עיריית חדרה עושה צעד נוסף לעבר מצוינות בשירות לתושבים עם הקמתו של פורום שירות עירוני, להעניק שירות איכותי לתושבים, בעלי עסקים ומבקרים בעיר
עיריית חדרה עושה צעד נוסף לעבר מצוינות בשירות לתושבים. עם הקמתו של פורום שירות עירוני, בהובלת סמנכ”ל העירייה חנן אדרי ומנהלת אגף שירות לתושב כלנית שרון. הפורום הוקם בהתאם לחזונו של ראש העיר, ניר בן חיים. במטרה להעניק שירות ברמה גבוהה לתושבים, בעלי עסקים ומבקרים בעיר.
פורום השירות יפעל ליישום ולשיפור תהליכי השירות בכלל אגפי העירייה. על פי התכנון, הפורום יתכנס אחת לחודש, ובמפגשים אלה יושם דגש על טיפול בפניות תושבים, למידה משותפת וייעול תהליכי המענה לתושבים. הפורום שם דגש גם על שימוש בכלים דיגיטליים וחדשניים, במטרה לייעל את תהליכי המעקב והבקרה, ולהבטיח שירות מהיר ומיטבי.”מדובר ביעד אסטרטגי חשוב עבור עיריית חדרה,” אמר חנן אדרי, סמנכ”ל העירייה, “מטרתנו היא להעניק לתושבי העיר חווית שירות קשובה, שתואמת את הערכים והמדיניות שמוביל ראש העיר – עם הפנים לתושב”.
כזכור, לפני כשנה וחצי הוקם בעיריית חדרה אגף שירות לתושב ששם דגש על חווית השירות בעיר, טיפול בפניות ומתן מענה לתושבים בכל הערוצים. בין החידושים שמוביל האגף, נמצא בשיאו תהליך הכשרה ולמידה למנהלי ועובדי העירייה שמטרתו ליצור שפה משותפת בתחום השירות ולהעלות פתרונות לסוגיות העלות מהשטח דוגמת בירוקרטיה, דיגיטציה, נגישות השירותים ושיח עם התושב, זאת במטרה להעניק לפונים שירות שיותיר חוויה חיובית.