• גלאון קליניק
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ

אירועי תרבות ופנאי-הצגות, סטנדאפ, מוזיקה ועוד

אירועי תרבות אוקטובר 2024-הכל במקום אחד הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגות ועוד

אירועי תרבות אוקטובר2024-הכל במקום אחד הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגות ועוד

ריכזנו עבורכם מגוון רחב של אירועי תרבות הקיימים באזור לחודשיים הקרובים. הופעות מוזיקה, סטנד אפ, הצגות ילדים ומבוגרים, תערוכות ועוד…

ברי סחרוף- הופעת מוזיקה

ברי סחרוף והלהקה מגיעים לזאפה אמפי שוני. עם סחרוף מופיע ההרכב המשובח שמלווה אותו כבר שנים, עם השירים מהרפרטואר המוכר והאהוב וגם כאלה שלא נוגנו זמן רב בהופעות.
יום שלישי, 1.10.24 בשעה 20:45. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

שלום חנוך | מופע שקיעה- הופעת מוזיקה

שלום חנוך במופע הכולל את מיטב להיטיו מכל השנים. קלאסיקות כמו “מחכים למשיח”, “נגד הרוח”, “בגילגול הזה”, “מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר”, “מאיה”, “ככה וככה”, “אהבת נעורי”, ו”סוף עונת התפוזים” בביצועים חדשים ומלאי אנרגיה בליווי להקה משובחת הכוללת ממיטב המוזיקאים הבכירים בישראל.
יום שישי, 4.10.24 בשעה 19:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

מארק אליהו-הופעת מוזיקה

בתוך התקופה הרגישה והעדינה הזו, מארק אליהו חוזר לבמה כדי לתת לכולנו מוזיקה שהיא כמו אויר לנשימה ומרפא ללב. המלחין והיוצר הבינלאומי מארק אליהו בסיבוב הופעות חדש. אליהו הוא מלחין יוצא דופן, מפיק ייחודי ומאסטר קמנצ׳ה בינלאומי.לאורך עשרים השנים האחרונות מארק מופיע על הבמות הנחשבות ביותר ברחבי העולם ואסף מעריצים רבים הפרוסים על פני הגלובוס. במופע החדש משלב מארק את תורת המקאם וכלים מהעולם העתיק עם הפקה חדשנית ופורצת דרך. יחד עם להקתו המורכבת ממאסטרים בינלאומיים הוא מתיך בחן מזרח ומערב, ולוקח את המוזיקה שלו צעד נוסף קדימה לתוך מסע עמוק בצלילים. המופע מביא לבמה מסע בין עומקים של רגש למסיבה שבטית.
יום רביעי, 9.10.24 בשעה 21:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

שולי רנד – מופע להקה בערב כיפור | אורח: דודו טסה-הופעת מוזיקה

האמן שעומד מאחורי חלק מהיצירות החשובות והמטלטלות של העשור האחרון, ואחד היוצרים הבולטים ביותר בתרבות היהודית-ישראלית, מגיע להופעה מיוחדת רגע לפני יום כיפור באמפי שוני, שבה יארח את דודו טסה.
מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, ‘אייכה’, ‘המשורר’, ‘מוחין ד’קטנות’ ועוד. שירי האלבום האחרון, ‘רצוא ושוב’, ‘דע בני אהובי’ – השיר שכבש את מצעדי ההשמעות, ‘הספינה’ ויתר שירי האלבום המופלאים.
שיריו של שולי רנד בשילוב יכולותיו כשחקן בחסד עליון כפרפורמר ייחודי המפליא בסיפורים על הבמה כפי שרק הוא יודע, יוצרים יחד מופע מיוחד ובלתי נשכח.
יום רביעי, 10.10.24 בשעה 21:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

אגם בוחבוט-הופעת מוזיקה

אגם בוחבוט, אחת האומניות הבולטות והאהובות בישראל, תעלה על הבמה במופע חדש ומיוחד, בו תבצע את להיטיה הגדולים ביותר לצד שירים חדשים מתוך האלבום החדש EP ללב שבור. לאור הביקוש המטורף, יופק מופע מרהיב ומהפנט בהשתתפות נגנים, עיצוב תאורה, סאונד חוצה גבולות ומסכי ענק. המופע יכלול אירוח אמנים מפתיעים במיוחד מהשורה הראשונה במוזיקה הישראלית. בוחבוט, שכבשה את לבבות המעריצים, תמשיך לשבור גבולות ולכבוש את הבמה במופע שאינו דומה לשום דבר שראיתם קודם. המופע מבטיח לשלב בין ביצועים מלאים עוצמה לבין רגעים אינטימיים ומרגשים, אשר יהוו חוויה בלתי נשכחת..
יום שלישי, 15.10.24 בשעה 21:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

אברהם טל | מופע שקיעה-הופעת מוזיקה

אחרי שפתח את הקיץ באמפי קיסריה, במופע מרהיב, מרגש, מקפיץ ומיוחד, אברהם טל חוזר לאמפי שוני יחד עם הרכב הנגנים המשובח שלו. אז מה יהיה באמפי שוני? כל מה שחשבתם, כל מה שהכרתם, כל מה שאהבתם – “שבוע טוב”, “מי לא יבוא”, “קול גלגל”, “מחוזקים לעולם” ועוד הם רק חלק מפס הקול שנטע אברהם בשדה האומנות המוזיקאלית הישראלית. כל מה שהתרגשתם ממנו נמצא שם במנות גדושות, בעוצמות ובאנרגיה מדהימה. אתם, השירים ואברהם.
יום חמישי, 17.10.24 בשעה 19:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

גידי גוב | מופע שקיעה-הופעת מוזיקה

גידי גוב יבצע את שלל שיריו באווירה כייפית , חביבה , מרגשת ובחן שכל כך אופייני רק לו. גידי אמן עם ניסיון מוזיקאלי, בימתי, טלוויזיוני ורדיופוני עשיר שלא מפסיק לחדש ולעדכן .
גידי זכה לעדנה כשחזר לערב עם מיטב השירים והדואטים מ “לילה גוב ” ועלה עם החברים מ ” זהו זה ” למופע בימתי גדול ומרהיב . גידי מופיע עם הרכב של 5 נגנים ויבצע בין השאר את השירים: “כבר לילה בואי נישאר”, ” בלעדייך”, “שטח ההפקר”, “נאחז באויר”, “אין עוד יום “, “נערה במשקפיים”, “מי תרצי”, “ערב אבוד”, “אלף כבאים”, “אני שוב מתאהב”, “עניין של זמן”, “סימן שאתה צעיר”, ” רוני ” ועוד…
יום שישי, 18.10.24 בשעה 18:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

בלקן ביט בוקס – מופע שקיעה | BALKAN BEAT BOX- הופעת מוזיקה

7 שנים אחרי צאת אלבומם הקודם BALAKN BEAT BOX מוציאים את WILD WONDER אלבום חדש ומצופה שהוקלט על קו קיבוץ צאלים תל אביב, ומעלים מופע חדש שכמו תמיד הופך למסיבה ענקית שמתפרשת על פני שני עשורים של יצירה ואינספור להיטי ענק.
BALAKN BEAT BOX נחשבים לאחד ההרכבים האהובים בארץ, עם דרך מרתקת שכוללת גם הצלחה בינלאומית חסרת תקדים , עם הנוסחה המנצחת ששלהם לסאונד קוסמופוליטי מרקיד. בהופעות החיות שלהם, הבלקנים ממשיכים מאז ומעולם לשבור את תקרת הזכוכית, הבטון או כל תקרה אחרת.
יום שבת, 19.10.24 בשעה 19:30. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

התקווה 6 | מופע שקיעה-הופעת מוזיקה

בין מסע ההופעות המתמשך והאינטנסיבי של התקווה 6 בצל המלחמה מול הלוחמים בשטח, בבסיסי צה״ל ומוקדי ההתרעננות הלהקה משלבת הקיץ מספר הופעות פתוחות לקהל הרחב, שמלווה את ההרכב לאורך השנים. הזדמנות לנגן חומרים נוספים משלל האלבומים, טעימות מהעתיד וכמובן הלהיטים הגדולים. לאורך 20 שנות פעילות מוסיקלית פיצחה התקווה 6 את הדנ”א הישראלי והתחברה למגוון המגזרים מה שזיכה אותה בכינוי ״הלהקה הכי ישראלית״. עם שירים שנוגעים בדברים שמדברים לכולנו והפכו להמנונים, כמו “הכי ישראלי”, “משהו נעים לנשמה”, “הכל עוד לפניי״ וכמובן אינספור להיטים על כמו “שימי לי עוד רום”, “קופנגן”, “עוד פעם פעם״,״העברית החדשה״, ״לחיים״ , ״מה שיהיה יהיה״ ו-״לחזור הביתה״.
יום ראשון, 20.10.24 בשעה 19:30. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

ג’יין בורדו – סיבוב חדש לאלבום “כישוף” | מופע שקיעה- הופעת מוזיקה

“כישוף” הינו האלבום הרביעי של הלהקה האהובה “ג’יין בורדו” ויוצא בשנת העשור לפועלם. “כישוף” הוא יצירה עליה עבדו במשך השנה האחרונה וכולל עשרה שירים שנעים בין ריאליסטיות לפנטזיה, בין מציאות עכשווית לנוסטלגיה, בין הרצון לבעוט לרצון להתיישב, בין האישי לקולקטיבי ונע בין התמודדויות, שאלות, התבגרות וגעגוע והכול במעטפת הרעננה והכל כך ייחודית של הלהקה. האלבום כולל 10 שירים וכולו מלווה בקליפים והופקו באופן שמתכתב בשפה הויזואלית עם שאר חלקי האלבום, אבל מאפשרים כל פעם הצצה לעולם אחר בתוך הפסיפס השלם הזה של החבורה המוכשרת הזו ובראשה הסולנית והיוצרת – דורון טלמון.
יום שני, 21.10.24 בשעה 19:30. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

עידן חביב | חוה”מ סוכות- הופעת מוזיקה

עידן חביב במופע להקה.
יום שלישי, 22.10.24 בשעה 21:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

ארקדי דוכין | מופע שקיעה- הופעת מוזיקה

ארקדי דוכין מהיוצרים החשובים והמרגשים במוזיקה הישראלית, מעלה מופע הכולל את 30 שירי האהבה הגדולים שלו אשר הפכו לפס הקול של כולנו. במופע החגיגי יבצע דוכין שילווה עצמו בפסנתר “פיציולי “האיטלקי, ביצועים חדשים לשירים מתחילת דרכו עם ” החברים של נטאשה” דרך אלבומי הסולו שלו ושירים שכתב לאמנים אחרים לאורך השנים. בין שירי האהבה הגדולים שיבוצעו במופע: יש בי אהבה, היא לא דומה, עוד נגיעה, מי אוהב אותך יותר ממני, נאמר כבר הכל, בגללך, יש בך, שיר לירי, שני סיפורי אהבה קצרים ועוד..
יום שישי, 25.10.24 בשעה 18:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

דניאלה ספקטור | “לחיות” | אורחים מיוחדים: אהוד בנאי ורונה קינן- הופעת מוזיקה

דניאלה ספקטור מגיעה לראשונה לאמפי שוני להופעה חגיגית לרגל השקת אלבומה החדש, “לחיות״. ספקטור, שלא מפסיקה להפתיע עם מעיין יצירה נובע, הפקה משובחת וקהל הולך וגדל של מעריצים הפכה בשנים האחרונות לאחת הכותבות הייחודיות בנוף המוזיקה הישראלית.
מאז אלבום הבכורה המצליח שלה מ-2009 שאת כולו כתבה הלחינה והפיקה מוזיקלית, דניאלה המשיכה במסלול לעבר פנתאון השירים הישראלי. ״הכוכב הזה מת״, שהגיע כמו מכוכב אחר, הפך ללהיט ענק שמושמע עד היום. האלבום הזניק את דניאלה למסלול צמרת המוזיקה הישראלית והיא נחשבת היום לאחת המופיעות הטובות ביותר ואחת מכותבות השירים המחוננות שיש לנו. מאחוריה שורה של להיטים: “כל הדברים היפים באמת”, “Cut it Out”, “תרקדי את זה”, “הירושימה”, “לישון בלעדיי” ואחרים יזכו לעיבודים חדשים בהופעה. אליהם יצטרפו כמובן הלהיטים מהאלבום החדש: ״לחיות״, ״כשאין בי אהבה״ ו״סימן טוב״.
יום רביעי, 30.10.24 בשעה 21:00. זאפה אמפי שוני,בנימינה. טל’: 9080*

פרח השכונות- הצגה

אורית ויוסי נועדו זה לזו. כולם בשדרות ידעו שהם יתחתנו יום אחד. יוסי חלם להגשים לאורית אהובתו את החלום להיות זמרת מצליחה או כמו שהוא נהג לקרוא לה “פרח השכונות”. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. אבא של יוסי מגלה לו סוד משפחתי שהוא לא פחות מנס. בעקבות הגילוי ובהוראת אביו, יוסי נאלץ לשנות את כיוון חיוו וללכת ללמוד בבית ספר דתי. אורית חברתו מנסה להתרגל לרעיון של להיות עם חבר שחזר בתשובה אבל המשבר לא מאחר לבוא ואורית מחליטה להיפרד מיוסי. יוסי שבור הלב נותר מאחור ונקרע בין הרצון לשמירת מצוות וכיבוד אביו לבין הרצון להחזיר אליו את אורית אהבת נעוריו. בעודו מחפש את הדרך הנכונה לחבר את חייו מחדש הוא הולך לאיבוד, מתכחש לשורשיו ומשפחתו ומכניס את האנשים היקרים לליבו למערבולת שספק אם יצליחו לצאת ממנה.
יום חמישי, 31.10.24 בשעה 20:30. יום שבת, 2.11.24 בשעה 20:30. היכל התרבות אור עקיבא. 04-6266636

לכתבות תרבות ופנאי נוספות לחצו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

מירי כהן אלין כהן

מירי כהן משיקה ספר

ביתה של אושיית הרשת ונערת האיפור אלין, הגיעה למתחם מול להשיק את ספר המתכונים

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

חינוך

מאמרים נוספים

סנ"צ אריה דורון משטרת חוף

אריה דורון מאמין בדרך

שבועיים לאחר שמונה לתפקיד דובר משטרת ישראל, מצא עצמו סנ”צ אריה דורון במתקפה תקשורתית

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן