• צוות מרפאת שיניים דר עלאא סלטי
  • מטבחי יוקרה
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
אורן גולן הפועל חדרה

אורן גולן מסכם מחצית

החברים מגדירים אותו הלב הפועם של הפועל חדרה, במהלך הימים האחרונים הוא עסק בהחתמת חלוץ זר שעשוי להפוך לגיים צ'יינג'ר. אורן גולן, שחגג בסוף השבוע 50 לחייו, בראיון מיוחד על תקוות וחלומות בצבע אדום

החברים מגדירים אותו הלב הפועם של הפועל חדרה, במהלך הימים האחרונים הוא עסק בהחתמת חלוץ זר שעשוי להפוך לגיים צ’יינג’ר. אורן גולן, שחגג בסוף השבוע 50 לחייו, בראיון מיוחד על תקוות וחלומות בצבע אדום

בהגדרה היבשה אורן גולן הוא מנהלה המקצועי של הפועל חדרה. אבל, בפועל, גולן הוא הלב של הקבוצה – זה שחי ונושם את האדומים החדרתיים ופועל לילות כימים כדי לדחוף את המועדון קדימה.
גולן, שחגג בסוף השבוע יומולדת 50 , נמצא בעיצומו של חלון ההעברות שהגיע כמו אוויר לנשימה עבור הקבוצה שלו. “קבלי ממני סקופ”, הוא פותח את השיחה. “חתם אצלנו חלוץ זר בו אנחנו תולים את תקוותנו”, הוא אומר וממשיך: “תחילת העונה הייתה חלומית, אבל בכדורגל שום דבר לא צפוי. יש תקופות טובות יותר ופחות טובות”.

תחילתו של חלון ההעברות ונדמה שהפועל חדרה היא בהחלט קבוצה שחייבת לעשות שיעורי בית. מה התוכניות?

“קודם כל אנחנו מצרפים כבר, באופן מיידי, חלוץ חדש לקבוצה בשם אלפרד. מדובר בחלוץ שמגיע במקור מחוף השנהב, אבל שיחק עד עכשיו ברוסיה בליגת העל. אנחנו תולים בו את תקוותנו, אפשר לומר את זה ככה, שיחד עם שובל, אלפרד יצליח לשדרג לנו את החלק ההתקפתי. זה כרגע הרענון החדש”.

ישנם עוד שחקנים על הכוונת או שאתם מסתפקים רק בחלוץ?

“אני מאמין שיהיו עוד שחקנים שנצרף לאורך חלון ההעברות הנוכחי, אבל מה שהיה הכי חשוב מבחינתנו זה לשדרג את ההתקפה. זה מה שעשינו. אנחנו בוחנים כרגע עוד שמות ואני מאמין שעד סוף החלון נצרף עוד שניים שלושה שחקנים שיתנו מענה לקבוצה. חשוב לנו לעשות את זה באופן נכון. זו לא חוכמה להביא שחקנים, אלא להביא שחקנים שבאמת צריך ויעזרו לקדם ולהרים את הקבוצה. לא להביא רק כדי להגיד הבאנו”.

הפועל חדרה פתחה את העונה בצורה חלומית, עם כמה משחקים ראשונים ללא הפסד, כולל על הקבוצות הגדולות. באותה עת זה היה המשך ישיר לעונה שעברה -מאז הגיע מנחם קורצקי. מי שעקב אחרי המשחקים, לא באמת הופתע מכך שחדרה לא מופסדת. הקבוצה נתנה הצגות כדור גל והייתה ראויה לכל ניצחון או תוצאת תיקו. אפשר אפילו לומר שהקבוצות בליגה חששו מהמפגש עם המקומיים – כולל הקבוצות הגדולות.
לעומת זאת, אחרי אותו רצף מרשים בעקבות היכולת על הדשא, הגיע רצף הפוך, שלילי, שמלווה את הקבוצה. חלון ההעברות, לפחות מבחינת המועדון המקומי, הגיע בטיימינג מושלם.

אתה יודע לומר מה קרה לחדרה שהוביל אותה לתקופה הלא טובה שהיא נמצאת בה היום?

“תראי, קודם כל את צודקת. באמת הייתה לנו פתיחת עונה חלומית. איפשהו, באמצע, המומנטום שלנו השתנה והתהפך. אני בטוח, שהוא יתהפך שוב. לשאלתך, בכדורגל במיוחד בארץ, יש עליות וירידות. אני לא מדבר על מכבי חיפה והפועל באר שבע, שתמיד נמצאות בעליה. אלא, על כל שאר הקבוצות בליגה שבתקופות פחות טובות שחקנים נפצעים וחסרים בסגל. הם חוזרים מפציעה ואז לוקח להם קצת זמן לחזור לכושר מלא. עוברים משבר אישי כזה או אחר. כל אלה משפיעים בסוף על תפוקת הקבוצה, הרי שזו שרשרת בה אחד קשור לשני. אין ספק שאנחנו יוצאים לחלון ההעברות הנוכחי ממקום שאנחנו פחות אוהבים להיות בו, עם כדורגל פחות טוב. זו הסיבה שנעשה שינויים על מנת לתת מענה, לרענן, לחזק ולהחזיר את הרעב לקבוצה, שלדעתי קצת חסר לאחרונה ולחזור למסלול הטוב והנעים שהיינו בו”.

מבחינתכם, כהנהלת הפועל חדרה: האם הקבוצה נמצאת במומנטום לא טוב כי ככה זה בכדורגל או שאתם יודעים לשים את האצבע על הגורם או הגורמים?

“אנחנו יודעים לשים את האצבע בדיוק. השחקנים המרכזיים שלנו, אלה שאמורים להוביל את הקבוצה, נמצאים בתקופה אישית פחות טובה. חלקם חזרו מפציעה וחלקם נמצאים במומנטום פחות טוב בשל משבר אישי. בסופו של דבר, כמו שציינתי קודם, קבוצת כדורגל בנויה מיכולתם של שחקנים מרכזיים. ברגע ששחקני מפתח שאמורים להוביל את הקבוצה קדימה, נמצאים במומנטום שלילי, היכולת של הקבוצה כולה יורדת. אני מקווה מאוד שגם ניצחון אחד, כמו למשל מול מכבי נתניה שיש לנו ביום ראשון הקרוב, דרבי חשוב שניצחון בו יכול להחזיר לכולנו את הביטחון ולעלות את חדרה חזרה לדרך המלך וזו בעצם המטרה”.

בהתחשב במה שעברה הפועל חדרה עד עכשיו בעונה הנוכחית, אתה יודע להעריך איפה תסיימו את העונה או שעוד מוקדם מדי?

“אני יודע לומר שהפועל חדרה תישאר בליגת העל. גם בעונה הבאה זו בעצם המטרה העיקרית של הקבוצה. אסור להתבלבל, קבוצת הפועל חדרה היא מועדון צנוע, קטן שבונה ומבסס את מעמדו מידי שנה עוד קצת. לכן, מבחינתי, בכל
עונה בה הצלחנו להישאר בליגת העל, אנחנו שווים לאליפות כמו מכבי חיפה.
המתמטיקה מאוד פשוטה. אנחנו רוצים להישאר הרבה שנים בליגת העל. להמשיך בחזון של לפתח שחקנים צעירים שהחלו את דרכם במחלקות הילדים והנוער שלנו וממשיכים בבוגרים. להנות ולהתפתח וזו המטרה העיקרית”.

התרגלנו לראות את הפועל חדרה מהווה חלק מהקבוצות בליגת העל, כמובן בגלל הכדורגל הטוב שהיא מציגה – גם בתקופות פחות טובות. מודה שלשמוע אותך אומר שהמטרה היא להישאר בליגה, זה קצת מוזר?

“ההצלחה המקצועית של הפועל חדרה בשנים האחרונות היא עובדה שלא נתונה לוויכוח. עם זאת, חשוב להסתכל למציאות בעיניים ובליגה שלנו. במיוחד השנה, שהיא כל כך שוויונית, עם קבוצות גדולות בעלות תקציבי עתק של מיליונים
על מיליונים ונמצאות באזור שלנו. שאני מסתכל על ליגה לאומית ורואה שם את בני יהודה ובעונה שעברה את פתח תקווה וסכנין שירדו, אני מבין שאנחנו, הפועל חדרה, עם התקציב הכי נמוך בליגה, יודעים שאנחנו רוצים קודם כל לשרוד בליגת העל שנה נוספת”.

איפה היית רוצה לראות את המועדון בעוד חמש שנים?

“אני רץ למרחקים ארוכים. כמו שאמרתי וחזרתי פה, לראות את חדרה עוד הרבה שנים בליגה ולא רק כשורדת. לפתח את המועדון וכמובן את השחקנים הצעירים שבו. בחלום האישי שלי הייתי רוצה לראות את שני הילדים שלי שמשחקים במחלקה. אחד בנערים ואחד בנוער. ממשיכים להתפתח ולהתעצם וביום מן הימים מובילים את הפועל חדרה הבוגרת להישגים”.

צילום: שלומי גבאי-הפועל חדרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

מדוזה על חוף הים

מכת מדוזות בחופי הארץ

ב”הלל יפה” מזהירים: עלייה במספר הפניות למיון בשל צריבת מדוזות עונת הרחצה כבר נפתחה

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

שופ דיל

מאמרים נוספים

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן