מהו קידום אתרים בחו”ל ואיך עושים זאת נכון
ככל שהגלובליזציה הכלכלית ממשיכה להתרחב, קידום אתרים בחו”ל הופך לחשוב יותר ויותר לחברות. בינלאומיות של אתר חורגת מתרגום פשוט של האתר: חשוב לקחת בחשבון מאפיינים ספציפיים למדינה כמו תרבות, מנטליות או העדפות של הקהל המתאים.
כי יש סיבה שהובילה אתכם לקרוא את המאמר הזה, נכון? אולי משהו באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלכם עדיין מייצר כמה שאלות, ויתכן שהספקות שלנם נובעים מספקות שיש לכם בכל הנוגע לתהליכי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). יתכן שאתם מאמינים שאם תכנית קידום האתר שלכם כבר משיגה תוצאות לעסק שלכם; למה לא להתחיל לקדם את האתר גם בחו”ל?
ובכן, ראשית חשוב להבין שקידום אתרים הוא תהליך שלעולם אינו מסתיים. שנית, מה שעובד בישראל לא בהכרח יעבוד טוב בחו”ל. לכן אתם צריכים לצידכם מומחי אסטרטגיות דיגיטליות שיסייעו לכם להתרחב ביעילות לשווקים חדשים עם אסטרטגיית SEO מותאמת לארגון שלכם ולמטרות שהצבתם.
אבל בואו נבין רגע מה זה קידום אתרים בחו”ל
קידום אתרים בחו”ל הוא פשוט מונח שמשמש באינטרנט כשהשיח עוסק בקבלת החלטות והיבטים טכניים של הפיכת אתר אינטרנט מקומי לאתר בינלאומי. התהליך עוסק בסוגיות תחרותיות עולמיות, ולכן חשוב לתכנן את האסטרטגיה הדיגיטלית ואת התחרות, עוד לפני הרחבת הפעילות.
זהו תהליך האופטימיזציה של אתר כך שגוגל תזהה את המדינות שאליהן אתם מעוניינים להגיע, או את השפות בהן עליכם להשתמש בעסק שלכם. תהליך זה יכול להיות מוגדר גם כמיקום גיאוגרפי של קידום אתרים, שבמקום לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם על מנת למשוך תנועה מקומית מהארץ, המומחים בתחום יבצעו אופטימיזציה לאתר שלכם, שמותאמת למדינות ושפות שונות.
טוב, אז בואו נתרגם את התוכן באתר כך שגולשים מחו”ל יוכלו לקרוא אותו, נכון? אז זהו, שממש לא!
ההתעניינות שלכם בקידום אתרים בינלאומי התחילה כשהאתר שלכם הגיע למצב בו אתם מקבלים תנועה מצוינת בעסק, ויש לכם נוכחות פיזית ווירטואלית מעולה בארץ. הנוכחות שלכם באינטרנט כל כך חזקה, שאתם פתאום מתחילים לקבל מבקרים מאנגליה, ספרד, או ארצות הברית.
שינוי מעניין זה בתנועה באתר שלכם גורם לכם להתחיל לתהות אם הפוטנציאל שלכם במדינות אלו מבטיח, ואתם שוקלים להעביר את תוכן האתר שלכם לאתר חדש עם תרגום תואם למדינות שמהן אתם מקבלים מבקרים, ולכבוש שווקים חדשים, נכון? לא נכון!
אם כבר להתרחב לחו”ל, אז רק עם המומחים בתחום. הנה הסיבה
קידום אתרים בחו”ל עוסק בחומים נרחבים הרבה יותר מאשר תרגום פשוט. האתר שמיועד לקהל בחו”ל צריך להתאים לאוכלוסייה בארץ שאליה אתם מכוונים את השיווק הדיגיטלי החדש שלכם, לתרבות המקומית, לדקויות של השפה, ולביקוש של קהל היעד החדש.
ולשם כך מיועד תהליך מקצועי ונכון של קידום אתרים בחו”ל. מנועי החיפוש צריכים להבין את השפות החדשות ואת האזורים שאליהם אתם מכוונים את הקידום, והמומחים בתחום יודעים להגדיר את האתר שלכם באופן כזה שהוא ישלח את האינדיקציות למנועי החיפוש בצורה נכונה כדי להגיע למדינות אליהן אתם מכוונים.
זה מה שתקבלו עם שירות מקצועי של קידום אתרים בחו”ל
עם הליווי של מומחי שיווק דיגיטלי, תוכלו לכבוש את האינטרנט באמצעות האתר שלכם, עם יישום טכניקות נכונות של קידום אתרים בחו”ל שיאפשרו לכם:
- להיות תחרותיים גם בארצות אחרות עם מחקרים מקיפים של מילות מפתח וניתוח המתחרים;
- לגוון את השווקים המקומיים בחו”ל;
- להציע תכנים חדשים בשפה שמותאמת לדקויות השפה בארץ היעד;
- להציע שירותים ומוצרים רלוונטיים לקהל היעד בחו”ל;
- להעריך את הביקוש למוצרים ושירותים בחו”ל, ולספק אותם.
- להתרחב נכון מעבר לשוק המקומי בישראל.
חשוב להבין שזהו תהליך נרחב ותצטרכו את הנכונות המתאימה לאמץ את הדרישות של שיווק העסק שלכם בחו”ל, כולל הפנמת הנחיות SEO. בחו”ל תמצאו עולם שלם של הזדמנויות, ואין ספק שמטרה זו היא הכוח המניע שלכם להוציא לפועל את הפרויקט הבינלאומי שלכם.
התוכן החדש חייב להתאים לקהל היעד בחו”ל
התוכן של האתר החדש שלכם צריך להיות מותאם לדקויות השפה המקומית. חשוב להבין שלא ניתן להשתמש באותן מילים באותו אופן, כי השיווק צריך להיות מכוון לפתרונות שהגולשים בחו”ל מחפשים, עם התאמה למאפייני התרבות שלהם ובשפה שהם מבינים בקלות.
לכן תהליך קידום אתרים מתמקד בשכתוב או כתיבה מחדש של כל התוכן, כך שהוא יוגש לגולשים באופן מושלם שיגרום להם להתעניין יותר בחברה שלכם ויוביל אותם ליצור קשר. אבל את המטרות האלו תוכלו להשיג רק אם תשכרו את שירותי המומחים בתחום, שיש להם ניסיון של שנים בתהליכי קידום אתרים בחו”ל.
מוכנים לצאת לדרך?
אם אתם מחפשים תמיכה לפעילויות קידום אתרים בחו”ל, או שאתם מעוניינים להתאים את אסטרטגיית ה-SEO שלכם לשווקים בינלאומיים, היועצים בסוכנויות קידום דיגיטלי ישמח ללוות אתכם.
מומחים אלו בקיאים בהשגת יעדי המפתח, עם ניתוח הסביבה התחרותית בחו”ל, זיהוי הבעיות הפוטנציאליות והרכבת תוכנית מאורגנת וריאלית לחלוטין של קידום האתר שלכם לשווקים שאליהם אתם מכוונים בחו”ל.
אז כן, זהו תחום נרחב מאוד, ואפשר להשקיע הרבה זמן בפיתוח הרעיון, אבל עם הליווי של אנשי המקצוע המתאימים, תוכלו להתקדם בהדרגה אבל בבטחה, וליישם נכון את כל השלבים הנוגעים לתהליך קידום אתרים בחו”ל.
אז אם אתם חושבים שהגיע הזמן למנף את אסטרטגיית השיווק המקומית שלכם לקהלים בחו”ל, זה הזמן להתייעץ עם מומחי שיווק דיגיטלי כדי להבין איך השירותים שלכם ישפרו את התוצאות שלכם!
כנסו לכתבות נוספות בנושא שיווק וקידום העסק