עיריית חדרה, באמצעות מנהלת העסקים בחברה הכלכלית, משיקה שירות חדש. השירות מאפשר לבעלי עסקים בעיר לקבל מענה מהיר ויעיל לפניותיהם דרך מוקד 106.
עיריית חדרה, באמצעות מנהלת העסקים בחברה הכלכלית, משיקה שירות חדש. השירות מאפשר לבעלי עסקים בעיר לקבל מענה מהיר ויעיל לפניותיהם. זאת, דרך מוקד 106. את היוזמה הובילה חברת המועצה ומחזיקת תיק העסקים ורישוי, אתי אטיאס. מטרתה המרכזית היא להעניק לקהילת העסקים המקומית כלי דיגיטלי נגיש לטיפול במגוון נושאים הקשורים לסביבת העסק.
הפלטפורמה החדשה, שכאמור פותחה בשיתוף פעולה בין מנהלת העסקים ואגף השירות לתושב, מאפשרת דיווח מיידי על מגוון נושאים. בין השאר: ניקיון סביבת העסק, גיזום וניקוזים, שילוט, טיפול במכשולים ברחוב ופינוי קרטונים. הייחודיות בשירות היא בזמני תגובה מקוצרים במיוחד. זאת, מתוך הבנה כי בעבור עסקים נראות במרחב הציבורי הינם קריטיים. .
חברת המועצה אטיאס אישרה את הפרטים. למערכת העיר News אמרה, כי "העסקים המקומיים הם הלב הפועם של הכלכלה בחדרה. באמצעות הפלטפורמה החדשה, אנו מבטיחים שבעלי העסקים יוכלו להתמקד בניהול העסק שלהם. אנחנו אנחנו נדאג לסביבת עבודה נוחה, נקייה ומטופחת".