לביצוע המשימה נבחרה מיטל ריבקין, שתקים ותנהל את מחלקת שירות לתושב. ראש המועצה חכימי: “המחלקה תהווה גשר ישיר ופתוח בין התושבים לבין המועצה”
בימים אלה מוקמת מחלקת שירות לתושב במועצה. המחלקה החדשה תפעל לחיזוק הקשר עם התושבים ותספק שירותים ומענים רחבים, תוך דגש על שירות נגיש ושיתופי שבו התושבים במרכז.
לניהול המחלקה נבחרה מיטל ריבקין, שעובדת במועצה כשלוש שנים. לריבקין ניסיון בניהול פרויקטים וקידום יוזמות שירות. למיטל תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית. בנוסף, היא בוגרת תוכנית המצטיינים “צוערים לשלטון מקומי” של משרד הפנים.
עם כניסתה לתפקיד ציינה מיטל, כי היא רואה בכך שליחות גדולה. “אני רואה בכל תושב ותושבת לקוחות שלנו. אפעל יחד עם כלל מחלקות המועצה כדי להבטיח שירות מקצועי, אנושי ונגיש. שירות המכבד את הזמן, הצרכים והקול של כל אחת ואחד מתושבי המושבה”.
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי בירך את מיטל עם כניסתה לתפקיד. לעיתון העיר News אמר, כי מיטל ריבקין מביאה עמה מקצועיות. זאת לצד מחויבות וראייה שירותית רחבה שתסייע רבות בשיפור השירות לתושבים. עוד ציין ראש המועצה, “הקמת מחלקת שירות לתושב היא ביטוי למחויבות שלנו. מחויבות להקשבה, יעילות ושקיפות. אנו מאמינים שתושב שמקבל שירות טוב יותר, הוא תושב מרוצה ושותף פעיל בחיי הקהילה. המחלקה תהווה גשר ישיר ופתוח בין התושבים לבין הרשות. המהלך הוא חלק מתוכנית רחבה לשיפור השירותים המוניציפליים, הכוללת גם הרחבת שירותים דיגיטליים, חיזוק השקיפות הציבורית והנגשת מידע באופן ידידותי ונגיש לכלל תושבי היישוב”, ציין חכימי בדבריו.