המועצה המקומית השיקה פלטפורמה ייחודית בשיתוף MYSHOPS. הפלטפורמה מעניקה חשיפה חינמית לבעלי עסקים והטבות בלעדיות לתושבים. המטרה: לעודד קנייה מקומית.
המועצה המקומית פרדס חנה כרכור משיקה זירת מסחר חדשנית. מטרתה, לעודד את הכלכלה המקומית ולחזק את העסקים הקטנים במושבה. הפלטפורמה, שהוקמה בשיתוף עם חברת MYSHOPS, מאפשרת לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה חינמית. במקביל, לנהל קמפיינים ולייצר שיתופי פעולה מסחריים.
השבוע נערכה פגישת השקה בהשתתפות ראש המועצה, יוני חכימי. יחד איתו השתתפו סגנו עו"ד אביעד סיני, מנהלת מחלקת רישוי וקידום עסקים, ליליאן נעמה, ומנכ"ל MYSHOPS, ינון שילד.
ראש המועצה, יוני חכימי, הרחיב לעיתון העיר News. "זירת המסחר היא כלי משמעותי לפיתוח העסקים המקומיים. אנו שואפים לספק להם פתרונות דיגיטליים, שיגדילו את החשיפה וההכנסות. זאת, תוך חיזוק תחושת הקהילתיות וקידום כלכלה מקומית משגשגת".
"זוהי יוזמה חשובה שתסייע לכל עסק במושבה להגיע לקהל יעד רחב יותר", הוסיף עו"ד אביעד סיני. "אנו מתכננים קמפיין פרסום רחב שימשוך תושבים להצטרף ולתמוך בעסקים המקומיים".
ליליאן נעמה, מנהלת מחלקת רישוי וקידום עסקים, קראה לבעלי העסקים להצטרף. "בכמה צעדים פשוטים תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם וליהנות מהטבות ייחודיות. הורדת האפליקציה היא צעד קטן שמשפיע על כולנו".
ינון שילד, מנכ"ל MYSHOPS, סיכם ואמר: "המיזם הזה מחזק את הקשר בין בעלי העסקים והתושבים. הוא מעניק לכל הצדדים הזדמנות ליהנות ממערכת מסודרת לקידום המסחר המקומי".
נכון להיום, כבר למעלה מ-100 עסקים הצטרפו לזירת המסחר. התושבים מוזמנים להוריד את האפליקציה וליהנות מהנחות והטבות ייחודיות. המועצה מתכננת קמפיין נרחב במהלך אפריל. זאת, במטרה להגדיל את מספר המשתמשים בפלטפורמה.