• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי

ניצב יורם כהן מונה למפקד מחוז חוף

בטקס חילופי מפקדים במחוז חוף החליף ניצב יורם סופר את ניצב פרץ עמר; ניצב סופר החל דרכו כקמב"ץ מחוז דרום עד לתפקידו האחרון במפקד מחוז דרום

בטקס חילופי מפקדים במחוז חוף החליף ניצב יורם סופר את ניצב פרץ עמר; ניצב סופר החל דרכו כקמב”ץ מחוז דרום עד לתפקידו האחרון כמפקד מחוז דרום

טקס חילופי מפקדים, במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, התקיים אתמול (שלישי) במטה מחוז חוף של משטרת ישראל. במהלך הטקס העביר המפקד היוצא, ניצב פרץ עמר, את הפיקוד בתום שלוש וחצי שנות כהונה, למפקד מחוז חוף הנכנס, ניצב יורם סופר.

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בירך את שני המפקדים ואמר: “לפני מספר שבועות הגעתי לכאן, ושמעתי מפיו של הממ”ז היוצא ומקציניו הטובים על פעילות המחוז, במלחמה נגד האלימות, האמל”ח והסד”ח בחברה הערבית”.

“התרשמתי עמוקות מהפענוחים והפיצוחים, בין היתר בעבירות החמורות ביותר בספר החוקים, וכן מהעשייה הנחושה, ההתקפית והמקצועית של המחוז על יחידותיו, בפיקודו של ניצב פרץ עמר. אנו רק בתחילת הדרך, בראשיתה של מהפכה ביחס לפשיעה בחברה הערבית. בידינו הדבר. באגרופי ברזל. באופן ממושך, עיקש, ועד חורמה”.

למפקד מחוז חוף הנכנס אמר השר אוחנה: “יורם, אתה מביא איתך הרבה שנות ניסיון ורקע, בין היתר מהיחידה הטובה בעולם למאבק בטרור – הימ”מ. גם הפשיעה הזאת היא טרור. הכבד ידך על המיעוט העברייני והושט ידך לרוב שומר החוק. הם משוועים לעזרתך, לנוכחותך, לזמינות ולקשב שוטריך, עשה למענם”.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר: “מחוז חוף משרת אוכלוסייה הטרוגנית. השוטרים, הקצינים והמתנדבים של המחוז, עומדים מידי יום בפני מבחנים לא פשוטים, ולא אחת מתמודדים עם אירועים הדורשים אורך רוח וסבלנות, לצד נחישות ואסרטיביות”.

“עלינו לפעול להגברת השיטור בקרב החברה הערבית ולהעמקת הנוכחות המשטרתית ויצירת החיבור בין המשטרה והקהילה. שגרת פעילותנו תמשיך להתמקד בחתירה מתמדת למימוש יעדי המשטרה, בהעמקת הלחימה בפשיעה, בהמשך שיפור השירות לציבור ובהקניית ביטחון אישי לאזרחים, בכל מקום ובכל עת”.

לממ”ז היוצא אמר המפכ”ל: “פרץ, החותם המשמעותי שהותרת במחוז הוא של מנהיג המשמש דוגמא לפקודיו ומפקד בכל רמ”ח איבריו. מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך החדש כמפקד המחוז הדרומי. בהרבה מובנים אתה חוזר הביתה, למקום בו צמחת והתעצבת כמפקד, ואין ספק בליבי, כי גם את מחוז דרום תצעיד לגבהים חדשים של מקצועיות וערכיות”.

לממ”ז הנכנס אמר המפכ”ל: “יורם, אני סמוך ובטוח כי המחוז תחת פיקודך, יתמקד במאבק בפשיעה החמורה, באכיפת החוק, בבריונות הכביש ויעמיק את שירותי המשטרה בחברה הערבית. אין לי ספק, שהניסיון שצברת לאורך שרותך ובעיקר בתפקידך האחרון, יאפשרו לך להצעיד את המחוז קדימה, להישגים חדשים והצלחות. אני מאחל לך הצלחה רבה ומשוכנע שבזכות מסירותם, כישוריהם ויכולותיהם של המפקדים והשוטרים תצלח דרכך”.

ניצב פרץ עמר שסיים את תפקידו אמר בנאומו: “מחוז חוף הוא מחוז ייחודי מאוד במורכבותו ומכיל בתוכו מגוון רחב של אתגרים ומשימות במציאות רגישה ונפיצה”.

“ידענו בשלוש שנים האחרונות עשייה מבורכת לא חששנו לבדוק ולבחון כל דבר ובלבד שיביא לידי ביטוי את היתרון היחסי שלנו וישפיע בטיוב שירותי המשטרה כאשר לנגד עינינו אזרחי מדינת ישראל”.

“למחוז חוף הוגדרו ארבעה כיווני פעולה אחד מהם הוא נושא רב תרבותיות ומעורבות קהילתית מתוך הבנה שאנו מהווים ראי לחברה בה אנו חיים,וכי המשטרה חייבת לשנות עצמה בקהילה על מנת לתת שירות טוב יותר לצבור וזאת למתן ביטחון אישי ושירותי משטרה ראויים לאזרח ולזכות באמונו”.

“במסגרת תכנית ארצית בהובלת המשרד לבט”פ לשיפור איכות השירות לאזרחים נפתחו ארבע יחידות שיטור עירוני חדשות – בדלית אל כרמל, טירת הכרמל, אור עקיבא, ופרדס חנה”.

מפקד מחוז חוף הנכנס ניצב יורם סופר אמר: “היום אני עומד כאן ומקבל את הפיקוד על מחוז חוף, בתום שנתיים מאתגרות במהלכן פיקדתי על מחוז דרום”.

“הפיקוד על מחוז דרום היווה עבורי סגירת מעגל מרגשת מאחר ואת דרכי במשטרה, עם סיום שירותי בימ”מ, התחלתי כקמב”ץ מחוז דרום ומשם המשכתי והתפתחתי במגוון תפקידים עד לקבלת דרגת ניצב כמפקד מחוז דרום”.

“באזור עליו חולש מחוז חוף, בדומה לדרום, האוכלוסייה היא מעורבת וזה לצד זה חיים תושבים יהודים וערבים שמרביתם נורמטיבים ושומרי חוק המבקשים לקבל שירותי משטרה. עלינו לפעול כנגד אותו קומץ פורעי חוק אשר מעיב על ביטחון התושבים ופוגעים בשגרת החיים”.

“ראש הממשלה המנוח יצחק רבין אמר: “אל תקבלו מוסכמות קיימות, לא בחברה ולא בתחומים אחרים. החברה צריכה לדעת להשתנות. חברה או מדינה שלא משתנה מתנוונת”.

“מחוז חוף מציב אתגרים משלו. תחושת הביטחון, בריונות בכבישים, ירי במגזר, עבירות רכוש, סד”ח, אלימות ושאר התחומים שהם חלק בלתי נפרד מעיסוקה של משטרת ישראל בחברה וכחלק בלתי נפרד ממתן שירות לאזרח וחיזוק תחושת הביטחון שלו. היום אני מקבל את הפיקוד על מחוז חוף, אני מבין את גודל המשימה והאחריות הנלוות אליה ואעשה כל מה שיידרש למלא את האחריות שהוטלה עליי”.

תמונה-חילופי פיקוד במחוז חוף

צילום-חטיבת דוברות המשטרה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

מנעול על מערכת סייבר

מתקפת סייבר מדומה

מבוא למבדקי חדירה במערך הסייבר – penetration test בעולם בו איומים דיגיטליים מתפתחים כל

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן