• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
אורן גולן, הפועל חדרה

על קו הזינוק: אחד על אחד עם אורן גולן

רגע לפני שהם עולים למטוס שייקח אותם למחנה האימונים בסופיה בולגריה, האיש החזק של הפועל חדרה מסכם את פגרת הקיץ העמוסה והשינויים הרבים שנעשו במועדון. אורן גולן פותח עונה

רגע לפני שהם עולים למטוס שייקח אותם למחנה האימונים בסופיה בולגריה, האיש החזק של הפועל חדרה מסכם את פגרת הקיץ העמוסה והשינויים הרבים שנעשו במועדון. אורן גולן פותח עונה

בעוד קצת יותר מחודש יצא המחזור הראשון בליגת העל, one zero הבנק הדיגיטלי לדרך. הפועל חדרה עברה לא פחות מרכבת הרים בעונה הקודמת, ואף סיימה אותה בטעם מעט חמוץ ובמקום השמיני בטבלה.

במועדון בצבעי אדום לבן מקווים שהעונה החדשה שהביאה איתה שינויים מקצה לקצה, תהיה לפני הכל יציבה יותר. עונה עם פחות תנודות. האופטימיים יותר מרגישים, שהעונה הקרובה הולכת להיות לא פחות ממפתיעה.

חריש עמוק נעשה בקבוצה במהלך החודשיים האחרונים. החל מעמדת המאמן, ועד בצוות המקצועי והסגל – זאת לצד העוגנים שנשארו. בהפועל יש איש אחד שמנצח על התזמורת, מנהלה המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן, שעונה על הכל – כולל על השאלה האם סימנו בהפועל חדרה את אחד מכוכבי הנבחרת הצעירה.

עבדתם קשה הקיץ לבנות את הקבוצה, אפשר לומר מאפס. עד כמה אתה מרוצה מהתוצאה הסופית על הנייר?

“אני מאוד מרוצה מהתוצר הסופי שיצרנו. הפועל חדרה הצליחה להשאיר את העוגנים שלה בסגל כמו השוער רובי לבקוביץ’, הקפטן מנשה זלקה, המגן ג’ונתן סיסא, דיא לבדיבי, תמיר גלזר, עידו לוי וכמובן החלוץ הנהדר סטיבן אלפרד. זה הישג אדיר לקבוצה שלנו ששחקנים כל כך טובים בחרו להישאר במועדון עונה נוספת. יחד עם שחקני הרכש המצוינים שהחתמנו, אני סבור ובטוח שהפועל חדרה בעונה הנוכחית תציג קבוצה חזקה וכדורגל מצוין שהקהל רק ייהנה ממנו”.

בגדול, מבחן התוצאה עוד לפניכם. מה עוד נשאר לכם “לשפצ”ר” רגע לפני שריקת הפתיחה?

“לא יודע אם המילה לשפצ”ר זו המילה. אנחנו שואפים לעשות עוד חיזוק בעמדת הקישור הקדמי, להחתים עוד שחקן מגוון שיכול לבוא מאחורה לתת גולים, לעזור לנו במשחק מעברים. יש לנו שתים שלוש אופציות מעניינות מאוד. אני מאמין שבימים הקרובים זה יקרה. עד יום חמישי שאנחנו יוצאים למחנה אימונים זה ייסגר”.

לא מעט שמועות שטפו את ערוצי התקשורת על הישארותו של ג’ונתן סיסה במועדון. השמועות עברו ליד האוזן של אורן גולן, אבל הוא טען בכל הזדמנות שג’ונתן סיסה יישאר בחדרה.

אתה אמרת בביטחון מלא ובכל הזדמנות, שג’ונתן סיסה ישאר בחדרה, מה שאכן קרה. מה ידעת שמפיצי השמועות לא ידעו?

“אני כל הזמן אמרתי שהוא ימשיך לשחק בהפועל חדרה וכפי שאת מבינה לא טעיתי. אנחנו מאוד מחוברים לאישיות של השחקן הזה. אל תשכחי שמדובר בסך הכל בילד שהגיע אלינו למועדון בגיל 20. הוא אמנם 2.03 גובה, איש גדול חיצונית, אבל לב של ילד. מה ידעתי שהתקשורת לא ידעה? אני חושב שזו לא הידיעה כמו רמת החיבור שלו למועדון שאני מכיר ומרגיש מקרוב. יותר מזה אני אגיד לך, למרות שהוא חתום במועדון רק לעונה אחת, העונה הנוכחית, אני בטוח שהוא ימשיך איתנו גם בשנים הבאות. ג’ונתן סיסה הוא חלק בלתי נפרד מהפועל חדרה”.

ביום חמישי (היום) אתם טסים למחנה אימונים בסופיה. מה המטרות שהצבתם לעצמכם שם?

כמו שאמרת, יום חמישי אנחנו יוצאים למחנה האימונים בסופיה בולגריה. המטרה הראשונה שהצבנו לעצמנו קודם כל היא לגבש חברתית את מרקם השחקנים החדש, יחד עם הצוות המקצועי ובראשו צוות המאמנים החדש. כמובן שיש מטרות מקצועיות כמו עבודה על כושר גופני, של שניים ולפעמים שלושה אימונים ביום. חשוב לנו מאוד להכניס את השחקנים לכושר מיטבי. הסיבה לכך פשוטה: רגע אחרי שאנחנו חוזרים, מתחיל גביע הטוטו. מיד אחרי זה אנחנו נכנסים למשחקי הליגה. אנחנו הולכים לעבוד קשה במחנה האימונים על כושר גופני, על טקטיקה, על תבניות משחק. מטרת העל היא לחבר כמה שיותר את השחקנים וליצור את הפועל חדרה שאנחנו רוצים להיות. בסופו של דבר, משחק כדורגל הוא משחק קבוצתי. לחיבור בין השחקנים משמעות אדירה במשחק שוטף ובעיקר במצבי עומס ולחץ”.

נבחרת הנוער הצעירה עשתה הישג אדיר לפני כמעט שבועיים, אחרי שהעפילה לגמר היורו. משחק בו אומנם הפסידה לנבחרת אנגליה, אך זכתה לראשונה בתולדותיה בתואר סגנית אלופת אירופה. מרגע סיום הטורניר שחקני הנבחרת הצעירה מבוקשים מאוד בקרב קבוצות ליגת העל בישראל. גם שמה של הפועל חדרה עלה בהקשר הזה, כקבוצה פוטנציאלית מעולה לשחקנים צעירים.

כמנהל המקצועי של הפועל חדרה, האם יש שחקן מהנבחרת הצעירה שהיית מעוניין לצרף לקבוצה, או לחילופין, האם מתקיימים מגעים עם חלק מהשחקנים או סוכניהם?

“ההישג ההיסטורי וכמובן יוצא הדופן שעשתה נבחרת הנוער ביורו, שם את השחקנים הצעירים תחת זרקור ענק ובצדק גמור. גם אנחנו, כמו לא מעט קבוצות בליגה, נחשפנו לכישורים של השחקנים על כר הדשא. גם אנחנו הבענו עניין בכמה כישרונות צעירים המשחקים בנבחרת. מעבר לזה אני לא יכול לומר וגם אין כרגע יותר מידי מה. אני כן אגיד, שיש סיכוי שיגיע להפועל חדרה עוד שחקן אחד שקשור מהנבחרת . את זה אנחנו נדע סופית בימים הקרובים עד אז אני מעדיף לשמור על דיסקרטיות בכל הקשור לנושא”.

מאמן הקבוצה החדש, אסף נמני, לא היה מאמן ראשי עד עכשיו בליגת העל. מה גרם לך כמנהל מקצועי לקחת מאמן, שתיאורטית הוא חסר ניסיון אם מתעלמים מכך שכבר 12 שנים הוא מאמן על מגרשים, ולשים עליו את הזרקור?

“אסף נמני איתנו בהפועל חדרה כבר שנתיים. הוא חלק מרכזי המערכת המקצועית של המועדון. אנחנו מאוד מעריכים את העבודה של אסף נמני. מי שעוקב אחר ההתנהלות שלי, יודע שאני אוהב לתת הזדמנות ובמה למאמנים ולשחקנים צעירים. אסף כבר 12 שנים מאמן בליגת העל ובליגה הלאומית, עוזר מאמן בליגת העל. אני חושב שהוא איש מקצוע, איש כדורגל ראוי ובטח ראוי להזדמנות אמיתית בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. אני מקווה מאוד ומאמין מאוד שהוא יעשה דברים גדולים וטובים בהפועל חדרה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן