• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ

עוברים דירה? קבלו כמה טיפים

מעבר דירה- טיפים והמלצות

מעבר דירה- טיפים והמלצות

מאת: לילך ניישטט ,בעלת משרד התיווך “שחקים ” מתמחה בהשקעות נדלן יזמות ובנייה

החלטתם לעבור דירה? ישנם מספר סיבות למעבר : המשפחה התרחבה והבית קטן לכם, בעל הדירה העלה את שכר הדירה, הפרויקט בו רכשתם דירה הגיע סוף סוף לסיומו וכו’, כמו אצל כולם , כך גם אצלכם …תהליך מעבר הדירה אינו קל ומלווה בתחושה של לחץ וחששות. בכדי לעבור דירה בצורה חכמה יותר, עליכם לנקוט במספר צעדים על מנת להקל את המעבר ולהוזיל עלויות. אז נכון שכניסה לדירה חדשה היא משמחת ומרעננת, אך ההכנות לקראת המעבר יכולות להיות מאוד מרגיזות, מתישות ומעצבנות.

מעבר לדירה אחרת מביא את האדם לנקודת בלבול וערפל בה הוא צריך להעביר את כל חייו, משפחתו, חפציו, חשבונותיו ורכושו למקום אחר. התהליך דורש מאתנו את הדיוק והקפדנות ולמאמינים שביננו את כל התפילות שמכירים בכדי לצלוח את המעבר בשלום, ובלי תקלות מיוחדות. אז אני כאן לעשות לכם סדר בבלאגן, לפשט את התהליך ולהפוך אותו לתהליך קל מהיר וזהיר. ריכוז מסודר יעזור לכם בתכנון וישפר את הסיכויים שלכם למעבר דירה פשוט מוצלח באמת.

טיפ מס 1: הזמנת ריהוט :

מתכננים לקנות לבית החדש רהיט גדול ? סלון, מזנון, פינת אוכל, בצעו את הובלת החפץ או הרהיט החדש, ישירות לדירה החדשה. זה לא בהכרח הרבה יותר כלכלי- פשוט הרבה יותר נוח.

טיפ מס 2: הכנת הילדים:

מעבר דירה הוא אירוע דרמטי עבור ילדים. הבית האהוב נארז כולו בקופסאות קרטון, אנשים זרים יוצאים ונכנסים מהבית, כל החפצים שלהם נוסעים ברכב אחר, והבית החדש זר ולא מוכר. ילדים רבים חווים חרדות ופחדים  לפני ואחרי מעבר דירה, אך ניתן להקטין  את כמות החרדה ואף להפוך את הסיטואציה לנעימה  יותר. כדאי לבקר עם הילדים בדירה החדשה ולהראות להם את החדרים שלהם, רצוי לשתף את הילדים בתהליך האריזה והמיון ואף לארוז איתם יחד חלק מהחפצים, אם עברתם לעיר או שכונה אחרת, תכננו עם הילדים כי למחרת תלכו להכיר את גן השעשועים באזור החדש ואת המתנ”ס. הכרות מהירה עם הסביבה תאפשר לילדים הסתגלות מהירה וטובה יותר.

טיפ מס 3: ניקיון והדברה:

מומלץ להדביר את הבית החדש לפני הכניסה אליו, אין צורך לבצע ניקיון יסודי בטרם ביצוע ההדברה, אלא ניתן להפוך את סדר התהליכים. מומלץ לנצל את העובדה שהבית ריק מחפצים, על מנת לרסס את הבית, ורק אח”כ לנקות באופן יסודי.

טיפ מס 4: חברת הובלה:

חשוב כמובן שתבחרו חברת הובלות מקצועית. עדיף להתייעץ עם חברים ומשפחה שעברו לאחרונה ויכולים להמליץ על חברה מאורגנת נכון: הן מבחינת הציוד והן מבחינת סבלים מנוסים ומקצועיים. בנוסף, חברת הובלות נדרשת לעמוד בזמנים שנקבעו, בדקו מול כמה  חברות. בנוסף יש לוודא איתם, כי ניתן להעלות ולהוריד  את הפריטים הגדולים כגון ספה, מקרר וכדומה, במדרגות או לתאם  מנוף מראש. חשוב לסגור חוזה אודות  המחיר ולכלול בתוכו את גובה הטיפים מלכתחילה. אחרי שאתם אורזים את כל הציוד בארגזים, כתבו עליהם בפירוט מהי התכולה הקיימת בתוכם, ארזו וסמנו בתבונה תכולה שבירה, לא תמיד האנשים שיובילו את הארגזים שלכם יהיו  כאלו שיודעים עברית, לכן מומלץ לסמן באמצעות מדבקה, או סימון כלשהו את הארגזים עם כלי האוכל וחפצים שבירים אחרים. בנוסף ודאו שאתם מרכזים בתוך ארגז אחד את כל הציוד שתצטרכו לפרוק באופן מיידי עם מעבר הדירה, על מנת שלא תצטרכו לעבור בין כל הארגזים בבית. מה לא לארוז בקרטון? חפצים אישיים כמו: ארנקים, תכשיטים וחפצים יקרי ערך, בקבוקי שמן פתוחים שמפו ונוזלים אחרים העלולים להישפך ולהרטיב את הקרטונים.

טיפ מס 5: תקופת מעבר מומלצת:

מכיוון שבתחום ההובלות, הקיץ (במיוחד יולי-אוגוסט ) הוא עונה עמוסה במיוחד, המחירים שתקבלו על מעבר דירה בעונה זו, יכולים להיות יקרים כמעט פי שניים. יותר משאר עונות השנה, אם ביכולתכם לתכנן מראש את העונה למעבר דירה העדיפו את הסתיו או האביב, שכן יהיה לכם  קל יותר  למצוא אז חברת הובלות פנויה במחירים סבירים.

טיפ מס 6: רהיטים לא בשימוש:

אם יש לכם  רהיטים אשר לא יכולים לעבור אתכם לדירה החדשה, או שאינכם מעוניינים בהם יותר , כדאי לנסות ולמכור אותם באתרי יד שנייה לפני מעבר הדירה ובכך לממן חלק מעלות ההובלה, ישנה גם אפשרות למכור אותה למובילים במחירים זולים.

טיפ מס 7: עדכון כתובת:

אל תשכחו לעדכן כתובת. הכינו רשימה של האנשים והמוסדות ,להם עליכם להודיע על שינוי כתובת, שמהם את מקבלים דואר בקביעות, הכי כדאי ומומלץ לגשת לדואר ישראל שם ישנו שירות “עקוב אחרי” המבטיח שהדואר יגיע לכתובת החדשה, שירות זה ניתן בחינם למספר חודשים , בזמן הזה יש לעדכן כתובת גם במשרד הפנים וברשויות השונות כמו בנקים , מוסדות קופת חולים ועוד.

טיפ מס 8:בדיקת מקומות האחסון בדירה החדשה :

לפני המעבר לדירה החדשה כדאי לבדוק :האם גודלה של הדירה ומקומות האחסון בה מתאימים לכמות הריהוט והחפצים המצויים בידינו ,מכיוון שחבל לשלם סתם על הובלה של פריטים מיותרים ולזרוק אותם לאחר המעבר לדירה מפאת חוסר מקום , לכן מומלץ וכדאי לשרטט את מיקום הריהוט והדירה אליה תתבצע ההעברה ולתכנן בה את מקומות האחסון מראש .

טיפ מס 9 : יום לפני המעבר:

עברו על כל חדרי הבית ועל כל התכולה, בדקו שלא שכחתם מאום בדירה הישנה ,ודאו כי ארזתם כל אשר צריך להיכלל בהעברת דירה , הכינו תיק לעצמכם עם בגדים להחלפה, פיג’מות ללילה, כלי רחצה, תרופות, מטענים וכו’.

טיפ מס 10 : יום המעבר :

יום זה אינטנסיבי ומבלבל במיוחד, הקפדה על מס צעדים פשוטים תוביל אותנו בסוף היום לחיוך ולשביעות רצון. הכינו מראש שתייה מרובה, נשנושים אוכל וטיפ לסבלים היקרים, אם תשקיעו בהם תזכו לשירות הובלה טוב יותר ואווירה נעימה יותר. שמרו חניה למשאית ההובלה קרוב ככל הניתן לפתח הבית. העצה הזו קריטית כשמדובר בהעברת דירה. ככל שהמרחק מהמשאית לדירה יהיה קצר יותר כך יהיה לסבלים קל יותר.

פקחו על המובילים כי הכל מתבצע כשורה, סגרו את שעון המים החשמל והגז של הדירה הישנה , רשמו על דף את מספרי כל המונים ותאריך של אותו יום. וכמובן לא לשכוח לעצור ולעשות הפסקת אוכל, לא לחשוב פעמיים ופשוט להזמין take a way.

לסיום : דירה חדשה = אנרגיות חדשות 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן