• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
הדמיית דירה מגדל סוהו חדרה

מעל 50 דירות נמכרו במכירה מוקדמת במגדל היוקרה THE NEW SOHO

מגדל היוקרה בשלבי בנייה והוא הראשון מסוגו בחדרה: בקומות התחתונות משרדים וחנויות, מעליהן מגדל מגורים מפואר עם כניסה נפרדת לחלוטין

מגדל היוקרה בשלבי בנייה והוא הראשון מסוגו בחדרה: בקומות התחתונות משרדים וחנויות, מעליהן מגדל מגורים מפואר עם כניסה נפרדת לחלוטין

העיר חדרה ברשימת הערים המרכזיות בישראל שמבצעים בהן פרויקטים של התחדשות עירונית, פינוי ובינוי כדי לחדש את פני מרכז העיר. הבניינים הוותיקים ברחוב ששת הימים נהרסו לא מכבר והם פינו את מקומם לטובת מבנה יפהפה ויוקרתי, בן 21 קומות שנישא לגובה רב. זהו המיזם הראשון במרכז העיר ובקרוב ייבנו מבנים חדשים נוספים – במקומם של הבניינים הישנים בני השלוש וארבע קומות.

אבי קורש ,מנכ”ל רימקס חדרה ומנהל השיווק והמכירות של המיזם החדשני, מעריך כי מיזמי ההתחדשות העירונית בחדרה יתרמו רבות לחיזוקה ולמיתוגה של העיר חדרה.

ספר לנו מה מיוחד בפרויקט ההתחדשות העירונית במרכז העיר חדרה?

“זוהי הפעם הראשונה שמתבצע פרויקט פינוי ובינוי במרכז העיר חדרה. שלושת הבניינים הישנים שנבנו לפני עשרות שנים והיסודות שלהם לא היו איתנים נהרסו. במקומם ייבנה מבנה יוצא דופן ביופיו שממרומיו אפשר יהיה לצפות בנוף הייחודי – הן של חוף הים והן של הנוף האורבני ברחבי העיר. בקרוב יבוצעו במרכז העיר פרויקטים נוספים של פינוי בינוי וגם על הקרקעות הללו יוקמו מגדלים רבי קומות”.

איך מתארגנים לפרויקט כה מורכב הנדסית?

“כאשר שתי חברות מקומיות מובילות משלבות ידיים, הדבר אפשרי. מדובר בשתי חברות שלכל אחת מהן יש רזומה עשיר בבנייה של עשרות בניינים ברחבי העיר וגם מחוצה לה. עם הידע הנרחב של כל אנשי המקצוע הבכירים בחברות הללו, אפשר לבצע מיזמים בטיב מעולה ובאיכות ללא פשרות. החברות הללו דוגלות בעבודה בסטנדרטים גבוהים במיוחד בכל רבדי העשייה, במפרט טכני ברמה גבוהה וזאת תוך שימוש באמצעים חדשניים, בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרי בנייה בעלי תו תקן בלבד. מדובר בחברת עמרם אברהם בבעלותם של אלון ויורם עמרם ובחברת טאוורס בבעלותם של יניב בל ואלי גניש, אשר מוכרות לתושבי חדרה כחברות בנייה אמינות ומיומנות”.

מגדל היוקרה THE NEW SOHO
מגדל היוקרה THE NEW SOHO

מה מיוחד בתכנונו של מגדל THE NEW SOHO ?

“בתכנון הקפדני של המבנה. האדריכלים הובילו מהלך של עירוב שימושים, שהוא הטרנד העולמי והארצי בתחום הבנייה למגורים. החשיבה היא לאפשר לדיירים ליהנות משירותים רבים בקרבת הבית, וכך הם לא יצטרכו לנסוע למרחקים ארוכים לסידורים השונים. קומת הקרקע של מבנה זה היא קומת מסחר ויהיו בה החנויות המרכזיות הנחוצות ללקוחות בחיי היום יום. מעל קומה זו תהיה קומה של משרדים שתאפשר לבעלי עסקים המעוניינים לתת שירות ללקוחות במרכז העיר לעבור למשרדים החדשים בעלי הנוחות המיטבית לכל מטרה.

הכניסה לקומת המסחר ולקומות המשרדים תהיה נפרדת לחלוטין, וכך לא יהיה קשר בין מרחב זה למרחב המגורים. בכניסה למתחם המגורים מוקם לובי מפואר וממוזג שיאפשר לדיירים ליהנות ממערכות ישיבה מפוארות ומתחם מעוצב ויפהפה. מעל המשרדים נבנות שלוש קומות מגורים המכילות מגוון גדול של דירות בכמה וכמה גדלים, לבחירתם של הלקוחות. בקומה השישית, מעל הקומות הללו, ממוקמת קומה שלמה בגודל של כ – 700 מ”ר לרווחתם של הדיירים. יהיה בה חדר כושר משוכלל, פארק ירוק ומועדון דיירים כך שכל השכנים ייהנו מאיכות חיים יוצאת דופן”.

מהו מגוון הדירות המוצע בפרויקט עצמו?

“מעל קומה זו, יתנוסס מגדל עצום וגבוה בן 21 קומות. בכל קומה יהיו שש דירות בגדלים שונים. החל בדירות בנות שני חדרים, שלושה חדרים, ארבעה חדרים, חמישה חדרים, דירות גן, דירות מיני פנטהאוז יפהפיות ודירות פנטהאוז מרהיבות בקומות הגבוהות. ברוב הדירות קיימות מרפסות בגדלים שונים, אך כולן הן גדולות הרבה יותר מהגדלים הסטנדרטיים של המרפסות והן בממוצע סביב 30-20 מ”ר. זאת לאור הדרישה ההולכת וגוברת למרפסות גדולות – במיוחד לאור ימי הסגר. לנוחותם של הדיירים נבנה מתחת לכל המבנה חניון רחב ידיים בן שלוש קומות שיאפשר חניה נוחה לכל הרכבים של דיירי הבניין. תשומת לב מיוחדת הוקדשה לנראותו
החיצונית של המבנה שהוא בעל טקסטורות יוצאות דופן וגוונים נעימים לעין ולכן הוא יצור שינוי מהותי במראה הכללי המתחדש של מרכז העיר”.

מהו קצב מכירת הדירות בפרויקט?

“בשלב המכירה המוקדמת מכרנו כבר כ – 50 דירות אשר נחטפו תוך פרק זמן קצר מאד, כיוון שיש לקוחות רבים שמתעניינים במיזם. בפילוח של הרוכשים אנו רואים הרבה מאד מתושבי חדרה שאוהבים את מרכז העיר ולכן מעדיפים לקנות כאן דירה עבור זוגות צעירים ועבור משפרי דיור שרוכשים דירות גדולות יותר. בנוסף לכך, רוכשים כאן דירות תושבים של ערים סמוכות וגם של היישובים הרבים הממוקמים סביב העיר”.

מה מיוחד בתכנון של כל אחת מדירות המגדל והאם החנויות והמשרדים מיועדים למכירה או להשכרה?

“קו החשיבה הוא ליצור דירות נוחות ומרווחות בהיצע גדול של אפשרויות תכנוניות וכיווני אוויר כדי שכל לקוח יבחר את גודל הדירה הנחוץ לו, את מספר החדרים ואת המיקום הנוח ביותר עבורו. החנויות והמשרדים מוצעים גם הם למכירה. אפשר להגיע למשרד המכירות שלנו ולהתרשם מהתוכניות שלהם. המיזם הייחודי מדרבן לקוחות רבים לרכוש דירה, גם אתם מוזמנים להצטרף להצלחה. דברו אתנו ובואו לבחור את דירת החלומות שלכם במרכז המתחדש של חדרה.* 8262 .”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן