סיירת הניקיון החדשה, הפועלת החל מהשעה 15:00, מתמקדת, בין השאר, במרכזים המסחריים ובמפגעים המדווחים למוקד. בכך, ניתן מענה לצרכים עסקיים ומסחריים.
בשבועות האחרונים נכנסה למשמרת ב’, החל מהשעה 15:00, סיירת ניקיון בשירות אגף שפ”ע. חברי הסיירת עוברים ברחבי היישוב, בדגש על המרכזים המסחריים. בנוסף, מטפלת הסיירת בפניות המתקבלות ממוקד 106 הנוגעות לסילוק מפגעים מהמרחב הציבורי. בתוך כך מציין אהוד קוברסקי, מנהל אגף שפ”ע, כי “כחלק מתכנית העבודה גדלו תקציבי אגף שפ”ע לשיפור פני המושבה. במהלך שלוש השנים האחרונות שמנו דגש על נקודות הממשק הבין המועצה לתושבים. אגף שפ”ע עוטף למעשה את התושב מהרגע שהוא יוצא מביתו לעבודה ועד סוף היום בו הוא חוזר. החל מגינון, פינוי אשפה, מיחזור, ניקיון, חזות פני הישוב ועוד”. המהלך עצמו כלל בשנים האחרונות רה-ארגון, קביעת מדיניות, בניית נהלי עבודה, בחינת מכרזים קיימים והתאמתם לייעול המערכת. במקביל, טיפוח וויצוב צוות עובדים – תוך שינוי גישה כלל מערכתי כאגף ירוק, לומד, מתחדש וקשוב לצורכי הקהילה. חלק מהגישה המערכתית מתמקדת בחיזוק שיתוף הפעולה עם התושבים, שיפור זמני התגובה למענים המקצועיים ועוד. הסיירת, כך מדגישים במועצה, לא באה להחליף את ימי פינוי אשפה, גרוטאות וגזם.