• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
שחקני הפועל חדרה

הפועל חדרה-ראשון לציון : ההתגרות והתגרה, הסולחה וביה”ד למשמעת

במשחק רווי יצרים בין הפועל חדרה לראשל"צ, הכותרת אמורה הייתה להיות "ניצחון גדול", אלא שבתום המשחק, התפתחה מהומה ותגרה והוזמנה משטרה

במשחק רווי יצרים בין הפועל חדרה לראשל”צ, הכותרת אמורה הייתה להיות “ניצחון גדול”, אלא שבתום המשחק, התפתחה מהומה ותגרה והוזמנה משטרה

זה החל ביום שבת בצהריים, כשהחלו להגיע דיווחים על אירועים אלימים שהתרחשו בתום המשחק בין הפועל חדרה להפועל ראשון לציון. בניסיון לברר מה קרה פנינו לגורמים מרכזיים בשתי מחלקות הנוער. באותה עת, הם נשמעו חסרי אונים נוכח ההתרחשויות ,ברמה כזו שהתקשו אפילו להגיב ולהציג את עמדתם ועמדת המועדון שלהם לדברים. העדפנו להמתין עד לפרסום דו”ח השופט.

משחק משובח

במשחק שנערך בחדרה, בין הקבוצה המקומית שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון – לבין הקבוצה האורחת, הנאבקת על הישארות בליגה, התמודדו שתי הקבוצות על שלוש נקודות יקרות. ראשון לציון הוליכה 0:1 , משער שכבש בבעיטת פנדל אוהד אלמגור בדקה ה 71- , אך חדרה חוללה מהפך בשלהי המשחק, עם שער בדקה ה 90- מרגלו של מוחמד רביע. חדרה עם רגל הגז הבקיעה שער עמוק בתוספת הזמן – אותו כבש ליאב שבת – שבאמצע השבוע כבש צמד שערים בשלהי משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה. עד כאן דיווח רגיל, עם המון תשבחות על רוח הלחימה של האדומים.

רווי יצרים

מיד בסיום המשחק, כך עולה מדו”ח השיפוט, התפתחה תגרה אלימה בין גורמים משתי הקבוצות. “בדקה ה 90- , לאחר הבקעת שער שוויון של קבוצת הפועל חדרה, ניגש מאמן הקבוצה, רון קלר, לכיוון מאמן קבוצת הפועל ראשון לציון, שהורחק מוקדם יותר בגין מחאות שיפוט והתגרה בפניו על הבקעת שער השוויון. גם מאמן השוערים של הפועל חדרה, אור אהרון, ניגש יחדיו והקניט את מאמן ראשון לציון – ובכך זה היה תקדים למה שהתרחש לאחר הבקעת השער השני של הפועל חדרה”. דו”ח השופט ממשיך. “אנשי הספסל של חדרה ובראשם מאמן הקבוצה רון קלר ושחקניו ניגשו לעבר שחקני ואנשי צוות הפועל ראשון לציון והקניטו אותם בצורה מגמתית. בכך, החלה מהומה גדולה במגרש, בהשתתפות שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות. השחקנים ואנשי הצוות, שאציין בדו”ח השתתפו בתגרה הגדולה. היו גם שחקנים שניסו להפריד במהומה”. בדו”ח צוינו אנשי צוות ושחקנים משתי הקבוצות שנטלו חלק באירוע. בנוסף, מציין הדו”ח את סיבת ההרחקות במהלך המשחק של אנשי הצוות המקצועי משתי הקבוצות.

“בדקה ה- 75- הורחק ערן ססי, מאמן ראשון לציון, ומאמן הפועל חדרה רון קלר בדקה ה 90- ומאמן השוערים של הפועל חדרה אור בן אהרון”. שופט המשחק מציין, כי בתום המשחק “נכנסתי לחדר ההלבשה לאחר המשחק ובמהלך המשוב מול מבקר השופטים, נשמעו עדיין צעקות ורעש של תגרה מחוץ לחדרי ההלבשה – עד להגעת משטרה שהוזמנה למקום. בעקבות המהומה קהל משתי הקבוצות קפץ למגרש והשתתף בתגרה”.

התגובה המיידית

עם היוודע דבר המקרה, כמה שעות לאחר מכן, מסרו הקבוצות תגובות ראשוניות. בהפועל ראשל”צ נמסר, כי “בסיום משחק הנוער היום בין קבוצה הנוער שלנו לבין קבוצת הנוער של הפועל חדרה התרחש אירוע משמעתי חמור בין שתי הקבוצות שגלש לאלימות מילולית ופיזית. מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון מגנה בחריפות כל התנהגות מסוג זה ויעשה בדיקה מקיפה בתוך המועדון לגבי המקרה וינהג בצורה קשה כלפי המעורבים”.

קבוצת הפועל חדרה שחררה גם היא תגובה רשמית עוד ביום שבת. “הפועל חדרה מצטערת על האירוע המכוער שהתרחש הבוקר בסיום משחק הנוער מול ראשון לציון. המועדון שלנו דוגל ברוח ספורטיבית והמסר שעובר לכל המאמנים והשחקנים הוא שהחינוך והתרבות הם מעל הכל. לצערנו הדברים היום יצאו משליטה, לאחר מהפך וניצחון דרמטי שלנו, במשחק שהיה רווי אמוציות לכל אורכו. אנו מגנים כל אלימות – פיזית ומילולית – ונערוך בירור מקיף על מנת לבדוק מדוע זה קרה. קבוצת הנוער שלנו עושה עונה מדהימה וחבל שאירוע חד פעמי ומכוער כזה יעיב על הישג ספורטיבי פנטסטי”.

הסולחה

על רקע הודעת ההתאחדות על העמדה לדין משמעתי של שתי הקבוצות עוד השבוע, ולאחר מכן על דחיית הדיון המשמעתי לשבוע הבא, בשני המועדונים הודיעו על נקיטת צעדים מיידיים. ביום שלישי, קבוצות הנוער של הפועל חדרה והפועל ראשון לציון ערכו אחר הצהריים סולחה לאחר העימות האלים שהתרחש בסיום המשחק בין השתיים בשבת האחרונה. למפגש, שנערך במסעדה בחדרה, הגיעו מאמן הפועל חדרה רון קלר, עוזרו רון שיש, המנכ”ל אלי דגני וחבר ההנהלה עמוס מימון. מצידה של ראשון לציון הגיעו המאמן ערן סאסי, מאמן הכושר דוד פרניצ’י והשחקנים אור בוכריס, יובל ששון, שחר ברנע ובן אמסלם.

שני המאמנים, שניהם אנשי חינוך, התנצלו על ההתנהגות שלהם בשבת, הביעו חרטה על מה שקרה והסבירו כי זו לא דרכם. גם השחקנים לחצו ידיים והתנצלו על ההתנהגות בסיום המשחק. שני המאמנים גם ציינו כי המועדונים לקחו בשיא הרצינות את הטיפול במקרה. בחדרה השחקנים כבר ביצעו במהלך יום שלישי פעילות התנדבותית למען הקהילה וכך יהיה גם בהמשך החודש. מנכ”ל הפועל חדרה, אלי דגני, סיכם את הפגישה ואמר כי הוא שמח שהמאמנים שימשו דוגמא וידעו לקחת אחריות. עוד ציין דגני כי התנהגות כזו לא מאפיינת את שני המועדונים וכי הוא מקווה מאוד שהלקח נלמד ומקרה כזה לא יחזור על עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

מנעול על מערכת סייבר

מתקפת סייבר מדומה

מבוא למבדקי חדירה במערך הסייבר – penetration test בעולם בו איומים דיגיטליים מתפתחים כל

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן