המערכת החדשה לניהול קשרי לקוחות ידידותית למשתמש, מאפשרת לפשט ולייעל תהליכי עבודה ולשפר בדיקת זמני ביצוע ומעקב אחר ביצוע.
כחלק משורה של צעדים בתחום שיפור השרות לתושב, ביניהם הקמת אגף שרות לתושב, שייצר שירותים נגישים, נוחים וזמינים וחוויית משתמש חיובית. הוכנסה לאחרונה לארגון מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות (CRM). מטרתה לסייע בניהול הקשר עם התושב, תוך ייעול תהליכים פנים ארגוניים. מיפוי מלא של כלל הפניות המגיעות לכלל אגפי העירייה השונים והוספת שירותים מקוונים נוספים, אשר בשאיפה יאפשרו מתן כלל השירותים העירוניים מהבית, בזמינות מלאה וללא צורך להגיע לבניין העירייה. בשבוע שעבר, לקראת הטמעת המערכת בארגון, עברו עובדי העירייה הדרכה מקצועית על ידי צוות א. ש. בינה – הדרכה, ייעוץ ופיתוח בע"מ. החברה, כאמור, בנתה עבור העירייה את המערכת באופן המותאם אישית לצרכיה. העובדים שעברו את ההדרכה מספרים, כי המערכת החדשה היא ידידותית למשתמש.
"ה CRM מאפשרת לנו לייעל ולפשט את תהליכי העבודה. לנהל את הקשר עם הלקוחות שלנו באופן המיטבי ולשים את צרכיהם במרכז. זאת באמצעות הענקת שירות טוב יותר וקיצור זמני הטיפול בפניות תושב בצורה משמעותית", אמרו השבוע עובדים שלקחו חלק בהדרכה. "
ניהול קשרי לקוחות הנו תחום העוסק בשיפור שירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צרכיהם. בהמשך, בהעדפותיהם ומידת שביעות הרצון שלהם מהארגון ומרמת השירותים הניתנים להם. הניתוח מבוצע אוטומטית ובאמצעות כלים מתקדמים של טכנולוגיית המידע. המערכת החדשה תהווה, כאמור, כלי מרכזי בניהול השירות לתושב. היא מאפשרת תהליכי עבודה נוחים, חיסכון בזמן ועבודה ומענה מהיר ומיטבי. המערכת מתעדת את הקשר הרציף של התושב עם הארגון. מרכזת את נתוניו לממשק אחד ומשתפת את המידע בין העובדים הרלוונטיים – כך שמתקבלת תמונת מצב עדכנית ושלמה אודותיו במערכת מרכזית אחת.