• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
יצחק אבישר - עו"ד וזוכה סגן מר עולם פיטנס

עו”ד יצחק אבישר מציג: לנצח את הבלתי אפשרי

עו"ד יצחק אבישר בדרך לשבור שיא שרק ארנולד שוורצנגר עשה זאת לפניו; סגן "מר עולם פיטנס" בפעם החמישית ברציפות

עו”ד יצחק אבישר בדרך לשבור שיא שרק ארנולד שוורצנגר עשה זאת לפניו; סגן “מר עולם פיטנס” בפעם החמישית ברציפות

בדרכו לעיר חריש, שם מתעתד עו”ד יצחק אבישר לגור, הוא נכנס לפרדס חנה. הוא מגיע לראיון בשעות הבוקר המוקדמות. נינוח, מחויך, אחרי אימון בוקר מפרך ולפני דיון בביהמ”ש. הוא  לוגם מכוס תה מהביל, המכיל כפית אחת של סוכר. לא נוגע בעוגיות שהגשתי לשולחן. בכל זאת, חייו המקצועיים והאישיים של עו”ד אבישר נעים סביב שגרת יום קפדנית הכוללת אימונים מפרכים ותפריט תזונתי ללא פשרות או הנחות.

יצחק אבישר (43) גדל והתחנך בנתניה לאבא קונדיטור ואמא שפית. “הילדות שלי הייתה ילדות רגילה של פעם. בלי טלפונים ובלי כל הטכנולוגיה של היום. הרבה ספורט והרבה כדורגל. אבי ואמי שניהם שפים – כך  שתמיד הם סביב האוכל והמטבח שמעולם לא נמשכתי אליו. אני לא אוכל כל דבר רק מה שאני צריך לתזונה הנכונה לי”. בשנת 1994 התגייס יצחק אבישר לצה”ל לחיל התותחנים, שם גם נפצע קשה. פציעה שהצמיחה אותו למה שהוא היום.

“כבר בטירונות נפצעתי.. היינו בתרגיל. הג’יפ שהייתי בו התהפך על הכתף והרגל שלי. עברתי ניתוחים בבית חולים, הייתי מאושפז עם פלטינות כשנתיים בבית חולים שיקומי (בית הבראה 3 של הצבא). איבדתי ממשקלי כ-30 קילו. בחור בגובה 1.90 מטר עם משקל גוף 56 קילו. זה מטורף. המנתח שניתח אותי אמר לי שאני יכול לשכוח ללכת או בכלל להיות ספורטאי. הבשורה לא הייתה קלה, אבל באותו הרגע הבטתי בו והודעתי לו חגיגית: לא רק שאהיה ספורטאי, אני אייצג את ישראל בתחרויות עולמיות ואהיה הישראלי הכי מעוטר בגביעים. כל הסביבה שלי חשבה שאני הוזה”, אמר יצחק אבישר.

אתה מתאר מצב בו רופאים בכירים קובעים, שסיכויי השיקום לא גבוהים – עם סיכוי שלא תצליח ללכת. האם זו הנחישות שלך שסייעה לך להתמודד עם האתגר?

“כן, במיטה בבית החולים רשמתי לעצמי את עשרת החלומות שאני רוצה להגשים בתוך 20 השנים הקרובות. כולם היו סקפטים בטענה שזה בלתי אפשרי, אבל אני האמנתי וניצחתי. בסיום השיקום, בגיל 21, דבר ראשון שעשיתי נרשמתי ללימודים והוצאתי שני תארים כפולים בהנדסה תעשייה וניהול ובהנדסת איכות. המשכתי לתואר ראשון ושני בתל אביב ובגיל 26 הייתי כבר המרצה הצעיר ביותר ברוב המכללות בארץ למנהל עסקים כלכלה ותעשייה. בגיל  31 יצאתי ללמוד שוב. בתוך שנתיים וחצי סיימתי בשערי משפט את התואר החמישי שלי – הפעם במשפטים, שנה נוספת של סטאז’ ופתחתי משרד  בשרון שעוסק בתחום דיני משפחה, תעבורה ותביעות אזרחיות”.

אתה מחזיק בחמישה תארים אקדמיים ויש גם פסק דין המכונה על שמך “הלכת אבישר”. תרחיב קצת.

“אכן פסקי הדין שלי התפרסמו ומפורסמים באופן קבוע באינטרנט וחלקם אף נלמדים באקדמיה. “הלכת אבישר” בבית הדין הרבני, מדברת על כך שאין כפל מבצעים בגירושים. זה אומר שאשה יכולה לקבל או את הכתובה או את הרכוש. לא ניתן לקבל כמו פעם את שניהם. אם בכל זאת יופיעו שניהם מסיבות שונות, זה יגיע בקיזוז משמעותי”.

אתה מחזיק גם בתואר סגן מר עולם פיטנס בפעם הרביעית ברציפות – כאשר התואר הראשון הגיע בסוף שנות השלושים לחייך. איך הגעת לזה?

“כבר בגיל 20, אחרי השיקום בבית החולים, התחלתי להתאמן. עדיין לא באופן מקצועי, אבל המטרה הייתה להעלות במשקל. ואכן, הצלחתי להעלות עוד 40 קילו למשקל גופי. רק בגיל 38 החלטתי ליישם את החלום להיות הספורטאי המעוטר יותר בארץ ובעולם – בהתאם לרשימת החלומות שלי שכתבתי אותה בזמן שהייתי מאושפז”. ואכן, לאחר 18 שנות אימון במכוני כושר, כוח ופיתוח הגוף ,החליט אבישר בגיל 38 להשתתף בתחרויות מר עולם בפיתוח גוף.

אז מהי בעצם תחרות “מר עולם פיטנס”?

“התחרות הזו מייצגת את הגבר החטוב, האסטטי והסימטרי בעולם. זו פשוט תחרות יופי של הגוף. לקחתי מאמן צמוד ורופא צמוד וכן מאמנים מחו”ל. כבר בשנת 2016, בתחרות הראשונה שלי על התואר מר עולם פיטנס באירלנד, עשיתי היסטוריה. הפכתי לישראלי הראשון שזכה בגביע סגן מר עולם של ארגון נאב”ה. ארגון בינלאומי לפיתוח הגוף והמקום שבו התאמן השרירן ארנולד שוורצנגר. הרצון להמשיך ולהצליח הביא אותי שנה אחרי לזכות בתואר גם בתחרות באיטליה. כך גם בשנת  2018 בלאס ווגאס – שם זכיתי בגביע סגן מר עולם ושתי מדליות כדוגמן הפיטנס המושלם בעולם.אני הישראלי הראשון שזכה בתחרות בארה”ב. בשנת 20-21 התחריתי בפעם הרביעית במקסיקו. גם משם חזרתי עם שתי מדליות ועם התואר סגן מר עולם.

איך אתה מתכונן?

“היום אני מכין את עצמי לתחרות ב 21 לנובמבר שתערך בתאילנד בכדי לשבור שיא. להביא את הגביע החמישי ברציפות – מה שאף אחד לא עשה לפני למעט ארנולד שוורצנגר שעד היום הוא המודל עבור המון מפתחי גוף. היום אני מרגיש טוב יותר, חד כתער אוהב את הלוק המחוטב הזה. תמיד אמרתי לכולם שזה אפשרי ולא האמינו לי. כל מה שרשמתי בחלומות הגשמתי וזו הרגשה של ניצחון. לנצח את הבלתי אפשרי. מדובר באימונים קשים מאד שלוש פעמים ביום, תזונה מאוד מוקפדת על הגרמים, רופאים צמודים ובדיקות קבועות של דם ושומנים .הגוף נמצא בסטרס קשה והוא חייב להיות מפוקח. אין מקום לטעויות”.

כיצד הגיבו כל הספקנים?

“אני חייב לציין, שאבא שלי היה גאה בי מאוד כבר מתחילת הדרך. אבל שלא כמוהו אמרו לי כולם, אתה עורך דין מצליח, למה אתה צריך את זה? להתחרות מול בני 30? לך ותתמקד במקצוע שלך. כשהגביעים הגיעו יחד עם התעודה והתארים העולמיים, והתקשורת שלא מפסיקה לפרגן, אז ההצלחה עשתה את שלה והיום כולם גאים בי”.

בקרוב מאוד יצא לאור ספרך “לנצח את הבלתי אפשרי”, הכולל 11 כללים להעצמה אישית ושיפור עצמי. מדוע החלטת להוציא ספר?

“אני מקיים הרצאות רבות ומביא את סיפורי האישי, הפציעה והנחישות להרצאות. לכן זה נראה לי טבעי להוציא ספר. בספר ישנם 11 כללים שאם אנשים יקראו אותו ויישמו חלק מהכללים, מובטח להם שינוי בחיים שלהם בכל תחום שייבחרו. אם זה בקריירה המקצועית שלהם, במראה שלהם ובכלל במוטיבציה של החיים. הספר מאגד בתוכו עשרים שנה של לימודים באקדמיה, הצלחות בתחום המשפט, ניצחונות בתחרויות בינלאומיות וגם מתוך “סודות הזוהר” על העצמה אישית.”

מה הכוונה ספר הזוהר ואיך אתה מקשר אותו להעצמה אישית?

” עשר שנים למדתי את הזוהר אצל הרב איפרגן. הוא היה המורה הראשון שלי. בהמשך למדתי בכל לילה. בהרצאות שלי במכללות וגם בערוץ הידברות בטלוויזיה, אני תמיד משלב דוגמאות מהזוהר “שפת הענפים”. שפה שטומנת בחובה את המוטיבציה לחיים. אנחנו יהודים ותמיד טוב לדעת מהיכן באנו. לדוגמא, בפרק 9 בספר “כוח האמונה” אחרי שמונת הכללים שהיו לפני, אתה מבין שללא האמונה שום דבר לא יכול לעבוד, שום דבר לא יקרה. צריך פשוט להאמין .המילה “אמן” מחברת בין העולם הזה לעולם העליון. המסר לאנשים בספר שלי הוא תחלמו. ללא חלומות וללא מטרות החיים יהיו משעממים ונטולי הישגים. חשוב גם תמיד להיות בשמחה. ככל שהחלומות שלכם יותר גבוהים תגיעו רחוק יותר. אין דבר בלתי אפשרי, יש לא רוצה”.

יצחק אבישר, כיצד לקחת את משבר הקורונה ומה הן התובנות שלך בכל ההיבטים?

“הקורונה נתנה לאנשים להבין את ההבדל בין עיקר לטפל, להסתכל בפרספקטיבה נכונה על החיים. בעבר לאנשים היה חשוב החומר: נסיעות לחו”ל, קניות בילויים. נדמה שאנשים שכחו את הערכים החשובים ביותר:  משפחתיות, מגע אנושי קרוב וזוגיות. דור האינסטוש והפייסבוק הבין שהעיקר זה מה אני מרגיש בפנים ומה סובב אותי באמת. הקורונה גם גרמה לאנשים להמציא את עצמם מחדש. כי אם לא תמציא את עצמך מחדש, אתה תישאר מאחור ובעיקר אני מתכוון לתחום התעסוקה. כמו הפניקס, סוד החיים הוא להמציא את עצמנו מחדש. כאשר אדם נמצא בבוץ הוא צריך להיאחז במשהו גדול יותר כדי שימשיך איתו משם. יש כאלה שקוראים לזה תקווה ויש קוראים לזה אמונה. אני קורא לזה חלום גדול יותר מעצמך ועליכם לדמיין את עצמכם חיים את החלום הזה”

איך משלבים בין עריכת הדין כעיסוק מרכזי לבין ספורט מקצועני הדורש שגרת יום סיזיפית?

יצחק אבישר צוחק ועונה: “מדובר בכוח רצון עילאי. לפני תחרות אני ישן אולי ארבע שעות בלילה. אין הרבה זמן. מתעורר בשש בבוקר כי מדובר בתיקים, בפגישות, בלקוחות, בדיונים וכמובן בהרצאות. צריך וחובה ללמוד להתייעל עם הזמן ואני עושה זאת נהדר. בסופו של דבר, נשאר לי אפילו זמן פנוי. בשבת אני מרשה לעצמי להתעורר בשתיים בצהריים. מה אני עושה בזמן הפנוי? אני אוהב להתעסק בטיפוח ושיפור עצמי, אוהב לקרוא ביוגרפיות של אנשים מצליחים שעשו את הבלתי אפשרי. אוהב לצפות בסרטים. אני כל כך מתגעגע לסינמה סיטי, ואוהב לשמוע מוסיקה ים תיכונית שעושה לי טוב בנשמה”

אתה מאד מטופח. אי אפשר להתעלם מהמראה והנוכחות שלך. מהן התגובות שאתה זוכה להן ברחוב?

“תמיד יש תגובות מפרגנות ושאלות של איך ומה אני עושה? כולם רוצים לדעת מה הסוד, ואם יש קיצורי דרך כשהם שומעים על סדר היום. כשאני מגיע לכנס משפטנים באילת ויורד לבריכה כולם מבקשים לצלם אותי או להצטלם איתי. בדיונים בבתי משפט אני רואה את החיוכים של השופטות שאוהבות כנראה את המראה שלי. כשאני מגיע להרצאות אנשים אוהבים לשמוע אותי אני כובש את הבמות וזה עושה לי כייף לקבל פידבק אוהד. אבל, הדרך עוד ארוכה, ויש לי השנה עוד הרבה תוכניות והפתעות שאחת מהן הוא הספר שיראה אור בקרוב. אז לסיכומו של דבר אדם אחד שמאמין, מנצח אלף איש שחיים בספק”.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן