איך לבחור חברת כרטיסי ביקור דיגיטליים?
אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ולכן אך טבעי שנשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. על-מנת שהכרטיס יהיה מרשים ואפקטיבי באמת, מומלץ בחום ליצור אותו בעזרת חברה מקצועית. המידע בכתבה זו יעזור לכם לבחון כל חברה שמציעה שירות זה.
ניסיון
חברת כרטיסי ביקור דיגיטליים שכבר צברה ניסיון רחב היקף ביצירת כרטיסים מסוגים שונים. הניסיון קריטי משום שלמטרות שונות נדרשים כרטיסי ביקור שונים, גם מבחינת התוכן וגם בהיבט העיצובי. כמו כן ישנם הבדלים בין כרטיסי ביקור של בעלי תפקידים שונים. לכן ככל שהחברה יצרה יותר כרטיסים כך יוכלו נשות ואנשי המקצוע שלה להבין בדיוק מה הצרכים שלכם. בכך ליצור כרטיס שמותאם אליכם באופן מושלם.
חבילה
אם בתחילת הדרך כרטיסי הביקור הדיגיטליים היו דומים מאוד לכרטיסי הביקור של פעם. שההבדל היחיד היה שהם הופיעו על גבי מסך במקום על גבי נייר. היום מדובר במוצר משוכלל מאוד. בהתאם כל חברת כרטיסי ביקור דיגיטליים נבחנת גם על סמך ההצעה שלה, כלומר חבילת המרכיבים של הכרטיס שתקבלו.
הסטנדרט כיום גבוה מאוד. לכן אין סיבה להתפשר על כרטיס דיגיטלי שלא כולל אפשרות לשליחת ווטסאפ ו/או מייל אליכם בלחיצת כפתור, אפשרות להתקשר אליכם גם כן בלחיצת כפתור. עוד כפתור שמחבר את האדם שקיבל מכם את הכרטיס לווייז כדי שיוכל לנווט אל העסק (כשמדובר על עסק שמגיעים אליו פיזית, כמובן), קישורים רלוונטיים (לאתר, לדף הפייסבוק, לאינסטגרם וכו’) וכמובן תמונות ורצוי מאוד גם וידאו באיכות גבוהה.
שירות
השירות של חברת כרטיסים דיגיטליים איכותית באמת, הוא לא “רק” יצירת כרטיס מרשים ועתיר אפשרויות, אלא הרבה מעבר לכך. החברות שמייצרות את כרטיסי הביקור העכשוויים אמורות להציע גם ייעוץ מקצועי. זאת על בסיס אפיון צרכים מדויק שיעזור לכם להבין בדיוק למה אתם זקוקים. איזה כרטיס ביקור יספק לכך מענה מלא. בנוסף נדרש קשב מלא לרצונות של כל לקוח ותמיכה גם לאחר אספקת הכרטיס.
גמישות
כמו כל מוצר, גם כרטיסי הביקור שתוכלו להעביר לכל אחד בלחיצת כפתור זריזה נבחנים על סמך היחס שבין התועלת לעלות. את התועלת כאמור תוכלו להעריך על סמך המרכיבים שיכלול כרטיס הביקור. לגבי העלות כדאי להעדיף חברת כרטיסי ביקור דיגיטליים שמציעה מספר חבילות אפשריות . כך שתוכלו למצוא חבילה שגם מספקת את הצרכים שלכם וגם עומדת במסגרת התקציב.
חברת כרטיסי ביקור דיגיטליים – בחזית הטכנולוגיה
באופן טבעי החברות הפועלות בתחום נדרשות להיות עם יד על הדופק באופן קבוע. כמובן להתעדכן בכל הטכנולוגיות החדשניות. דוגמה טובה לכך היא NFC . הטכנולוגיה שבין השאר מאפשרת לנו לשלם באמצעות הצמדת כרטיס אשראי למסוף בבית עסק כזה או אחר. באמצעות טכנולוגיה זו – ששמה הוא ראשי תיבות של הביטוי ‘תקשורת טווח אפס’ (באנגלית כמובן) – ניתן גם להעביר כרטיסי ביקור דיגיטליים באמצעות הצמדת סמארטפון לסמארטפון, בשיא הנוחות והסטייל.