• גלאון קליניק
  • מיטות וספות למכירה של רשת בננה שופ
ורדינון נעמן טיפים לסידור הבית והמטבח

לקראת המעבר לשעון חורף: כך תכינו את ביתכם לעונה הקרה

בלילה שבין 26 ל-27 באוקטובר 2024 (בין שבת לראשון) תעבור ישראל לשעון חורף. מעבר לסידור ארונות הבגדים, כדאי להכין גם את ארונות המטבח, המצעים וחדר האמבטיה. כדי להפוך את משימת הארגון לנוחה, יעילה ונעימה יותר, הכינו מומחי מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן מספר המלצות 

בלילה שבין 26 ל-27 באוקטובר 2024 (בין שבת לראשון) תעבור ישראל לשעון חורף. מעבר לסידור ארונות הבגדים, כדאי להכין גם את ארונות המטבח, המצעים וחדר האמבטיה. כדי להפוך את משימת הארגון לנוחה, יעילה ונעימה יותר, הכינו מומחי מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן מספר המלצות

קריר לכם קצת בערבים?  זה נעים ונחמד יותר וגם הסימן להתחיל לעבוד על הבית.. הנה כמה עצות

סידור המצעים והמגבות

  1. אם המצעים שלכם מאוכסנים במגירת מצעים, אל תסדרו אותם אחד על השני, כי קשה להגיע למצעים שבתחתית. העדיפו “להעמיד” את המצעים על צידם. אם אין לכם מגירת מצעים מתחת למיטה וארון הבגדים שלכם מלא בבגדים – צרו לכם ארון ייעודי למצעים ומגבות. תוכלו להשתמש בארון שירות צר שלא תופס הרבה מקום.
  2. את המצעים ניתן לסדר באחד משני אופנים: לפי סטים או לפי קטגוריה – סדינים, ציפות וציפיות לחוד, כל קטגוריות בערמה נפרדת. אם מסדרים לפי סטים, כדאי להכניס כל סט מצעים לתוך אחת מהציפיות של הסט, כך גם תשמרו על סדר ותחסכו בשטח אחסון וגם תרכזו את כל חלקי הסט יחד. אם אתם דווקא בעניין של קטגוריות, כדאי להחזיק מצעים בשיטת מיקס אנד מאץ’ כך שכל מה שתוציאו מהארון תמיד יתאים אחד לשני.
  3. ומה לגבי המגבות? ראשית, מומלץ למיין את המגבות מעת לעת ולרענן את המלאי. כדאי לאחסן אותן בקטגוריות בהתאם לשימוש: מגבות רחצה במקום אחד, מגבות ידיים / פנים בנפרד ומגבות אורחים בחדר האורחים.
  4. מגבות אפשר לקפל ולהניח בערמה או לאחסן אותן מגולגלות, כך יותר נוח לשלוף מגבת מהארון. מקפלים אותן לשתיים או לארבע (תלוי בגדול המגבת ובעומק המדף) ומגלגלים. ממש כמו בבית מלון.

 

לסדר את חדר האמבטיה

אין כמו מקלחת חמה ומפנקת בחורף! היערכות וארגון נכונים לקראת העונה הקרה יסייעו להוציא את מירב התועלת מהשהות בחדר האמבטיה ולהאריך את חוויית הפינוק גם אחרי. אז מה כדאי לקחת בחשבון ועל מה לשים דגש?

הכינו מראש חלוקי אמבטיה

ברגע שתסיימו את המקלחת, תמצאו את עצמכם קופאים מקור. אחת מהדרכים להתמודד עם המצב הזה היא לרכוש חלוקי אמבטיה שישמשו אתכם בקביעות. מדובר על חלוקים שעוטפים אתכם לגמרי, כך לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם קור עז.

התקינו תנור חימום איכותי

דרך נוספת להתמודד עם קור באמבטיה היא להצטייד בתנור חימום איכותי. תפעילו אותו לפני הכניסה למקלחת ותקבלו תוך דקות ספורות חדר חם ונעים.

הוסיפו מחמם מגבות

מחמם מגבות הוא מתקן שעליו אתם מניחים את המגבת לפני שאתם משתמשים בה. המתקן יחמם את המגבת ויגרום לה להרגיש נעימה במיוחד בעת ההתנגבות עצמה. מעבר לתחושת הנעימות, מגבת חמה תהיה מגבת שתייבש אתכם במהרה.

ריכשו שטיחוני אמבטיה

המגע של הרגליים עם הרצפה הקרה עשוי להיות כזה שתרצו להימנע ממנו. יש כאלה שרוכשים מגבות לרצפה, אך בכל פעם יהיה עליכם להחליף אותן. שטיחוני אמבטיה נועדו בדיוק למשימה הזאת. השטיחים כשלעצמם מאוד עבים, מה שימנע מכם להרגיש את הקור מהרצפה. בו בזמן הם מחזיקים מעמד לכמה שימושים, מבלי שתצטרכו להוציא שטיחון אמבטיה חדש.

 

סידור ארונות המטבח

1. צריכים מקום לכל הסירים והמכסים שלהם? סדרו את הסירים בערמות, אחד בתוך השני, לפי הגודל, והעמידו את המכסים בצד. אם המכסים נוטים לגלוש מטה ולא נשארים עומדים – הציבו מחיצה בתוך המגירה. גם מחבתות מאחסנים בערמה, אבל דואגים לשים יריעות בד או מגבות נייר בין המחבתות כדי שלא יישרטו.

  1. היצמדו לכלל “מה ששמיש – נגיש”. כלים, מחבתות, סירים ותבלינים בהם אתם משתמשים בתדירות גבוהה צריכים להיות בהישג יד. כלי אירוח וסטים יוקרתיים של קרמיקה שיוצאים רק בחגים אפשר למקם בארונות עליונים.
  2. את כפות העץ וכלי הששת מאחסנים במגירה שמתחת לכיריים, כדי שיהיו זמינים תוך כדי בישול. אין לכם מגירה או שאתם מבשלים בכיריים מעל תנור? העמידו את הכפות וכלי הבישול בתוך כלי ייעודי על השיש ליד הכיריים.
  3. חוסכים מקום: העדיפו מיכלי אחסון מתקפלים עשויים סיליקון לניצול יעיל וחסכוני של מגירות המטבח. הם מתקפלים לשליש מגודלם ובזכות המכסים שלהם ניתן לערום אותם אחד על השני. בנוסף למתקפלים, מיכלים שקופים מזכוכית או מפלסטיק יעשו לכם סדר במזווה. אם חסר לכם מקום – העדיפו מיכלי אחסון וקופסאות מרובעים ומלבניים שמנצלים את שטח הארונות, המגרות והמדפים טוב יותר.
  4. לכולנו יש מגירת פיצ’פקעס במטבח עם מספריים, גומיות, קליפסים לשקיות, מצתים ושאר ירקות. סדרו אותם בסלסלות קטנות או היעזרו במחיצות כדי לשמור על הסדר במגירה.

 

נעמן וורדינון מזמינים אתכם לארגן את חדרי הבית השונים לקראת החורף ומציעים ליהנות משלל מוצרים איכותיים שבקולקציות סתיו-חורף 2024. לקוחות נעמן וורדינון, חברי מועדון NV Club ומצטרפים חדשים נהנים ממבצעים אטרקטיביים על הקולקציות החדשות, החל מ-40% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה.

להשיג בחנויות המותגים ובאתר האון ליין.   בתוקף עד 2.11.24 ו/או עד גמר המלאי.

צילום: תמי בר שי

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט!

עוד כותרות

ספורט

נדלן

מירי כהן אלין כהן

מירי כהן משיקה ספר

ביתה של אושיית הרשת ונערת האיפור אלין, הגיעה למתחם מול להשיק את ספר המתכונים

רכילות

תרבות ופנאי

עסקים

לייף סטייל

בריאות

חוק ומשפט

אוכל

חינוך

מאמרים נוספים

סנ"צ אריה דורון משטרת חוף

אריה דורון מאמין בדרך

שבועיים לאחר שמונה לתפקיד דובר משטרת ישראל, מצא עצמו סנ”צ אריה דורון במתקפה תקשורתית

קומפרסור לרכב

קומפרסור לרכב

המדריך לרכישת קומפרסור לרכב להשגת כוח לצמיגים ושליטה ברכב אם אתם מחפשים ציוד ואביזרים

מסדרון שטוף -תשלום לועד בית

תשלום ועד בית

איך אפשר לייעל את התהליך של גביית ועד בית אין ספק כי אחד מהתפקידים

נהיגה בחורף

זהירות! נהיגה בחורף

ראות מוגבלת, כבישים רטובים וחלקים ורוחות חזקות – הם רק חלק מהסכנות הנלוות לנהיגה

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

מהו חימום תת רצפתי, מהן היתרונות ולמי זה מתאים החורף הישראלי אולי לא קר

גולף-איתי כהן

איתי כהן דור 3

הוא מסומן כדבר הגדול הבא בענף הגולף, הוא דור שלישי לשחקני גולף שצמחו באור

מבריטניה ישירות לישראל

רילוקיישן לישראל מבריטניה: חברת לוגיסטיקה הופכת את התהליך לקל ופשוט למרות שהשהות באנגליה במשך

מראש שיש חוזר ובענק

חברת אלוני משיקה את הטרנד בעולם העיצוב: אריחי גרניט פורצלן ענקיים במראה שיש בהשראת

מסיבה במועדון

מסיבת סמים ואלכוהול

המשטרה חשפה הלילה מסיבה רווית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה

ניידות משטרה במחסום

מבצעי אכיפה בפרדס חנה

כחלק ממאמצי התפשטות הקורונה נמשכים מבצעי האכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה במרחב הציבורי, בימים

תמונה של חטיף משולשים

משולשים בשלושה טעמים

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות: “מושלשים” “מושלשים”

שריפה ביער

שבוע של גל שריפות

סיכום אירועי השריפות , תחנת כיבוי חדרה משעות הבוקר לוחמי האש של תחנת חדרה

ילד עם מסיכת קורונה וכפפות מביט מהחלון

חרדה ושמה קורונה

“הגל השני” של הקורונה חידד את העובדה כי הנגיף יישאר אתנו ככל הנראה, לעוד

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

ראש המועצה הגר פרי יגור : “הופכים חזון למציאות! מליאת המועצה דנה ואישרה נושאים

שתפו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן