מגדלור, נישקתי בחורה, אצלי הכל בסדר… וכמובן מיטשל וכל קיץ.
יום חמישי, 26.1.23 בשעה 20:00. נטוש – הבית לחוויות ומתנות בכרכור, המזמור 11 כרכור, 052-3764737. לרכישה באתר: www.netush.com

קבלו את פרנק סינטרה!  תזמורת הג’אז הישראלית עם אלרן דקל – הופעת מוזיקה

תזמורת הג’אז הישראלית עם אלרן דקל מופע מחווה לגדול מכולם, פרנק סינטרה, עם ביג בנד אמיתי, חי ונושף על הבמה. אתם מוזמנים למסע מוסיקלי בזמן לעידן בו תזמורות הביג בנד היו מוסיקת הפופ וזמר כמו פרנק סינטרה לא היה הולך לשום מקום בלי תזמורת מכובדת מאחוריו.
יום שישי, 27.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

עידן אלתרמן – סטנדאפ

עידן אלתרמן במופע סטנדאפ חדש בו הוא מספר לראשונה על הגירושים אחרי 25 שנה, על דייטים בגיל 50, על הניתוח המאד משונה שעבר ועל האמת שמסתתרת מאחורי אימוגי של חציל. המופע כולל שירי שטות וסאטירה.
יום שבת, 28.1.23, בשעה 21:30. אלמא-מרכז אומנויות, זכרון יעקב.9080*

אודי כגן – הופעת סטנדאפ

הכניסה למופע מגיל 18
יום שבת , 28.1.22 בשעה 21:30. היכל התרבות מנשה, גן שמואל 04-6177311

יעל קלו מור- הרצאה

מפגש עם המשוררת יעל קלו מור – מאיפה את מתחילה להיות נוכחת בחייך? הרצאה על כיצד להפוך למתבוננים של עצמנו, להתקרב לעצמנו ללב, על האומץ לשמוע מה אנחנו רוצים, על ללמוד להתייחס אלינו כבבת עיננו, על יציאה מאזור הנוחות, על המתנות שבנו ועל שאפשר להתחיל בכל גיל ובעיקר על מה אנחנו לא יודעים על עצמנו עד שאנחנו מוכנים.
יום שלישי, 31.1.23 בשעה 20:00 נטוש – הבית לחוויות ומתנות בכרכור, המזמור 11 כרכור, 052-3764737 לרכישה באתר: www.netush.com

לכתבות תרבות ופנאי נוספות לחצו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן