הפיילוט הצליח: מעל 1600 פניות ודיווחים באמצעות ווטצאפ התקבלו במהלך 50 הימים הראשונים להפעלת השירות במוקד 106 המועצתי
בתוך כ- 50 ימים מאז הפעיל מוקד 106 המועצתי את שירות קבלת הפניות והדיווחים בווטצאפ, טיפל המוקד בלמעלה מ-1600 פניות. כך עולה מנתוני מוקד 106. מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור השיק לפני כחודשיים שירות חדש לפתיחת פניות בווטצאפ. השירות החדש נועד לשפר, להקל ולייעל את מערך השירות לתושב. לצורך זאת, ייעד המוקד מספר ווטצאפ ייעודי, ובמועצה מעודדים את התושבים לשמור על המספר באנשי הקשר. המספא הוא: 053-4846176
השירות שהשיק המוקד מאפשר לתושבי המושבה לשלוח בזמן אמת הודעות. בכך, לחסוך את זמן ההמתנה למענה המוקדנים. לצד זאת, ניתן גם לשלוח תמונות ומיקום GPS של המפגע. המיקום, אותו מעבירים המוקדנים לגורמים בשטח, משפר משמעותית את זמן התגובה. לצד השימוש באפליקציית ווטצאפ במוקד, חיזקו במועצה את מערכת התפעול והבקרה. מהלך זה נועד כדי לשפר את המענה ולאפשר בקרה על הליכי הטיפול.
על-פי נתוני מועצת פרדס חנה – כרכור, מוקד 106 מקבל מדי חודש כ-4,000 פניות. הפניות מופנות לאגפים, למחלקות ולגופי הסמך של הרשות. “השירות החדש מאפשר לתושבים לייעל את מערך פתיחת הפניה. גם בקלות וגם בזמינות מרבית. זאת, ללא צורך בזמן המתנה יקר”. כך מסבירה אולגה צימרמן מכלוף, מנהלת מוקד 106. עוד לדבריה, המענה האנושי בווטסאפ ניתן בשלב זה בימים ראשון – חמישי. השירות עצמו בין השעות 08:30-15:30. המוקד עצמו פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, במענה טלפוני. בנוסף, בפנייה מקוונת וטופס ייעודי בקישור הבא: להגשת פנייה מקוונת