רוצים לקוחות חדשים לעסק עכשיו? שיווק אתרים בגוגל!
כולם רוצים להיות במקום הראשון עד השלישי בתוצאות החיפוש של גוגל. הדבר החשוב ביותר והיעיל ביותר לכל עסק בישראל ובעולם. אבל לא כולם מגיעים לשם. האמת היא שהרוב לא מגיעים לשם, אבל אנחנו לא מתמקדים ברוב. אם אתם רוצים להצליח באמת, ולראות את העסק שלכם מזנק למעלה ביחד עם שורת הרווח, אתם רוצים להתמקד באלו שכן הצליחו להגיע ל-3 המקומות הראשונים בגוגל, וללמוד מה הם עשו לשיווק אתרים. בגוגל אין משחקים – יש חוקים, יש תחרות, ויש להבין את חוקי המשחק. הבנתם אותם, שיחקתם אותה. לא הבנתם? אל תיכנעו!
לא משנה מה העסק שלכם, אתם בוודאי מבינים בו לא מעט. אחרת לא הייתם מתעסקים בו. תנו למומחים בשיווק אתרים בגוגל, אנשים שזה העסק שלהם, לנהל לכם את הקמפיין, ותמצאו את עצמכם איפה שאתם אמורים להיות.
הדרך החכמה לעשות שיווק אתרים בגוגל
כמו בכל תחום, גם עם שיווק אתרים בגוגל יש דרך טובה ודרך טובה עוד יותר לעשות זאת. דבר ראשון, חובה לעשות קידום אתרים. גוגל היא האוטוריטה, ואם לא התחלתם עד היום, אתם פשוט חייבים להתחיל. דבר שני, בין אם אתם נעזרים באיש מקצוע ובין אם לא – הנה כמה מסימני הדרך החיוניים למהלך קידום האתר שלכם בגוגל – מהאספקט של מחקר והבנת המהלך:
רשימת מילות מפתח – אתם צריכים רשימה חדה ותמציתית של מילות המפתח העיקריות אותן יחפשו אנשים המחפשים פיתרון לבעיה שאתם יודעים לענות עליה. במילים אחרות – תשאלו את עצמכם: אם הייתי לקוח פוטנציאלי של השירות\מוצר שלי – מה הייתי מחפש? כמובן שיש גם כלים שיעזרו לכם עם זה, כלים שהם כמובן של האחת והיחידה – גוגל.
מחקר מתחרים – חפשו בגוגל את המילים שמצאתם ברשימה הנ”ל. מי אתם מוצאים בעמדות הראשונות? איך נראה הפרסום שלהם? איך נראה האתר שלהם? מה הם מציעים? תלמדו את התחרות, ותהיו טובים ממנה! חפשו את המילים שהם משתמשים בהם, את התמונות, את הנראות והמיתוג, וכל מה שיכול לעזור לכם לעקוף אותם.
רוצים לדעת עוד?
התחום של שיווק אתרים בגוגל הוא לא עוד תחום שוליים משני. אי אפשר ללמוד אותו “על רגל אחת”. מקדמי ומשווקי אתרים משתמשים בעשרות כלים טכנולוגיים שאוספים מידע בכמויות עצומות, ומציגים ניתוח עומק של השוק, המתחרים, האפשרויות, ומהיכן כדאי “לתקוף” את השוק בכדי למקסם ולייעל את תהליך השיווק. בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור שאתם מחפשים תוצאות, ואת זה יביאו לכם אנשי מקצוע.
שיווק אתרים בגוגל נשען על ניסיון, ידע וכלים שאינם זמינים לקהל הרחב. כשאתם ניגשים לבחור חברה שתשווק את האתר שלכם, תלמדו קצת על הנושא, מספיק בכדי להכיר את השיח, ולהבין על מה מדברים איתכם. כך תוכלו להבין האם מדובר באנשים רציניים שעושים את העבודה ביסודיות ועד תום, אנשים שיביאו את האתר שלכם למקום הראוי, ואת העסק שלכם לנסיקה מפתיעה וחיובית.