• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
עו"ד אביעד סיני

אביעד סיני: אמנע הפיכת פרדס חנה ממושבה לעיר של בטון

עו"ד אביעד סיני, המועמד לראשות מועצת פרדס חנה - כרכור, מציג רשימת מאבקים והישגים למען תושבי פרדס חנה ומאמין שהכל מתחיל ונגמר בניהול נכון

עו”ד אביעד סיני, המועמד לראשות מועצת פרדס חנה – כרכור, מציג רשימת מאבקים והישגים למען תושבי פרדס חנה ומאמין שהכל מתחיל ונגמר בניהול נכון

לא רבים יודעים, אבל למרות שבמהלך שירותו הצבאי הוא נפצע והוכר כנכה צה”ל, עו”ד אביעד סיני התעקש ונלחם שלא יורידו לו פרופיל והוא עשה מילואים קרביים עד גיל 40. חבר מועצת פרדס חנה – כרכור, עו”ד אביעד סיני, הוא אחד מחברי המועצה הבולטים בקדנציה הנוכחית. כמועמד לראשות מועצת פרדס חנה – כרכור, הוא טוען כי מעבר להצגת אג’נדה ומצע מאוד ברור, לצד ערכים עליהם מעולם לא התפשר, הכל מתחיל ומסתיים במנהיגות, בניהול וביכולת לקבל החלטות.

ספר קצת בבקשה על עצמך. מה גורם לך להיות מתאים לתפקיד ראש המועצה?

“אני עו”ד אביעד סיני, בן 46, נשוי לדליה ואבא של ליה, אמיתי ודניאל המתוקים, שכבר לא כל כך רואים אותי בשבועות האחרונים. בחמש השנים האחרונות אני חבר מועצת פרדס חנה-כרכור. בבחירות הקרובות אני מתמודד על ראשות המועצה. אני פעיל ציבור כמעט מאז שאני זוכר את עצמי, תמיד בהתנדבות. זאת לצד הקריירה המקצועית שלי כעו”ד. גדלתי חצי שעה מכאן, ברמת ישי. שם הייתי יו”ר מועצת הנוער. בצבא שירתי בהנדסה הקרבית. במהלך השירות שלי נפצעתי ואני נכה צה”ל. למרות הנכות התעקשתי שלא יורידו לי פרופיל ועשיתי מילואים קרביים עד גיל 40″.

לאחר השחרור למדתי משפטים באוניברסיטת חיפה והתמחיתי במשרד אהרונסון-שר-אבולעפיה, שהיה בזמנו אחד מהגדולים בארץ. לאחר מכן עבדתי כמנהל הנכסים בעיריית חדרה, שם הייתי יד ימינו של המנכ”ל. תוך כדי העבודה עשיתי תואר שני במדיניות ציבורית, עם התמחות בשלטון מקומי. בהמשך, כעו”ד, ליוויתי ואני מלווה עד היום רשויות מקומיות וכן ועדים מקומיים. במקביל, בקדנציה האחרונה כיהנתי כיו”ר ועדת מכרזים במועצה שלנו. התפטרתי לאחר שגיליתי את מה שבעיניי הגדרתי אז חוסר ניקיון כפיים. כיהנתי כנציג פרדס חנה-כרכור באיגוד ערים וחבר בוועדה לתכנון ולבנייה. אני מוביל פורום חברי המועצות וכיום אני משמש יו”ר הוועדה לאיכות הסביבה במועצה. בקיצור, אני מרגיש שאני מגיע בשל ומוכן לתפקיד”.

תן בבקשה סקירה היסטורית קצרה של פעילותך בקדנציה שחלפה?

“מעבר לטיפול שוטף בפניות של תושבים, יזמתי את הקמת המחלקה לגיל הרך לפעוטות בגילאי 0 עד 3 ומחזקת את גני הילדים. בנוסף, הובלתי יחד עם התושבים ופעילי איכות הסביבה את המאבק נגד הקמת תחנת הכוח OPC2, יחד עם חבריי כולל מאיגוד הערים ומהפורום האזורי לאיכות הסביבה. גם המאבק שהובלתי יחד עם חברים לשדרוג דרך הים ולהפיכתה לבטוחה יותר נחל הצלחות. כמו כן, העברתי החלטה במועצה להעדפת עסקים מקומיים במכרזים המקומיים. ניהלתי במועצה את המאבק לשדרוג התשתיות בשכונת עומרים ולהקמת מנהלת ייעודית לשכונה”.

מהן לדעתך הסוגיות החשובות העומדות בפני פרדס חנה – כרכור ומהי לדעתך הדרך הנכונה להתנהל קדימה מעכשיו?

“בשנים הקרובות פרדס חנה-כרכור תקלוט אלפים רבים של תושבים חדשים. המושבה תעבור שינוי גדול. השינוי הזה מגיע ואופן הניהול שלו הוא האתגר הגדול ביותר שאיתו ראש המועצה הבא יצטרך להתמודד. אני פחות מאמין בלקטר ויותר מאמין בלקחת את הגורל בידיים שלנו. אני יודע שאם ננהל נכון את התהליך הזה, הוא יהפוך להזדמנות אדירה. המטרה שלי כראש המועצה הבא היא קודם כל להביט קדימה, אבל לא לשכוח מאיפה באנו. לעבוד קשה למען הציבור, לאחד את כלל התושבים, המנהיגות המקומית וכמובן את העובדים המסורים. הכל על מנת להפיק את המירב עבור התושבים מהצמיחה של פרדס חנה-כרכור, תוך שמירה על האופי הייחודי של המושבה שלנו”.

מה דעתך על תחבורת אופניים? האם חשוב לך שתהיה רשת שבילי אופניים מתפקדת במושבה? 

“חד-משמעית כן, אנחנו יכולים וצריכים להפוך למודל בתחום הזה. לשם כך אני מתכוון לרשת את פרדס חנה-כרכור בשבילי אופניים ולהציב אופניים ברחבי העיר לשימוש על ידי התושבים במחיר סמלי. אם יתאפשר מבחינה כלכלית – אפילו בחינם. זה נקי, זה בריא, זה ירוק וזה הכיוון בכל העולם”.

מהו החזון שלך? 

“החזון שלי גורס שפרדס חנה-כרכור מביטה קדימה באופטימיות ובציפייה לקראת הבאות, אבל מבלי לשכוח מהיכן היא באה. המטרה הראשונה במעלה שלי כראש מועצה תהיה לשמור ולהגן על אופייה של המושבה. אצלנו, בארץ, רוב הערים נראות פחות או יותר אותו דבר. לכן, קיים חשש מובן ומוצדק מהגידול הצפוי במספר התושבים בפרדס חנה-כרכור. אנחנו לא רוצים להפוך ממושבה לעיר של מפלצות בטון. אבל, מי שמכיר את ארה”ב למשל, יודע שיש סגנונות שונים של ערים – כולל ערי ענק המזכירות מושב או כפר עצום. החזון שלי היא פרדס חנה – כרכור ירוקה עם הכי הרבה שטחים פר תושב, עם אופי כפרי ובמקביל תוססת, חיה, מובילה בחינוך, בתרבות, באמנות, בספורט, בפעילויות פנאי ואפילו בתיירות”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

דפנה צור

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן