הועדה לבחירת עובדים בכירים אישרה את מינוייו של שם טוב שמבי לתפקיד מנהל אגף הכנסות – תפקיד חדש שנולד בשל הצורך לתכלל את כלל ההכנסות העירוניות ולבצע ביקורת בזמן אמת.
לראשונה בעיריית חדרה מונה מנהל לאגף הכנסות. התפקיד, כך מציינים בעירייה, נולד במטרה לתכלל את כלל ההכנסות העירוניות. במקביל, לבקר ולאמוד אותן באופן שוטף – תוך שיפור ביצועים מתמיד. הוועדה לבחירת עובדים אישרה את מינויו של שם טוב שמבי. שם טוב שמבי, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, סיים שורה ארוכה של לימודי תעודה. בהם, קורס גזברים, הכשרת דירקטורים בכירים בתאגידים, קורס בוררים, קורסים בשוקי ההון וקורס אימון מנהלים. שמבי מונה לתפקיד מנהל אגף הכנסות, תפקיד חדש בעיריית חדרה, שנולד במטרה לתכלל את כלל ההכנסות העירוניות של הרשות. במקביל, לבקרן באופן שוטף ולדאוג למיקסומן. האגף מהווה מערכת כוללת של התנהלות המיסוי, האגרות והתשלומים, המאפשרת מתן שירות לתושב ובעלי העסקים בעיר.
אחריות התפקיד היא, בין היתר, מתן תשובות להשגות ולעררים. זאת לצד ייצוג הרשות בפורומים שונים. הנחיה ופיקוח על מתן השירות בתחום הגבייה לתושבים ולבעלי העסקים ברשות. דגש רב יתמקד בפיתוח ובניהול מיזמים בנושא שירות לתושב.
שם טוב שמבי, תושב חדרה (54), נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא החל את הקריירה המקצועית שלו בבנק לאומי. שם טוב שימש, בהמשך, כמנהל חשבונות ראשי ומנהל תחום עסקים וביטוחים בחברה לפיתוח קיסריה במשך כשמונה שנים. בנוסף, שימש כמנהל בכיר באזור מרכז- – צפון ומנהל פרויקטים מיוחדים של קבוצת מילגם שירותים לעיר, במסגרת תפקידו שחמש כמנהל פרויקטים של גביה ואכיפה ברשויות מקומיות ותאגידי מים. בשבע השנים האחרונות כיהן שמבי כסגן גזברית, מנהל הארנונה והממונה על הכנסות בעיריית חדרה. במסגרת תפקידו היה אחראי על ניהול עובדים, ייצוג עמדת אגף הכספים של הרשות בפורומים שונים, הוביל סקר נכסים, עבודת מטה בתחום הגבייה והאכיפה והגדלת ההכנסות ממקורות שונים ועוד.
1תגובה