• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ

הפועל חדרה ממשיכה להפציץ

חדרה ממשיכה לנצח ברצף; בערב יום שני ניצחה את בני ריינה בתוצאה 0:1 במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו

חדרה ממשיכה לנצח ברצף; בערב יום שני ניצחה את בני ריינה בתוצאה 0:1 במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו

 

הפועל חדרה שעד כה פתחה את עונת המשחקים ברגל ימין, רשמה ביום שני האחרון ניצחון נוסף, שלישי במספר העונה ואפילו ברצף במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. חדרה כאמור ניצחה בערב יום שני את מכבי בני ריינה בתוצאה 0:1 משער מוקדם וגם היחידי במשחק בדקה 12 של סמי בורארד הרכש הבלגי החדש בן ה-26 שקבע את תוצאת ההתמודדות. למעשה, השער של בורארד עזר לחדרה להבטיח כמעט את עלייה לשלב חצי הגמר בגביע הטוטו – אחרי תוצאת התיקו בין עירוני קרית שמונה לבני סכנין. על מנת שההעפלה לחצי הגמר תהפוך לרשמית, חסרה לחדרה נקודה אחת בלבד במשחק מול הפועל חיפה או שבני ריינה תאבד נקודות במשחקה מול קריית שמונה.

חניכיו של אסף נמני הגיעו למפגש עם בני ריינה אחרי צמד ניצחונות. הראשון על עירוני קריית שמונה במשחק חוץ, גם כאן מדובר בניצחון קטן אבל חשוב 0:1. הניצחון השני על בני סכנין בבית 1:2, בו חדרה הצליחה לחזור מפיגור אחרי שער מוקדם שהבקיע קרדוסו בדקה ה-9 לזכות האורחים, סמי בורארד ועצמי של גיא מלמד הפכו את התוצאה והעניקו את הניצחון לחדרה.

גם אחרי המשחק האחרון בתחילת השבוע, חדרה ממוקמת במקום הראשון של בית א’ בגביע הטוטו ובעצם נשארת מושלמת עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים עד כה. לקבוצה המקומית מחכה עוד מפגש אחד בו תתמודד מול הפועל חיפה בחוץ, אך משחק זה לאחר הניצחון של חדרה הופך להיות משחק חסר חשיבות עבורה, או במילים אחרות משחק לפרוטוקול בלבד.

בחזרה למשחק ביום שני. בלמה של חדרה ג’ונתן סיסה נפצע במהלך החימום שערכההקבוצה טרם שריקת הפתיחה. על אף שיצאה הודעה מסודרת לתקשורת על ידי דובר הקבוצה, כי מי שיחליף אותו הוא טארק בושנאק, סיסה פתח בהרכב של חדרה והוחלף  מיד לאחר הבעיטה הראשונה במשחק.

אירוע הזוי זה גרם לנמני להפסיד כבר בתחילת ההתמודדות חילוף אחד מבין אלה שעומדים לרשותו. אם תהיתם כמונו מה הוביל לאותה סצנה חריגה ושאלתם את עצמכם מה הוביל לאירוע מוזר זה בתחילת המשחק? אז ככה: בהפועל חדרה טוענים שעדכנו אותם על חוק בו נדרשת חתימת רופא על טופס המשחק כדי לבצע שינוי. מאחר ורופא לא חתם על טופס המשחק, בהפועל חדרה נאלצו לפתוח עם הרכב הכולל את הבלם ב-11. ומה לגבי פציעתו של סיסה? נראה כי סיסה סובל מכיווץ בשריר האחורי. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. לעיתון העיר News מסרו בחדרה, כי “נאמר לנו כי החילוף של סיסה לא אושר בטענה שמדובר בשיתוף שחקן שלא כחוק – מה שלא הותיר לצוות מקצועי בחדרה שום ברירה ואלא לבצע את החילוף המתוכנן רגע אחרי בעיטת הפתיחה”.

ה- 0:1 של האדומים מחדרה על בני ריינה, העלה אותם מעשית לחצי גמר גביע הטוטו . אסף נמני, מי שעד לעונה החולפת היה בתפקיד עוזר המאמן של מנחם קורצקי, מצליח בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים בליגת העל , לרשום לזכותו פתיחת עונה מושלמת, כזו שלא בטוח שהוא חלם עליה עם שלושה ניצחונות רצופים מתוך משלושה משחקים. אנשי המועדון, כמובן, מרוצים מהתוצאות ומקווים למשוך את הטיימינג החיובי בו הם נמצאים כמה שיותר זמן.

גם בפן הכלכלי, חדרה נמצאת במומנטום חיובי שכן הקבוצה תזכה למענק של 400,000 שקלים על ההעפלה לשלב חצי הגמר, סכום משמעותי לכל קבוצה ובוודאי לקבוצה המתמודדת עם קשיים כלכליים ותקציב נמוך במיוחד. הכסף שיכנס יעזור למלא במעט את קופת הקבוצה, והוא יתווסף לסכום נוסף אותו תרוויח ממכירת הכרטיסים לחצי הגמר – בו יתמודדו נמני ושחקניו מול מחזיקת הגביע מהדרום, הפועל באר שבע או שכנתה מכבי נתניה.

מי שקטפו לא מעט מחמאות בתום המשחק ובצדק היו; שחקן הרכש החדש, הקשר סמי בורארד, שהבקיע שני שערים בשלושה משחקים והקשר סער פדידה, שהרשים אתה צוות המקצועי ביכולת שהפגין על כר הדשא לאורך המשחק כולו וכן בשל העובדה שבמשחק הבכורה שלו בישל את שער הניצחון.

אסף נמני הבהיר לאחר לא פעם כי קבוצתו חייבת להתחזק בעוד שני שחקנים לפחות, כאשר המיקוד הוא על קשר אחורי נוסף ואף חשוב מכך שחקן לחלק ההתקפי. על פי שמועות, נראה כי אחד המועמדים להצטרף לשורת האדומים הוא קשר מכבי פ״ת אשתקד ואקס מכבי נתניה, ניקו אולסק. השחקן המוכשר שחזר לארץ לא מזמן אחר תקופה אימון קצרה במדי קנזס מליגת ה-MLS, לא חתם שם בסופו של דבר – הן משום שבקבוצה לא זקוקים יותר לקשר והן בשל כך שהליגה מסתיימת בעוד חודשיים. אולסק הביע רצון ונכונות להצטרף לשורות הפועל חדרה, אם הצדדים יצליחו להגיע להסכמים על התנאים ביניהם, הארגנטינאי יהפוך שחקן הפועל חדרה כבר בימים הקרובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן