מפגשי הנטוורקינג העסקיים צוברים תאוצה; עשרות בעלי עסקים ועצמאיים תושבי חדרה השתתפו במפגש אותו יזמה מינהלת העסקים העירונית
מפגשי הנטוורקינג העסקיים צוברים בימים אלה תאוצה בארגונים רבים, וגם בעיר חדרה. השבוע התקיים אירוע נטוורקינג לבעלי העסקים בעיר ולכל מי שמתעניין בעסקים ובמסחר. בעלי העסקים הנוכחים קיבלו טיפים איך לקדם את העסק שלהם.
נטוורקינג , או Networking באנגלית – הוא מושג המתאר מפגש חברתי בוא אנשים שונים בעלי זיקה משותפת (תחום עיסוק, רקע, תעשייה וכו׳) נפגשים על מנת ליצור קשרים ומערכות יחסים אשר עשויות להוביל להזדמנויות עסקיות בעתיד. בשפה העממית, נטוורקינג זה בעצם ״להתערבב״ בתעשייה עם אנשי מפתח שונים אשר עשויים לעזור לך עסקית או קרייריסטית בהמשך.
מנהלת העסקים מטעם החברה הכלכלית חדרה ועיריית חדרה יזמו יום עיון, שיח והחלפת רעיונות – עם אנשי עסקים מקומיים ולא מקומיים, שהחל כבר בשעות הבוקר עם התכנסות וכיבוד קל עם דברי פתיחה וברכה. לאחר מכן התקיימה הרצאה, “תמחור ופסיכולוגיה של רכישה” מפיה של היועצת העסקית חוה ניסנבוים שנתנה לנוכחים טיפים איך להעצים את העסקים שלהם, המשיך עם עדויות של בעלי עסקים מקומיים שסיפרו על סיפור הצלחתם ולאחר הפסקת צהריים ומפגש מינגלינג (מפגש שמטרתו ליצור קשרים בין הנוכחים) קצר הסתיים היום בהרצאתה של עורכת הספרים והיועצת השיווקית, ליאת עברי עיני, “סטוריטלינג וכתיבה שיווקית”.
האירוע התקיים בהובלת: ענבר לוי מהחברה כלכלית חדרה, מנהלת העסקים ולימור חממי מנחת קבוצות הנטוורקינג שיזמו והרימו את האירוע מתוך כוונה לחבר לקדם ולסייע לפעילות העסקית בחדרה. לבעלי העסקים בפרט, עסקים קטנים כגדולים, גדולים כקטנים, ולשילוב והצלחת עולם העסקים החדרתים בכלל.
































