מדוע פרסום ברשת חברתית-פייסבוק היא הדרך הטובה ביותר כיום לפרסם את החברה שלכם?
המין האנושי ידע מהפכות רבות כמו מהפכת הברזל, המהפכה התעשייתית, המהפכה המדעית ועוד. אך ללא ספק המהפכה הגדולה ביותר שידע המין האנושי היא מהפכת האינטרנט. כיום אפשר להיות בכל העולם בו זמנית ברשת חברתית, לדבר עם אנשים משנחאי או טוקיו מישראל ולהגיע ללקוחות בכל העולם בלחיצת כפתור.
על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש אתרים הנמצאים מעל כולם ואנו כמובן מדברים על פייסבוק. בגלל זה גם כל כך כדאי לבצע פרסום בפייסבוק. מי שמפרסם בפייסבוק מפרסם למעשה באתר הנפוץ בעולם וכך הוא יכול להגיע לקהלים עצומים שלא חשבנו שאפשריים. אפשר לראות את הנתונים למשל בישראל שם פייסבוק הוא האתר הנפוץ בארץ שיש בו הכי הרבה משתמשים וכך למעשה בכול העולם ולכן כל כך כדאי לפרסם באתר זה.
מדוע עדיף לפרסם בפייסבוק ולא בטלוויזיה או ברדיו?
כאשר אנו מדברים על פרסום בפייסבוק אנו צריכים גם לשאול מדוע עדיף לפרסם בפייסבוק ולא ברדיו או בטלוויזיה? אם כן אתם צריכים להבין כי ברדיו אנו צריכים עשרות אלפי שקלים תקציב בכדי לפרסם בפלטפורמה זו ובטלוויזיה אנו צריכים מאות אלפי שקלים ואף מיליונים.
לעומת זאת בפייסבוק אפשר לפרסם בתקציב של כמה עשרות שקלים ביום וכך גם עסקים קטנים יכולים לפרסם בפלטפורמה זו. כך אתם יכולים להבין כי בפייסבוק כולם שווים ועסק קטן לא צריך להחליט האם הוא ראש לשועלים או זנב לאריות והוא יכול בתקציב קטן להתחרות בעסקים ענקיים וזה דבר מפעים ומדהים.
האם כל חברת פרסום יכולה לסייע לי לבצע פרסום בפייסבוק?
עליכם להבין כי פרסום בפייסבוק דורש ידע והבנה עצומה במנגנון הפרסום. כך למשל צריך לדעת את מי לטרגט, כמה תקציב לתת לפרסום, לאיזה מדינות לפתוח את הפרסום ועוד ועוד שורה של נושאים שהמפרסם צריך לדעת ולהבין בהם.
לכן אתם צריכים להבין כי מי שרוצה לפרסם בפייסבוק צריך לעשות זאת עם חברה מקצועית ולא סתם חברה אלא חברה המתמחה בפרסום בפסייבוק. אם אתם פונים למשרד פרסום ואין לו מחלקה העוסקת באופן ישיר בפרסום בפלטפורמה של פייסבוק לא כדאי לכם לבחור בחברת פרסום זו. לכן שימו לב לאיזה חברה אתם פונים בשביל הפרסום בפייסבוק ורק אז תבחרו את החברה הזאת.
מדוע ניסיון הוא קריטי אצל חברות המסייעות לי לפרסם בפייסבוק?
כאשר אתם פונים אל חברה בשביל פרסום בפייסבוק אתם חייבים לבחון את הניסיון שלה. עליכם להבין כי ככל שחברה יותר מנוסה בפרסום בפייסבוק כך היא תדע יותר כיצד לפרסם ולנהל את הקמפיין שלכם. לכן אל תתביישו ושאלו את החברה כמה ניסיון יש לה בפרסום זה ואז תדעו האם לבחור בה או להמשיך ולחפש חברה יותר מנוסה.