את הדברים אמר במהלך פגישת עבודה עם סגן ראש עיריית חדרה, רומן גישר. בשלב זה מסתמן קונצנזוס נגד התכנית העתידית. התקווה היא, כי גם שרת התחבורה תבחן מחדש התוכניות שהוכנו טרם תקופתה.
"לא יקום שדה תעופה בחדרה", כך הודיע שר האוצר אביגדור ליברמן. את הדברים אמר במסגרת פגישה שערך עם סגן ראש עיריית חדרה רומן גישר. פגישת העבודה התקיימה בעקבות פנייתו של גישר לשר ליברמן. פנייה בה ביקש את התערבותו בנושא התכנית להקמת שדה תעופה אזרחי במזרח העיר. ליברמן הבהיר את עמדתו לפיה, להקמת השדה בתא השטח המתוכנן במזרח חדרה, תהיינה השלכות קשות. בין השאר, פגיעה באיכות חיי התושבים. פגיעה מהותית בתכניות הפיתוח העירוניות בחדרה ויכולת ההתחדשות העירונית.
אף על-פי שלמשרד האוצר אין, בשלב התכנון, נציג בוות"ל, להודעת שר האוצר השלכות רבות. במידה והתוכנית תעבור, למרות שגופי התכנון לא מוסרים עלותה המשוערת, בידי משרד האוצר לטרפד ולעכב ביצועה. על-פי הערכות, לאור ההצעות התכנוניות הכוללת הגבהת שטח ענק לגובה של עשרה מטרים, העלות עשויה לנסוק עד שלושה מיליארד שקלים. כאשר בהיבט הפרקטי קיימים לפחות שני שדות תעופה שניתן להרחיבם ולקלוט את המטוסים הפרטיים.
החלטתו של שר האוצר להביע עמדה ברורה נגד התכנית, מצטרפת לעמדת משרד הביטחון בראשותו של שר הביטחון בני גץ. כמו כן, משרד הפנים בראשותה של שרת הפנים איילת שקד שהודיעה כי תבחן מחדש את התכנית.
עמדות משרד הביטחון ומשרד הפנים, טרם קיום הדיון בעניין השדה במנהל התכנון, סייע רבות בדיון. הוא אף הוביל למניעת הפקדתה של התכנית – זאת לאחר שהוועדה לתשתיות לאומיות שמעה את כלל הגופים הרלוונטיים.
כעת, מטה המאבק בחדרה נערך לקראת הדיון הפנימי. הוועדה עצמה מונה נציגים של ארבעה משרדים ממשלתיים. משרד ראש הממשלה, משרד הפנים שנוטה לתמוך בחלופה אחרת, משרד הביטחון המתנגד לחלופת חדרה ומשרד התחבורה. בשבועות הקרובים צפויים המתנגדים לקיים פגישות עבודה עם שרת התחבורה, בה יציגו את התנגדותם לתכנית. יש להדגיש, כי התכניות הוגשו הרבה לפני שהשרה מיכאלי מונתה לתפקידה.