• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
בחורה צעירה

בלש פרטי: מנהל הבנק

מנהל הבנק הגיע עם מידע ממש מדויק על חיי המין מחוץ לנישואים של רעייתו, גם איפה היא עומדת לבגוד בו, עם מי ומתי. כמעט כמו תמיד, כמה שבועות אחרי, התברר שיש טוויסט בסיפור הבלש

מנהל הבנק הגיע עם מידע ממש מדויק על חיי המין מחוץ לנישואים של רעייתו, גם איפה היא עומדת לבגוד בו, עם מי ומתי. כמעט כמו תמיד, כמה שבועות אחרי, התברר שיש טוויסט בסיפור הבלש

מנהל הבנק היה גבר בשנות השלושים לחייו. קומתו 170 ס”מ לערך, שיערו מתולתל שחור ומבנה גופו רזה מאוד. כשהגיע אליי למשרד חשבתי שמדובר בלקוח רגיל. כעבור דקות כבר ידעתי שמדובר במקרה מאוד מיוחד.
הוא היה נרקומן, נרקומן של סמים קשים מאוד, שאפילו לא טרח להסתיר זאת. הוא סיפר על כך שרעייתו, עובדת בנק בכירה ואם לשתי בנותיו הקטנות, בוגדת בו. שאלתי אותו מאין לו לדעת זאת בביטחון כה רב, והוא ענה שהוא פשוט יודע.
לאחר שסיכמנו על סכום העבודה והטרחה שלי, הוא ציין בפניי, כי בעוד זמן קצר היא תצא לאגף ההדרכה של הבנק הממוקם באזור הדרום. שם היא תקבל חדר מנוחה כיאה לאישה במעמדה. הוא הוסיף ששם היא אמורה לקיים יחסי מין עם אחד האנשים שיהיו עמה, בגיל 50 לערך, קרח, שמנמן עם משקפי ראיה.
גיחכתי ואמרתי לו שאם ברשותו מידע כה רב, מדוע הוא צריך אותי, אך הוא השיב, “צריך, צריך, אני לא כל כך בטוח במידע”. כשניסיתי לדלות ממנו את מקור המידע, גיחך ואמר: “אני נראה לך מלשין?”.
האמת? הוא נראה לי יותר פנטזיונר, מאשר אחד עם שתי רגליים על הקרקע וזה לא הסתדר לי עם המידע שהביא עימו.
כעבור יומיים, הצטרפתי אני בעצמי למעקב אחרי אשתו, לבוש חולצה לבנה. הגעתי לבניין יפה בדרום, השייך לאחד הבנקים הגדולים. בקלות זיהיתי את שני אנשיי שישבו במדשאה מחוץ לבניין וסימנו לי לעבר אישה היושבת עם חברותיה במעגל נשים בסמוך אליהם.
הצטרפתי גם אני למעגל גברים סמוך, בקלות הצטרפתי לשיחה וכעבור שעה כבר הפכתי לצחי מסניף צפון ת”א והכל היה נחמד. כמובן שנכנסתי לשיעורי ההדרכה יחד עם אשתו.
השיעורים היו משעממים מאוד. שמחתי על הבחירה שלי להיות חוקר פרטי ולא בנקאי. חיכיתי 10 דקות לערך, קמתי מהכיסא, חייכתי כמו מטומטם למדריכה ויצאתי מייד. הספיק לי לשמוע אותה אומרת, “כנראה שאני לא מספיק מעניינת”.
לך תסביר למדריכה שיש דברים יותר מעניינים מאשר גביית חוב משפטית מלקוח חסר כל. בדיקת קשר קטנה עם חוקריי והסתבר, שהאישה פרשה לחדרה שנמצא בבניין ממול, בקומה הרביעית והאחרונה. חוקריי חיכו בכניסה לבניין ובפתחו של פרוזדור החדרים.

החשש התפוגג במהירות

החשש שלי היה שמישהו כבר נמצא איתה בחדר. החשש התפוגג במהירות. לרחבת החנייה הגיעה מכונית מרצדס מהודרת, גבר בשנות ה- 50 לחייו, קרח, שמנמן ועם משקפיים, מיהר כשהוא מביט ימינה ושמאלה לעבר בניין חדרי המנוחה. המצלמות תקתקו גם כשנכנס לחדרה.
כאן המקום לעצור ולספר כי, הייתי בהלם מהמידע המדויק שהביא עמו הלקוח. התיאור שלו לגבי האיש, המקום, מתי ולמה, היה מדויק מאוד. בינינו, מי אם לא אני יודע להעריך מודיעין שדה…
חוקריי ואני התמקמנו מיד על גג הבניין שבו כיתות הלימוד. בסריקה קצרה הבחנו בחדרה של אשתו. כמו שקיוויתי כך היה: החלון היה אמנם סגור אבל הווילון לא היה מוסט עד הסוף. לאחר מאמצים הצלחנו לצלם את הגבר השמן והקירח על המיטה, על השולחן ואפילו באמבטיה. כעבור שעה קלה נפרדו השניים בנשיקה ארוכה.
חוקריי ליוו את הבחור למרצדס ורשמו את מספר הרכב. אני נשארתי על גג הבניין, מתלבשת ויורדת חזרה לכיתה. כמובן שאני לכיתה כבר לא חזרתי. חזרתי במהרה למשרד וצלצלתי ללקוח. ביקשתי שיגיע למשרדי בטענה שחבל על יום עבודה נוסף. יש ממצאים הודעתי לו. לא יכולתי שלא לדמיין איך חי הזוג המוזר הזה בבית. היא מנהלת סניף בנק מכובדת ויפהפייה והוא נרקומן ולא בדיוק העיפרון הכי חד בקלמר.
הוא לא הזיל דמעה כמו רבים מלקוחותיי. הוא הביט באשתו ובאיש השמנמן מתנים אהבים בחדר, סינן קללה או שתיים וביקש לעצור את קלטת הוידאו. עשינו חשבון מהיר והוא שילם וביקש את החומר.
ביקשתי שימתין עד להוצאת דו”ח חקירה מסודר, אבל הוא ויתר וטען כי רצונו בסרטון בלבד. כך היה. הוא קיבל את הדיסק און קי עם הסרטונים והתמונות, שילם מלוא החשבון ויצא ממשרדי כשהוא ספק ער למעשיו וספק לא.
עברו ימים ולמשרדי הגיע לקוח נחמד שביקש מעקב אחרי אשתו. לאחר שלושה ימי עבודה צולמה האחרונה מתנה אהבים ברכבה עם גבר רזה. הגבר היה הלקוח, האישה, אגב, הייתה מישהי שעובדת עם אשתו בבנק. כך הבנתי מאין המידע המדויק שהיה לאותו לקוח שלי על השמן עם המרצדס שהיה מנהל הסניף בו עבדו השתיים. כך סוגרים מעגל, חשבתי לעצמי, מודיעין שדה, מודיעין מין, מה זה משנה בימינו.

הכותב: איתי כהן, בעלים של משרד חקירות בחדרה. השמות בסיפור בדויים וחלק מהפרטים שונו למניעת זיהוי. לקבלת יעוץ מידי ודיסקרטי חייגו 053-786-5001

צילום אילוסטרציה: פיקסביי

לסיפורים נוספים של הבלש 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

מנעול על מערכת סייבר

מתקפת סייבר מדומה

מבוא למבדקי חדירה במערך הסייבר – penetration test בעולם בו איומים דיגיטליים מתפתחים כל

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן