בחדרה מקצרים את זמני המענה לתושב: מרכז הפעלה ובקרה חדש הוקם באגף שפ”ע
עיריית חדרה ממשיכה לשפר את השירות לתושבים: אגף שפ”ע (שיפור פני העיר) ממשיך בתנופת ההתייעלות שלו, והקמת מרכז ההפעלה והבקרה מהווה אבן דרך משמעותית ביכולת של העירייה לספק שירות מדויק, מקצועי ומהיר יותר. המרכז עוקב אחר מאות פניות מדי יום, תוך שיפור מתמיד בעמידה בזמני המענה. מהנתונים עולה כי בשנת 2025 עמד אגף שפ”ע על 81% עמידה בזמני התקן, ובחודש האחרון זינק הנתון ל־90% – נתון חסר תקדים שמעיד על שיפור מתמיד ביעילות ובמהירות הטיפול בפניות התושבים.
מנהל אגף שפ”ע משה ג’רבי מסביר: “המרכז מהווה כתובת אחת מתכללת לכלל הפניות והפעולות בשטח, ממעקב אחר ניקיון, דרך תחזוקת גנים ודרכים ועד טיפול בפסולת חריגה. כל מנהל רובע או מחלקה מקבל תמונת מצב עדכנית על מנת לוודא טיפול מלא ומדויק. הממשק בין אגף שפ”ע למוקד העירוני ולפיקוח העירוני מאפשר תגובה מהירה ותיאום יעיל”.
במהלך הסיור התרשמו המשתתפים, מ”מ ראש העיר מלכיאל אלבז, מנכ”לית העירייה זיוה הימברג ומנהלת אגף שירות לתושב כלנית שרון מהמערכת המתקדמת, מהשקיפות התפעולית ומהרוח הצוותית של מנהלי הרובעים והמחלקות באגף שפ”ע. ראש העיר הדגיש את חשיבות הדיווח מהשטח בזמן אמת, והיכולת של מרכז ההפעלה להקדים פתרון לפנייה.
ראש העיר, ניר בן חיים: “מרכז ההפעלה הוא נדבך חשוב כדי לתת שירות מצוין ומהיר. התפקיד שלו הוא לא רק לנהל פניות, אלא להוביל את התפיסה העירונית של אחריות, מקצועיות ודאגה אמיתית לתושבות ולתושבים. אני מודה לצוות שפ”ע כולו על עשייה מסורה, רציפה ורואה פני עתיד”.
מ”מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ”ע מלכיאל אלבז: “אנחנו עדים לשיפור אמיתי בתפקוד המערך, וההקמה של מרכז ההפעלה תורמת לכך משמעותית. חשוב להמשיך לקצר את זמני הטיפול בפניות, ובעיקר לתת תיעדוף לפניות בטיחותיות ונושאים שדורשים תגובה מיידית. העירייה מחויבת לשירות איכותי ובטוח בכל שכונה ורובע”.




































